AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Hei Jeg var på fest, jeg prøvde rus. Jeg prøvde ting jeg ikke hadde prøvd før. Det kommer aldri til å skje igjen. Men problemet er at jeg har så angst. Jeg har ett barn. Men alt dette var ett engangstilfelle. Hva skjer nå? Tenk om dette kommer ut. Vil jeg miste barnet mitt. Jeg hadde ingen kontroll. Jeg føler meg som verdens værste menneske. Anonymkode: cdfd4...274
Gjest WhisperingWind Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Så lenge du ikke gjør det igjen betyr det ikke noe. Du bæsjet på leggen, tar lærdom av det og går videre. Barnevernet involveres om du fortsetter og blir avhengig da du naturlig da ikke er egnet omsorgsperson for barnet.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 WhisperingWind skrev (1 minutt siden): Så lenge du ikke gjør det igjen betyr det ikke noe. Du bæsjet på leggen, tar lærdom av det og går videre. Barnevernet involveres om du fortsetter og blir avhengig da du naturlig da ikke er egnet omsorgsperson for barnet. På ingen måte gjør jeg dette. Men det ble filmet mye av kvelden. Å jeg hadde null kontroll. Ente opp med uønsket sex, som ble filmet. Jeg drikker ikke alkohol, heller men den dagen gjorde jeg det. Jeg er så utrolig lei meg for alt. Anonymkode: cdfd4...274
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På ingen måte gjør jeg dette. Men det ble filmet mye av kvelden. Å jeg hadde null kontroll. Ente opp med uønsket sex, som ble filmet. Jeg drikker ikke alkohol, heller men den dagen gjorde jeg det. Jeg er så utrolig lei meg for alt. Anonymkode: cdfd4...274 Kjære deg. Forstår at dette er skikkelig vondt å tenke på nå, men du angrer og kommer ikke til å gjøre det igjen og da har du ingenting å frykte. Vi er bare mennesker, vi gjør feil. Så lenge du lærer av dette og aldri gjør det igjen er du en like god forelder som før dette skjedde. Snakk med noen du stoler på og jobb med å legge dette bak deg. Tilgi deg selv og se på det som et engangstilfelle. Du er fortsatt et godt menneske med litt mer erfaring. Anonymkode: 72e3b...c50 1
~white lady~ Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På ingen måte gjør jeg dette. Men det ble filmet mye av kvelden. Å jeg hadde null kontroll. Ente opp med uønsket sex, som ble filmet. Jeg drikker ikke alkohol, heller men den dagen gjorde jeg det. Jeg er så utrolig lei meg for alt. Anonymkode: cdfd4...274 Du tok noen dårlige valg, men det har de fleste gjort på et eller annet tidspunkt. Regner med barnet ditt var trygt og godt ivaretatt hos far/besteforeldre/annen kjent person? Ta lærdom av dette, og gå videre i livet. Og unngå rus. Om du hadde sex uten prevensjon, sjekk deg for kjønnssykdommer. Ta en angrepille eventuelt. Mener du det grenser mot voldtekt, vurdér å anmelde. Kontakt den/de som filmet og be om at det blir slettet/ikke lagt ut på nett. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): På ingen måte gjør jeg dette. Men det ble filmet mye av kvelden. Å jeg hadde null kontroll. Ente opp med uønsket sex, som ble filmet. Jeg drikker ikke alkohol, heller men den dagen gjorde jeg det. Jeg er så utrolig lei meg for alt. Anonymkode: cdfd4...274 Dette er et større problem enn at du prøvde narkotika. Du ble voldtatt og det ble filmet mot din vilje, fort deg å anmeld og kom deg til legevakt NÅ i dette sekund for å få påvist rusmiddelet i urinen din asap for politisaken av overgrepet. Det vil ikke brukes mot deg hverken nå eller senere i forhold til at du har barn, det kan du være 10000% trygg på ❤️ Ring dixi ressurssenter og legevakt NÅ Anonymkode: 64761...508 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er et større problem enn at du prøvde narkotika. Du ble voldtatt og det ble filmet mot din vilje, fort deg å anmeld og kom deg til legevakt NÅ i dette sekund for å få påvist rusmiddelet i urinen din asap for politisaken av overgrepet. Det vil ikke brukes mot deg hverken nå eller senere i forhold til at du har barn, det kan du være 10000% trygg på ❤️ Ring dixi ressurssenter og legevakt NÅ Anonymkode: 64761...508 Enig her hvis du hadde sex og det ble filmet mot din vilje. Anonymkode: 72e3b...c50 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig her hvis du hadde sex og det ble filmet mot din vilje. Anonymkode: 72e3b...c50 Det heter ikke sex, er det uønsket heter det voldtekt. Ordene vi bruker er veldig viktig i forhold til samfunnets syn på det, mange bagatelliserer voldtekt og overgrep fordi man kaller det for sex. Sex er samtykkende mellom to likeverdige parter og ikke uønsket i dopet tilstand. Anonymkode: 64761...508 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #9 Skrevet 25. juni 2023 Stakkar deg ❤️❤️❤️ Du bør anmelde Anonymkode: fd3ae...9cf 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 25. juni 2023 #10 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): På ingen måte gjør jeg dette. Men det ble filmet mye av kvelden. Å jeg hadde null kontroll. Ente opp med uønsket sex, som ble filmet. Jeg drikker ikke alkohol, heller men den dagen gjorde jeg det. Jeg er så utrolig lei meg for alt. Anonymkode: cdfd4...274 Dette er et større problem. Du ble voldtatt og det ble filmet. Anmeld, få full sjekk hos lege❣️
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #11 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det heter ikke sex, er det uønsket heter det voldtekt. Ordene vi bruker er veldig viktig i forhold til samfunnets syn på det, mange bagatelliserer voldtekt og overgrep fordi man kaller det for sex. Sex er samtykkende mellom to likeverdige parter og ikke uønsket i dopet tilstand. Anonymkode: 64761...508 🙌👍 Anonymkode: 72e3b...c50
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #12 Skrevet 25. juni 2023 Uønsket i etterkant? Anonymkode: dca05...082
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #13 Skrevet 25. juni 2023 Å ruse seg en kveld er da ikke noe å ta på vei for. Titusenvis av nordmenn ruser seg på alkohol - et av de kraftigste rusmidlene som finnes - hver dag og enda flere hver helg. Enig med de andre at problemet her er jo at du har blitt forgrepet på. Anonymkode: 9b4b8...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #14 Skrevet 25. juni 2023 Kjære vene så tragisk at en mor blir voldtatt og det hun frykter er å miste barnet sitt fordi hun inntok et ulovlig rusmiddel ved et engangstilfelle Ikke ha skyldfølelse for at du har prøvd et rusmiddel, egentlig er det ingen forskjell på dette og alkohol, bare den idiotiske loven. Du mister IKKE barnet ditt pga det. Jeg anbefaler på det sterkeste å få hjelp nå for overgrepet du ble utsatt for! Det er det som er det viktige her, glem den rusen. Anonymkode: e046e...cd1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå