AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Er ny her. Jeg har møtt den mest fantastiske dama du kan tenke deg jeg lover deg 😍 hun er perfekt helt ærlig 🙈 Jeg lurer på hvordan rizze hun? Hvilken vei å gå fram? Jeg har hørt vær deg selv, men kanskje er ikke det helt nok hvertfall ikke 100% Hvordan møtte du din kjærste? 😅 Anonymkode: 56dc1...fc8
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Hva er rizze? Anonymkode: 30260...a2b 9 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Tror særlig du får best nytte av å være noen andre enn deg selv under rizzingen. For dama sin del bør du bare la det være. Anonymkode: 94b85...048 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Rizze er liksom "hei er du en brødrister for jeg vil bade med deg?" hvis du skjønner? 🙈 Anonymkode: 56dc1...fc8
Eva-Lena Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rizze er liksom "hei er du en brødrister for jeg vil bade med deg?" hvis du skjønner? 🙈 Anonymkode: 56dc1...fc8 Hæææ? 9 4
Titania Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rizze er liksom "hei er du en brødrister for jeg vil bade med deg?" hvis du skjønner? 🙈 Anonymkode: 56dc1...fc8 Jeg vil dø med deg, med andre ord? 8
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rizze er liksom "hei er du en brødrister for jeg vil bade med deg?" hvis du skjønner? 🙈 Anonymkode: 56dc1...fc8 Hææ? Anonymkode: 30260...a2b 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #9 Skrevet 25. juni 2023 Eva-Lena skrev (3 minutter siden): Hæææ? Rizze er liksom "hvem har tatt stjernene og puttet de i øynene dine?" som når man forsøker å kapre dama? På en måte? 😅 Anonymkode: 56dc1...fc8
Gjest BittenTei Skrevet 25. juni 2023 #10 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rizze er liksom "hvem har tatt stjernene og puttet de i øynene dine?" som når man forsøker å kapre dama? På en måte? 😅 Anonymkode: 56dc1...fc8 0977 Haugenstua, det er vi?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #11 Skrevet 25. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Rizze er liksom "hvem har tatt stjernene og puttet de i øynene dine?" som når man forsøker å kapre dama? På en måte? 😅 Anonymkode: 56dc1...fc8 Så rizze er et annet ord for kleine sjekketriks? Anonymkode: 6c74c...51a 9 2
Mt3 Skrevet 25. juni 2023 #12 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rizze er liksom "hei er du en brødrister for jeg vil bade med deg?" hvis du skjønner? 🙈 Anonymkode: 56dc1...fc8 Ehhh å dette er liksom en sjekkereplikk?? Ikke rart det blir mange single menn/gutter her i landet. Hva med å bare si hei, også prate normalt med vedkommende, vise interesse ved å lytte og stille spørsmål rundt det hun vil snakke om? 15
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #13 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rizze er liksom "hvem har tatt stjernene og puttet de i øynene dine?" som når man forsøker å kapre dama? På en måte? 😅 Anonymkode: 56dc1...fc8 Det er altså flørting på vanlig norsk? Anonymkode: 30260...a2b 3
Eva-Lena Skrevet 25. juni 2023 #14 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rizze er liksom "hvem har tatt stjernene og puttet de i øynene dine?" som når man forsøker å kapre dama? På en måte? 😅 Anonymkode: 56dc1...fc8 Jeg kan trygt si du ikke hadde fått kapret meg med sånt snakk. 7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #15 Skrevet 25. juni 2023 Eva-Lena skrev (Akkurat nå): Jeg kan trygt si du ikke hadde fått kapret meg med sånt snakk. Det er liksom litt derfor jeg spør etter råd da brah 😇 Anonymkode: 56dc1...fc8 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #16 Skrevet 25. