Gå til innhold

Strømpebukser på han og henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fetish hvor begge er kledd i hennes klær. Liker også å både tisse og bæsje i strømpebukser 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ok.

Endret av Roald Dalen Melhus
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hørtes bare veldig ekkelt ut, jeg kan forstå at menn ønsker å bruke strømpebukser eller nylonstrømper da det er mye mer behagelig enn sokker.Men avføring i klær ? der mista du meg

AnonymBruker
Skrevet
Squidgirl skrev (6 timer siden):

jeg kan forstå at menn ønsker å bruke strømpebukser eller nylonstrømper da det er mye mer behagelig enn sokker.

Kan jeg skrive under på👍 Bruker de så ofte jeg kan, i stedet for sokker. Går fint uten at noen ser de også, tror jeg.

Anonymkode: f7772...54d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Kan jeg skrive under på👍 Bruker de så ofte jeg kan, i stedet for sokker. Går fint uten at noen ser de også, tror jeg.

Jeg bruker kun nylonstrømper eller strømpebukser i nylon, alt annet blir for mye.Det er mye mer behagelig og jeg forstår godt du velger nylon fremfor vanlig bomull sokker eller strømper.Tror ikke folk tenker så mye over det om de legger merke til det.Det lages strømpebukser og strømper i nylon til menn i dag.

Endret av Squidgirl
AnonymBruker
Skrevet
Squidgirl skrev (31 minutter siden):

Jeg bruker kun nylonstrømper eller strømpebukser i nylon, alt annet blir for mye.Det er mye mer behagelig og jeg forstår godt du velger nylon fremfor vanlig bomull sokker eller strømper.Tror ikke folk tenker så mye over det om de legger merke til det.Det lages strømpebukser og strømper i nylon til menn i dag.

Jeg går selv i nylonstrømper og strømpebukser, selv om jeg er gutt. Jeg er androgyn, lang og slank og går kvinnelig kledd. Sorry at jeg tar denne som AB

Anonymkode: 04258...060

Skrevet
enjoyitall skrev (På 25.6.2023 den 16.04):

Fetish hvor begge er kledd i hennes klær. Liker også å både tisse og bæsje i strømpebukser 

OK. Ikke noe som på noen måte tenner meg, men hver sin lyst.

AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (3 minutter siden):

OK. Ikke noe som på noen måte tenner meg, men hver sin lyst.

Helt enig. Jeg går selv i nylonstrømper og strømpebukser. Jeg er androgyn gutt, lang og slank og elsker de kvinneklær og fetish for dette. Men piss og bæsj, nogo for for med ass.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg går selv i nylonstrømper og strømpebukser, selv om jeg er gutt. Jeg er androgyn, lang og slank og går kvinnelig kledd. Sorry at jeg tar denne som AB

Så bra, tenker du ser smashing ut ❤️

AnonymBruker
Skrevet
Squidgirl skrev (36 minutter siden):

Tuusen takk☺️❤️

AnonymBruker
Skrevet
Squidgirl skrev (39 minutter siden):

Hei. Oki å sende pm? Du virker så kul og tolerang❤️

AnonymBruker
Skrevet
Squidgirl skrev (2 timer siden):

Nei ikke sikkert, og må jo se rett på for å den også i glippen mellom sko og bukse. For ellers synes det på lang avstand, når dere damer går med de under skjørt/kjoler. Bruker ikke de som er laget for menn, de virker som å være noe tykkere/stivere enn damestrømpene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...