Melon Skrevet 11. januar 2006 #1 Skrevet 11. januar 2006 Noen som har prøvd den? Lurer på om den er bra. Har følsom og reaktiv hud.
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2006 #2 Skrevet 11. januar 2006 Jeg har brukt den på eksem på leggene. Jeg prøvde den i ansiktet, men såfremt du ikke er ekstremt tørr eller plaget av eksem, ville jeg IKKE anbefale det. Den legger igjen en voksaktig beskyttelseshinne på huden. Litt OT: Sensifluid rensemelk fra samme serie er helt super til følsom hud. Jeg bruker den nå, og er kjempefornøyd.
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2006 #4 Skrevet 13. januar 2006 Kan jeg bruke den som kuldekrem? ← Muligens, men du bør vaske den av når du kommer inn. Og den lukter litt rart, nesten som mugg. Men roer huden på en veldig fin måte, så jeg kjøper den garantert om igjen. Bare ikke til ansiktet, selv om jeg har tørr hud.
Melon Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2006 Men roer huden på en veldig fin måte, så jeg kjøper den garantert om igjen. Dette var godt å høre. Men er den så fæl i ansiktet? Hm, må nesten prøve den selv. Litt redd for at den skal tette porene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå