Gå til innhold

Bakfull i barnebursdag: Tidenes tortur?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg hadde barnebursdag i dag og i går var i alle samlet for fest. Hun er gravid, så hun drikker selvsagt ikke, men hun sørget for at vi andre aldri hadde tomt glass, det ble drikkeleker osv. 

Vi var alle invitert til barnebursdag dagen derpå, og jeg tror hun var litt ondskapsfull i måten hun opptrådte i går.

Klokken 10 i dag møtte vi alle opp, og hun setter oss til å være med å pynte, lage kaker, blåse ballonger etc. Bør barna kom var huset et støyhelvete og fler av oss måtte ut på do i løpet av dagen. Ondskapsfull venninne, eller bare et lite stikk?

Anonymkode: d2850...44c

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke skyld på venninna deres for at dere ikke klarer å begrense alkoholinntaket

Anonymkode: 9de4d...2b3

• Liker 11
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm. Dere greier altså ikke å si «nei takk, jeg tror jeg har fått nok å drikke» hvis noen prøver å skjenke mer alkohol. Jeg ville bekymret meg mer for dette enn om venninnens eventuelle baktanker.

Dere visste vel når dere skulle opp i dag?

Anonymkode: aafbf...1dc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Frivillig barnløs her, så barnebursdager generellt er tortur! Ren tortur. At noen orker det der.

Hadde bare slengt inn en melding og sagt jeg var syk, eventuelt fortalt sannheten. Ikke dems problem det..

Anonymkode: 83b72...591

• Liker 2
Skrevet

Snakk om å ikke ta ansvar for egne handlinger. Suck it up! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så idag er du utakknemlig for all alkoholen du drakk i går? 

Anonymkode: 8dba6...344

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En venninne av meg hadde barnebursdag i dag og i går var i alle samlet for fest. Hun er gravid, så hun drikker selvsagt ikke, men hun sørget for at vi andre aldri hadde tomt glass, det ble drikkeleker osv. 

Vi var alle invitert til barnebursdag dagen derpå, og jeg tror hun var litt ondskapsfull i måten hun opptrådte i går.

Klokken 10 i dag møtte vi alle opp, og hun setter oss til å være med å pynte, lage kaker, blåse ballonger etc. Bør barna kom var huset et støyhelvete og fler av oss måtte ut på do i løpet av dagen. Ondskapsfull venninne, eller bare et lite stikk?

De enkleste folka tar aldri ansvar for egne handlinger men finner alltid noen å skylde på. Skjerp deg å ta ansvar for deg selv!

Anonymkode: 714c5...454

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så idag er du utakknemlig for all alkoholen du drakk i går? 

Anonymkode: 8dba6...344

Ja, det er jeg. 

Jeg tar selvsagt ansvar for hva jeg/vi drakk, men hun egget oss på for å drikke masse!

Når vi møtte opp i dag tidlig var det et ganske tilfredst glis som møtte de slitne fjesene våre i døra. Og har du du noen prøvd å blåse opp ballonger med skikkelig hodepine? Det er helt forferdelig!

Skrevet

Hahaha, jeg digger venninna di!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (18 minutter siden):

Hehe jeg og😅og jeg er barnløs selv. Hun trenger ikke drikke for å være gøy🥳🥳

Anonymkode: 147aa...487

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor deltok dere i barnebursdagen i det hele tatt? Man trenger jo ikke mange voksne for det? 

Anonymkode: ee4e7...125

• Liker 2
Skrevet

Venninnen din er ikke skyld i at du ikke klarte å bruke hodet og huske på at det kom en dag i dag også 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (21 minutter siden):

Hun er ganske kul. Vi må få tatt igjen på henne en vakker dag😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor deltok dere i barnebursdagen i det hele tatt? Man trenger jo ikke mange voksne for det? 

Anonymkode: ee4e7...125

Vi hadde lovet å være med ganske lenge på forhånd for å hjelpe henne. Og, viser seg at det trengs et par voksne for å håndtere 25+ 5 åringer som er høye på sukker.

• Hjerte 1
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Barnebursdag/oppmøte  kl 10 på en søndag er ufint uansett hva lørdagen  hadde å by på. 

Men å skylde andre for deres høye alkoholinntak blir for dumt. Dere visste om planene for søndagen og dere vet hva konsekvensen av mye alkohol blir. 

Skrevet

Jeg syns det er litt spesielt å invitere til full fest dagen før barnebursdag kl 10. Man ønsker ikke bakfulle gjester i barnebursdag.

AnonymBruker
Skrevet

Da har hun lært dere hvorfor hun ikke kan være med på så mange fester fremover. Ikke fordi hun ikke vil. Men å våkne fyllesyk til unger er et helvete

Anonymkode: 6ab04...9cb

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke på denne historien altså. Hvem ber barnløse venner komme kl 10 på en søndag for å lage kaker og pynte til barnebursdag??

Anonymkode: bf2c6...a7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...