Gå til innhold

Noen med erfaringer fra Vilja reiser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer fra Vilja reiser, gruppereiser? 

Er det mest nordmenn som er med? 

Noen med erfaringer fra aktiv ferie med Vilja? 

Jeg har litt lyst til å melde meg på, men samtidig litt nervøs for at jeg ikke skal passe inn. Jeg reiser evt alene, så er redd jeg skal føler meg utafor, at jeg ikke klarer å bli kjent med folk. Det kan bli utfordrende om alle andre snakker et annet språk f.eks. 

Anonymkode: f2134...6b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vilja er tidligere Jomfrureiser. Slik jeg har forstått det så går turen fra Norge og med folk som er bosatt her. 

Kjenner ei som har vært på flere turer med de. Hun reiser alene.

Skulle gjerne ha testet de ut, men ugunstige tidspunkter for meg å ta ferie samt vel dyrt. 

Anonymkode: 6f791...d16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tidligere Jomfrutreiser. Etablert for reiser for kvinner som reiser alene. Noen få turer tillater at menn blir med. Jeg har ikke prøvd dem, men flere jeg kjenner er veldig fornøyd.  Opplegget er at man skal gjøre ting sammen og skape et fellesskap.

Anonymkode: 4cbe8...564

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 14.25):

Vilja er tidligere Jomfrureiser. Slik jeg har forstått det så går turen fra Norge og med folk som er bosatt her. 

Kjenner ei som har vært på flere turer med de. Hun reiser alene.

Skulle gjerne ha testet de ut, men ugunstige tidspunkter for meg å ta ferie samt vel dyrt. 

Anonymkode: 6f791...d16

Takk for svar. Ja litt ugunstig i februar kanskje, men kanskje passe varmt der nede da. Fint å høre at venninna de er fornøyd, siden hun har reist flere ganger. 

AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 14.28):

Tidligere Jomfrutreiser. Etablert for reiser for kvinner som reiser alene. Noen få turer tillater at menn blir med. Jeg har ikke prøvd dem, men flere jeg kjenner er veldig fornøyd.  Opplegget er at man skal gjøre ting sammen og skape et fellesskap.

Anonymkode: 4cbe8...564

Takk for svar, fint å vite at du kjenner flere som er fornøyd. De du kjenner, hvilke alder var de ca når de reiste? Bare lurer på hva som er mest vanlig, så hvis jeg reiser - at jeg ikke bare reiser med folk som er mye yngre enn meg eller mye eldre. Vil gjerne ha noe til felles med de andre jeg reiser med evt 

Anonymkode: f2134...6b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...