Gå til innhold

Hvilke kondomer foretrekker dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som mann, så ønsker jeg en nærmest mulig naturlig følelse. Hvilke kondomer er å anbefale for best følelse? Er det tynnest som gjelder?

Anonymkode: 9eb5d...c58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare "Grande XL" som passer. Hø-hø-hø 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://www.sinful.no/pasante-feel-ultra-thin-kondomer-144-stk

Jeg har en sånn liggende hjemme, så har jeg alltid tilgjengelig. Har bare fått gode tilbakemeldinger på de☺️

Anonymkode: 589e7...15f

Nå tenkte jeg ikke på hvordan partneren opplever dem, men på hvor godt og naturlig det føles for brukeren (mannen). De du linket til var nå heller ikke spesielt tynne.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå tenkte jeg ikke på hvordan partneren opplever dem, men på hvor godt og naturlig det føles for brukeren (mannen). De du linket til var nå heller ikke spesielt tynne.

Ultra thin høres da ganske tynt ut...?
"25% tynnere enn standard kondomer" reklamerer de med.

Anonymkode: 731e7...2e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg er dame, har de liggende. Mennene som har prøvd de har sagt at de er bra☺️

AnonymBruker
Skrevet

Personlig har jeg ikke merket så mye forskjell på tynne vs normale (f.eks RFSU Profil vs Thin). Hadde forventet større forskjell på hva som er "vanlig" og noen som skulle være ekstra tynne, men den gang ei. Kanskje det litt mer i hodet?
Det føltes ut som samleie med kondom i alle tilfellene... og uansett hvor tynne de liksom skulle være var det milevis unna å knulle uten.

Blir litt som å vurder om lettmelk eller skummet melk som passer til burgeren ... joa, sikkert forskjell, men uansett kan det ikke måle seg med en stor kald brus.

RFSU hadde en gang noen svarte ... de var litt kule, men bare pga fargen. Artig å tenke/føle at jeg kunne ta dama med "en stor svar kuk" 😛

Anonymkode: 46a31...d5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter faktisk litt med å komme når jeg bruker kondom.  Jeg kjenner jo ingen varme eller hvor våt hun er.  Kanskje det sitter litt i hodet, men jeg føler det er milevis unna følsomheten man har uten kondom.  Vil jo tro damen også syns det er bedre uten.

• Liker 2
Skrevet (endret)

De bør helst være så tynn at det går hull på dem... det gir den beste følelsen🤭

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Har en pakke med my.size pro 64 liggende i skuffen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 14.21):

https://www.sinful.no/pasante-feel-ultra-thin-kondomer-144-stk

Jeg har en sånn liggende hjemme, så har jeg alltid tilgjengelig. Har bare fått gode tilbakemeldinger på de☺️

Synes de revner ofte ved røff sex. 

Anonymkode: 4cbbd...792

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg sliter faktisk litt med å komme når jeg bruker kondom.  Jeg kjenner jo ingen varme eller hvor våt hun er.  Kanskje det sitter litt i hodet, men jeg føler det er milevis unna følsomheten man har uten kondom.  Vil jo tro damen også syns det er bedre uten.

Jepp, uansett hvor tynn kondomet er, så er det en "ting" mellom meg og henne. Jeg kjenner ikke hvor våt og glatt hun er, og får ikke den hud-mot-hud-kontakten. Og når jeg kommer (det er ikke noe problem) er det et savn å ikke føle at jeg kommer inni henne. Jeg spruter i en litt hypa ballong og ikke i en varm og våt fitte.

Når det er sagt, så er kondom helt supert på tekniske måter. De gjør at man kan ha sex, når det ellers ikke ville være mulig eller særlig lurt. Og om valget står mellom sex med kondom eller ingen sex, så er det ingen tvil.

For menn som er ferdige med å ha barn, vurder sterilisering. Vidunderlig å slippe kondom, for henne å slippe hormoner og bare kunne knulle uhemmet uten bekymringer. 2 av 2 her hos oss var fornøyd med å kunne legge ved kondompakka for siste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...