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er liksom litt derfor jeg spør etter råd da brah 😇 Anonymkode: 56dc1...fc8 Ok, her er noen tips. Ikke skriv brah, ikke skriv hun istedenfor henne, dropp bruken av liksom der det ikke hører hjemme. Snakk normalt, og dropp sjekketriks. Anonymkode: 6c74c...51a 18 1 7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #17 Skrevet 25. juni 2023 Hvordan sjekke hun opp mener du? Først må du være sikker på at du er et godt kjæresteemne med godt rykte. Har du gode verdier , respekt for damer og ute etter en sjelevenn? Eller er du egentlig bare ute etter å pule og vise gutta at du har fått dame, og fester hver helg og følger onlyfans jenter på Instagram? Vil du respektere henne som du respekterer moren din? Har du konkrete mål for livet og en grei økonomi? Vil du være et positivt tilskudd i livet hennes eller mye drama og kontroll? Er du interessert i henne som person, hennes indre og å gjøre masse forskjellige ting sammen og utforske livet eller vil du bare ha en å se Netflix med? Okei så etter du har tenkt gjennom om du er et bra kjæresteemne så kan du be hun ut på date. Vær tydelig med at det er date , spør seriøst og ikke på en køddete måte, ikke bare spør "vil henge med deg". Ta hun med på restaurant , pynt deg litt, gi hun komplimenter for utseende og personlige egenskaper, prøv å finn felles verdier og mål dere har , ta ting sakte, ikke begynn med seksuell flørt før dere har vært på minst 4-5 seriøse dater hvis ikke så fuckboyzoner du deg selv. Ikke ødelegg spenningen med mye chat på snap eller lignende, helst ikke bruk sosiale medier med hun i det hele tatt utenom likes på bilder,før dere er på neste stadie i datingen. Ikke mas hver dag, la det gå noen dager mellom kontakten i begynnelsen, la hun få savne deg litt. Be hun ut på flere dates , restauranter, klatrepark, matkurs, ting som viser henne at du syns hun er spesiell og ikke bare en kaffedate eller film hvor man egentlig ikke blir kjent. Vis henne at du er et godt partneremne og at du behandler hun på måter som får hun til å føle seg spesiell og får hun til å føle at du er seriøs med å like henne. Blomster, små gaver, men ikke på sånn klein wannabe gentleman måte men en naturlig måte. En ting jeg aldri glemmer er når eksen min og meg hadde vært på museum og skulle ut å spise, så skulle han bare kjapt innom en butikk å se etter noen sko han kjøpte. Mens han prøvde sko så drev jeg også å så på sko bare for å slå ihjel tiden også sa han når han skulle betale for sine egne sko "kom her med de, vil du ha de? Jeg betaler.". Det var ikke at skoene var dyre eller pga pengene jeg ble sjarmert men pga han ville glede meg. Og det gjorde at han skilte seg ut fra alle andre menn som ville date meg og førte til at jeg ble mer og mer trygg på at han virkelig likte meg på ekte, ikke bare latet som han likte meg for å få pule sånn som mange andre menn, og da ble jeg trygg på å slippe han inn i hjertet mitt og forelske meg i han vi bodde sammen i flere år men ble slutt pga andre ting. Det er veldig viktig for jenter og damer å på en måte bli overbevist om at mannen virkelig er seriøs, for vi opplever hele tiden at menn approacher oss og sweettalker oss med bare én tanke i bakhodet om sex så vi tror ikke på menn lenger som bare prater og blir kald og avvisende mot de for å ikke bli såret og brukt. Action speaks louder than words Anonymkode: 9abcc...5c7 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #18 Skrevet 25. juni 2023 Googlet og rizze betyr visst vise seg som sjarmerende (vise sin karisma) eller sjekke opp noen, på engelsk. Aldri si det der om brødristeren. Jeg hadde seriøst ringt politiet om en fremmed snakka til meg om brødrister og badekar. Din jobb når du sjekker er å sjarmere ja men også overbevise dama om at du ikke er stein hakke gal som prater om metoder for selvmord og drap.... Anonymkode: 99100...c0e 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #19 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Rizze er liksom "hvem har tatt stjernene og puttet de i øynene dine?" som når man forsøker å kapre dama? På en måte? 😅 Anonymkode: 56dc1...fc8 Ingen av sånne linjer funker hvis du vil noe seriøst. Når gutter sa sånt piss til meg så sa jeg bare ha "haha" og tenkte han var en tulling. Kunne flørte med han over lengre tid tilbake bare på kødd, men ikke noe seriøst når de opptredde så useriøst. Anonymkode: 9abcc...5c7 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #20 Skrevet 25. juni 2023 Snakket om brødrister, stjerner og rizzing får deg bare til å fremstå som en komplett idiot, og det hjelper liksom ikke at bruker "hun" i objektstform og sier "brah". Snakk normalt og kutt ut teite sjekketriks! Du får neppe dame om du fremstår som en unge som lærer sjekking på Tiktok. Anonymkode: 2c17b...33c 5 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå