AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Jente på 26 her. Jeg sjekket opp en føflekk i går hos privatlege. Jeg fortalte at den hadde vokst. Hun undersøkte den, men mente den var for stor til å fjerne der og da. Men hun mistenkte den var godartet. Hun synes den så ganske grei ut selvom den hadde litt ujevn farge, men ellers så den veldig grei ut. Hun anbefalte meg likevel å fjerne den hos hudlegen pga. størrelsen. Så jeg skal til hudlegen etter ferien å fjerne den. Kan en føflekk endre seg raskt uten at det er farlig? Anonymkode: bc82f...db2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Ja, det popper opp nye føflekker stadig vekk hos meg. Den nyeste er på forhuden :s Har fått de sjekket, alt ok Anonymkode: c024a...ed4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, det popper opp nye føflekker stadig vekk hos meg. Den nyeste er på forhuden :s Har fått de sjekket, alt ok Anonymkode: c024a...ed4 Men blir de større? Ts Anonymkode: bc82f...db2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men blir de større? Ts Anonymkode: bc82f...db2 Mest sansynlig siden det er der? Anonymkode: 32b7f...7eb
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mest sansynlig siden det er der? Anonymkode: 32b7f...7eb hva mener du? Ts Anonymkode: bc82f...db2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men blir de større? Ts Anonymkode: bc82f...db2 Ja, de begynner som en prikk. Så bare vokser dem. Fikk en på ei tå som måtte fjernes, ettersom den begynte å vokse seg under neglen. Anonymkode: c024a...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå