Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har seg sånn at eksdamå mi er overbevist at jeg tar kokain eller andre narkotiske stoffer noe jeg aldri har rørt og vil aldri røre for eg er streite! Ja eg henge me feil folk og tenkt å kutte de ut. Spesielt de så tilbyr meg kokain bør jeg kutte ut. Hun er veldig gla i meg og jeg er fortsatt gla i henne. Men hun vil ikke henge me meg før hun er overbevist den andre veien at eg ikke tar narkotika så er sannheten. Hvordan kan jeg overbevise henne at jeg ikke er avhengig av narkotika for når eg sa til hun så trodde hun ikke på meg og at eg bare løy som at det var bedre å fortelle en løgn at eg tar så er løgn og sto heldigvis opp for meg selv og sa sannheten at jeg ikke tar narkotika. Vi var også veldig fylle i byen igår og møtte hverandre tilfeldigt så kan hende fylla har skylda for hennes mistanker om meg. Håper på svar på hvordan jeg få henne til å innse at jeg ikke tar narkotika for hun hadde vert veldig glad og me hadde kommet godt overens med hverandre. Det er også litt aldersforskjell. Jeg er 23 år og henge me feil folk, men er streite. Hun er i 40-årene og vært litt i miljøet men kutta det ut for noen år siden! Hun er redd og bekymra for meg! Håper på noen svar fra en mann 23 år! 

Anonymkode: d7860...070

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

veldig rotete skrevet. 

Start kanskje med å ordlegge deg som en nykter person. Kanskje det hjelper 

Anonymkode: 0f046...4b3

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil overbevise henne, så finn deg venner som ikke bruker narkotika. Du bør heller ikke drikke deg veldig full. Det er ungdomoppførsel, og får henne vel egentlig til å innse at hun er voksen mens du fortsatt er ungdom.

Når man er 40 år og skal åpne hjemmet for ungdommer, så er det mer naturlig at det er barna hennes venner. Ikke kjæresten sine venner. Finn deg heller en på din egen alder som også liker å feste mye. Tenk når du blir 40, så er hun 60. Elsker du henne så høyt at du ser en fremtid med henne? 70 år når du er 50?

Anonymkode: 2c187...2c1

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

veldig rotete skrevet. 

Start kanskje med å ordlegge deg som en nykter person. Kanskje det hjelper 

Anonymkode: 0f046...4b3

La merke til dette jeg også. Men tenkte gjerne i retning ADHD.

Anonymkode: 2c187...2c1

• Liker 1
Skrevet

Kjære vene. For det første så tror jeg du skal holde deg langt unna denne narkisdama, hun er åpenbart dårlig for deg. For det andre, det blir bedre når du blir voksen sjø.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke være sammen med en dame som kunne vært mora di. Drit i henne, hun tråkker på deg og manipulerer deg med kontrollerende adferd og gaslighting. Du gjør ikke noe galt , ikke la hun innbille deg noe annet. Bryt kontakt, dere har en toxic relasjon 

Anonymkode: 91a68...a13

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det har seg sånn at eksdamå mi er overbevist at jeg tar kokain eller andre narkotiske stoffer noe jeg aldri har rørt og vil aldri røre for eg er streite! Ja eg henge me feil folk og tenkt å kutte de ut. Spesielt de så tilbyr meg kokain bør jeg kutte ut. Hun er veldig gla i meg og jeg er fortsatt gla i henne. Men hun vil ikke henge me meg før hun er overbevist den andre veien at eg ikke tar narkotika så er sannheten. Hvordan kan jeg overbevise henne at jeg ikke er avhengig av narkotika for når eg sa til hun så trodde hun ikke på meg og at eg bare løy som at det var bedre å fortelle en løgn at eg tar så er løgn og sto heldigvis opp for meg selv og sa sannheten at jeg ikke tar narkotika. Vi var også veldig fylle i byen igår og møtte hverandre tilfeldigt så kan hende fylla har skylda for hennes mistanker om meg. Håper på svar på hvordan jeg få henne til å innse at jeg ikke tar narkotika for hun hadde vert veldig glad og me hadde kommet godt overens med hverandre. Det er også litt aldersforskjell. Jeg er 23 år og henge me feil folk, men er streite. Hun er i 40-årene og vært litt i miljøet men kutta det ut for noen år siden! Hun er redd og bekymra for meg! Håper på noen svar fra en mann 23 år! 

Anonymkode: d7860...070

Du har skrive fleire trådar om denne dama, TS. Utfrå det du skreiv der var det eit veldig giftig forhold. Prøv å gå attende til dei trådane. Kanskje du kan få litt perspektiv. 

Alt godt ❤️ 

Anonymkode: 63da1...1ad

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvitt deg med disse søppelvennene dine. Det blir en god investering du vil nyte godt av resten av livet.

Anonymkode: b8a17...1c6

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjøp en narkotikatest online hun kan ha tilgjengelig og ta den når hun blir urolig og får mistanke. Helst uforberedt så du ikke rekker å nyktre opp. Er den ren kan hun senke skuldrene og stole på deg. 

Denne dama er redd for deg og påvirkning fra kompisene. Husk at ofte kan redd, som primærfølelsen vises som sint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så slutt å henge med folk som tar kokain da.

Anonymkode: 8fc79...5ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...