Gjest Lea Skrevet 1. november 2002 #1 Del Skrevet 1. november 2002 Det er den beste tiden i uka! Arbeidsuka er over og hele helgen ligger forran meg. Lurer på hva jeg skal finne på jeg. Har spist, sett hotell Cæsar, kranglet litt med sambo, funnet ut at vi har gått tom for kaffe, hatt kosestund med hunden i sofaen og snakket med en kollega i telefonen. Er sliten, litt gretten, trøtt og lei :cry: , men nekter å finne senga før det er absolutt nødvendig! Hva skal jeg gjøre nå da? Hva gjør dere andre i kveld? Mens dere tenker dere godt om skal jeg gå ned og rote litt i skuffene for å finne noe som ligner på kaffe... må ha det, bare må ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #2 Del Skrevet 1. november 2002 Kom hjem fra jobb for ca. 30 min. siden. Har spist middagg (Fjordlands fantastikse (Ja, nettopp det!) kalkunfilet. Snakket med/sendt melding til 3 kollegaer, mor og to venner. Tar meg et glass rødvin, nå... Svimer vel av snart , sannsynligvis... GOD HELG! Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #3 Del Skrevet 1. november 2002 .... og Lea, hvis du finner noen erter kan du jo brenne dem og male dem. Det ligner kaffe og du burde ha noe å finne på en stund... En bedre løsning er selvfølgelig å sende "han du deler postkasse med" ut for å kjøpe kaffe. (Fortell ham at det er beviset på ekte kjærlighet...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. november 2002 #4 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg fant noen poser med Cafe au Chocolat... ikke helt det samme som kaffe, men jeg later som. Og Fjordland er faktisk ganske fantastiske. Favoritten min er finnbiff. Kyllingklubbene er heller ikke så verst. Men i dag ble det rundstykker sammen med den siste boksen av mammas nedfryste bringebærsyltetøy. Har spart den til jeg trengte den og i kveld var den veldig velkommen. Men hva skal jeg gjøre nå da, når det er tomt for syltetøy og mamma er laangt borte på langtidsferie? Har jo nøkkel da, så jeg kan snoke i fryseren hennes . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #5 Del Skrevet 1. november 2002 Snoke i fryseren er lov! Bare ikke ta så mye at det synes! (Prinsippene fra fars barskap gjelder fremdeles...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. november 2002 #6 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg sitter her og hører på Enya jeg. Det er deilig musikk og kose seg med når man er sliten, trøtt og litt lei. Belive me Ellers skal jeg vel bare sitte her og løse verdensproblemer på løpende båndt tenker jeg Håper du får en litt bedre dag i morra Lea, er da tross alt helg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #7 Del Skrevet 1. november 2002 Hører på Ozzy, jeg! (Har faktisk vokst opp med fyren. Rart å se ham på TVNorge i går...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2002 #8 Del Skrevet 1. november 2002 Etter oppfordring i Leo's dagbok, fant jeg veien hit, bare for å klage. Hva jeg gjør på? Spiser mer snop enn jeg har gjort totalt den siste månenden, sitter på irc, klager på KG og kjeder meg. Og SAVNER min elskede. Han kommer tilbake om 30-32 timer, etter planen, men det er LEEEENGE deg *sutreklage* Fordelen med vinter er at de slutter å spille fotball, så da slutter han å dra på bortekamper! Når bare dennne kvalik-tingen er over! Vel, ellers er jeg i godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #9 Del Skrevet 1. november 2002 Vet ikke hva det vil si å være fotball-enke, men har vært håndverker-enke i mange år. KJIIIIILPT! Syte & klage er helt greit, det! ALLE trenger det! Klem fra Leo (Som har "Tastaturangst". d.v.s at man får angst dersom man plutselig slutter å skrive på tastatur..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. november 2002 #10 Del Skrevet 1. november 2002 :cry: har tatt meg en ekstra nattevakt, gruer meg litt. Men gleder meg til i morgentidlig når jeg skal sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #11 Del Skrevet 1. november 2002 Ekstra nattevakter = ekstra penger. FINE TING! (Regnet nettopp ut at jeg får 5000 utbetalt for den plagsomme utflukten beskrevet i dagboken min. Bra for humøret, ja ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2002 #12 Del Skrevet 1. november 2002 Egentlig kan jeg ikke klage på å være fotball-enke. Det er jeg jo vel egentlig ikke. Min kjære har bare vært på... jeg trur dette er den 3. bortekampen siden vi flytta hit, det var i juli. Så egentlig er han ikke så mye borte. Hans egne 'bortekamper' innebærer tross alt bare en biltur i en liten time, max. Og nå har han dessuten lagt opp. (denne sesongen OGSÅ...) Og, dette er jo den siste bortekampen denne sesongen. Neste kamp er hjemmekamp (for brann som altså må spille kvalik er ikke sesongen over enda tippeligaen er ferdig) Og vips, så er det ikke mer før i april (hjemmekamper kan jeg ikke klage over at han går på. Vi bor 3 minutter å gå fra stadion.... og jeg er på en god del av dem selv....) Vel, ha en hyggelig fredag, alle sammen Helt tastatur-skrekk har jeg ikke, jeg bare taster fordi jeg kjeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2002 #13 Del Skrevet 1. november 2002 Penger er bra! skulle gjeren reist på tur og fått 5000 for det! *klager den arbeidsledige* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #14 Del Skrevet 1. november 2002 ....og akkurat NÅ har jeg (i hvert fall i tankene) brukt de 5000... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #15 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg må underholde en fyr (Han er 50, engelsk & sikkert stygg!!!) jeg hverken gidder eller har tid til to kvelder på rad... Jeg er nygift - jeg vil hjem!!! Burde hatt mye mer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #16 Del Skrevet 1. november 2002 Betalt altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2002 #17 Del Skrevet 1. november 2002 Og jeg er bare TRØTT. Jeg vil bare sove. Det er altfor tidelig for slikt, da våkner jeg jo midt på natta klar for en ny dag. HOLD MEG VÅKEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2002 #18 Del Skrevet 1. november 2002 skjønte du mente mer betalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. november 2002 #19 Del Skrevet 1. november 2002 Skal selvfølgelig gjøre mitt beste... (Kan besvime brått & ukontrollert...) Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2002 #20 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg kan godt sovne, brått og ukontrollert. Da komemr det mange rare bokstaver på skjermen, jeg sovner vel på tastaturet.... lengter etter å bare legge meg ned. Men da helst i en varm og god armkrok... trygt og godt. Ikke alene i ISKALD seng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå