Nanne Skrevet 11. januar 2006 #1 Skrevet 11. januar 2006 Ja da melder jeg meg inn her, jeg og sambo har bestemt oss for å prøve å få en liten baby, har en sønn som er nettopp fylt 1 år og ønsker at han skal få en lillebror eller en lillesøster. Sambo har ei datter fra før av på snart 7 år. Jeg hadde el for ei uke siden så jeg krysser fingra på at vi har flaks at jeg ikke får mensen på en del mnd, hadde vært digg det ja.
Ephemera Skrevet 12. januar 2006 #5 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Velkommen, Nanne! Jeg er også helt fersk prøver. Håper vi lykkes fort Endret 12. januar 2006 av Ephemera
Nanne Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2006 Takk for det alle sammen, håper dette er året da alle som vil bli gravide blir det
Jomfru-77 Skrevet 12. januar 2006 #9 Skrevet 12. januar 2006 Jeg håper virkelig det klaffer fort. Og ønsker velkommen
Nanne Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2006 takk for velkomsten, jeg håper det klaffer fort jeg også. Skal ha tante rød om 4 dager men har ingen murringer på at den er på vei, pleier å ha det noen dager før jeg får den. Men man vet jo alldri. Vil også ønske dere lykke til også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå