Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nysgjerrig på andres erfaringer, gift med barn. Ikke utroskap/vold. Når visste du at forholdet var helt over? 

Anonymkode: 8a810...5f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg ble forlatt, så var det da han gikk videre. Eller da jeg fikk vite om det.

Det er ikke vits å vente på at han skal komme tilbake. Om du får "mixed signals" så kan det gi falske forhåpninger. Ofte gjøres slikt for å blidgjøre den forlatte. Mange gjør dette om man er nødt til å omgås etter bruddet. Dama er blidere hvis han sier han egentlig elsker henne, men... (putt inn dårlig unnskyldning her). Eller kanskje senere.... (bullshit)

Anonymkode: bf56d...463

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da jeg ble forlatt, så var det da han gikk videre. Eller da jeg fikk vite om det.

Det er ikke vits å vente på at han skal komme tilbake. Om du får "mixed signals" så kan det gi falske forhåpninger. Ofte gjøres slikt for å blidgjøre den forlatte. Mange gjør dette om man er nødt til å omgås etter bruddet. Dama er blidere hvis han sier han egentlig elsker henne, men... (putt inn dårlig unnskyldning her). Eller kanskje senere.... (bullshit)

Anonymkode: bf56d...463

Opplevde nylig det du beskriver💔 Kjipt etter 7 år i ekteskap og han gikk videre få måneder etter brudd😓

Anonymkode: bcbfe...6c2

AnonymBruker
Skrevet

Da han sa, jeg skal vurdere å fortsatt være sammen med deg om vi aldri får barn. 

Anonymkode: cfadd...a01

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var mer ulykkelig enn lykkelig og det føltes mer som å bo med en person i kollektiv. Når hverdagsromantikken var borte og jeg hadde prøvd å kjempe for hans gnist lenge men krangler med respektløs ordkalling mot meg hadde fjernet tilliten og respekten jeg hadde for han. Kjærligheten var fortsatt sterk men jeg innså etter brudd at det jeg trodde var kjærlighet var mer avhengighet og ikke sunn kjærlighet. 

Anonymkode: e0686...7d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...