AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Jeg og kjæresten har virkelig lyst til og få forholdet til og vare. Men vi har en del utfordringer begge to som gjør at ting kan bli vanskelig og utfordrende for oss. Kjæresten min har en stressende jobb og liker å slappe av etter jobb. Vi finner ikke på noe sammen og jeg er en veldig sosial person som liker å finne på ting med venner å kjæresten. Vi snakker alltid om samme ting å diskuterer. Vi har hatt en pause fra hverandre. Men vi har det ikke så bra sammen siden kjæresten min har gjort det slutt 2 ganger. Men vi ser en fremtid sammen. Hva er lurt å gjøre med tanke på forholdet? Både jeg å kjæresten min vil ha ett godt å sunt forhold Anonymkode: 78ac4...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Hvilke utfordringer har dere? Anonymkode: 67dc0...748 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvilke utfordringer har dere? Anonymkode: 67dc0...748 Utfordringene er egentlig at vi ikke finner på noe sammen, vi gikk mye på kino før og vi har ikke noe bra sexliv. Og jeg vettikke hvordan vi skal fikse det. Og at jeg sliter litt selv med ting som har skjedd før jeg traff kjæresten min. Jeg griner ganske ofte og det at han har gjort det slutt 2 ganger på rad skremmer meg. Men ingen forhold er perfekte og det er viktig å kommunisere å snakke sammen å det får vi bedre til nå. Anonymkode: 78ac4...9c5 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Hvis dere har ulike sosialt behov, så må dere begge respektere hverandres behov. Du må respektere at han trenger å hvile etter jobb for å stresse ned og hente seg inn igjen. Han må respekter at du f.eks er med venner i stedet for å sløve i sofaen med han. Kanskje han synes det er ok med en date night i uken? Kino, restaurant, eller lignende? Lørdag kanskje så er han uthvilt og kan slappe av søndag. Pårørende til en deprimert er ikke enkelt det heller. Kanskje han takler det dårlig. At han vil, men får det ikke til. Anonymkode: e4540...f5a 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis dere har ulike sosialt behov, så må dere begge respektere hverandres behov. Du må respektere at han trenger å hvile etter jobb for å stresse ned og hente seg inn igjen. Han må respekter at du f.eks er med venner i stedet for å sløve i sofaen med han. Kanskje han synes det er ok med en date night i uken? Kino, restaurant, eller lignende? Lørdag kanskje så er han uthvilt og kan slappe av søndag. Pårørende til en deprimert er ikke enkelt det heller. Kanskje han takler det dårlig. At han vil, men får det ikke til. Anonymkode: e4540...f5a Ja jeg respekterte at han ville slappe av etter jobb i dag. Han foreslo og finne på noe en gang i uken. Han jobber annen hver helg og har fri 2 dager i uken etter han har jobbet helg. Så vi har en del tid å finne på noe. Om det bare er en dag i uken gjør det ingenting for meg. Jeg sliter en del med at jeg er deprimert så jeg må ofte ha noe å finne på slik at jeg ikke tenker for mye. vettikke hvordan jeg kan få sexlivet våres bedre. Anonymkode: 78ac4...9c5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg og kjæresten har virkelig lyst til og få forholdet til og vare. Men vi har en del utfordringer begge to som gjør at ting kan bli vanskelig og utfordrende for oss. Kjæresten min har en stressende jobb og liker å slappe av etter jobb. Vi finner ikke på noe sammen og jeg er en veldig sosial person som liker å finne på ting med venner å kjæresten. Vi snakker alltid om samme ting å diskuterer. Vi har hatt en pause fra hverandre. Men vi har det ikke så bra sammen siden kjæresten min har gjort det slutt 2 ganger. Men vi ser en fremtid sammen. Hva er lurt å gjøre med tanke på forholdet? Både jeg å kjæresten min vil ha ett godt å sunt forhold Anonymkode: 78ac4...9c5 Han har gjort det slutt TO ganger!?? 😳 Hva var grunnen? Anonymkode: 255bb...349 1
Fighter83 Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 Hva med å gå på prep-kurs via modumbad o.l? Eller få hjelp av familievernkontoret? https://www.modum-bad.no/kurs-og-samtale/prep/
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ja jeg respekterte at han ville slappe av etter jobb i dag. Han foreslo og finne på noe en gang i uken. Han jobber annen hver helg og har fri 2 dager i uken etter han har jobbet helg. Så vi har en del tid å finne på noe. Om det bare er en dag i uken gjør det ingenting for meg. Jeg sliter en del med at jeg er deprimert så jeg må ofte ha noe å finne på slik at jeg ikke tenker for mye. vettikke hvordan jeg kan få sexlivet våres bedre. Anonymkode: 78ac4...9c5 Får du behandling for depresjonen? Anonymkode: ed9e9...26d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #9 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har gjort det slutt TO ganger!?? 😳 Hva var grunnen? Anonymkode: 255bb...349 Grunnen var at vi hadde pause og begge var usikker på forholdet og om vi ville klare å finne ut av det. Anonymkode: 78ac4...9c5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #10 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Får du behandling for depresjonen? Anonymkode: ed9e9...26d Jeg skal få hjelp i august men kan ringe Dps når jeg ønsker hvis jeg trenger hjelp. Får også hjelp fra min lege. Anonymkode: 78ac4...9c5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #11 Skrevet 25. juni 2023 Fighter83 skrev (2 timer siden): Hva med å gå på prep-kurs via modumbad o.l? Eller få hjelp av familievernkontoret? https://www.modum-bad.no/kurs-og-samtale/prep/ Hørtes ut som en lur ide men min kjæreste ønsker ikke å få hjelp fra familievernkontoret. Anonymkode: 78ac4...9c5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå