AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Det ødelegger meg. Fått kommentarer på det fra søsken også. Jeg vil bare ta hakeimplantat Anonymkode: 5c777...d65
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Genetisk. Hakeimplantat vil ikke fjerne dobbelhake. Er fett og hud. Anonymkode: e3b95...580 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Genetisk. Hakeimplantat vil ikke fjerne dobbelhake. Er fett og hud. Anonymkode: e3b95...580 Jeg har en veldig svak hake ja. Men jeg tenkte på at dersom jeg tar hakeimplantat så vil jo fettet jeg har under få mer område å fordele seg på og da burde det vel bli litt mindre dobbelthake? Anonymkode: 5c777...d65
AdonisFFM Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 (endret) Du sier du er undervektig? Har du en BMI under 18.5? Vet du fettprosenten din? Slik du framstiller det er det nok mulig å fikse dette. Endret 25. juni 2023 av AdonisFFM
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Kameraten min hadde det samme. Det er bare å suge den vekk, enkel operasjon som gir mye mer livskvalitet. Det burde du bestille allerede til mandag. Anonymkode: acb45...985 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 AdonisFFM skrev (1 minutt siden): Du sier du er undervektig? Har du en BMI under 18.5? Vet du fettprosenten din? Slik du framstiller det er det nok mulig å fikse dette. Ikke mulig uten å fettsuge det. Noen har bare en genetisk liten fettklump under haken. Har det selv, eller hadde, siden jeg fettsugde det faktisk for 1,5 uke siden. Noe som har plaget meg i årevis Anonymkode: eb658...215
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kameraten min hadde det samme. Det er bare å suge den vekk, enkel operasjon som gir mye mer livskvalitet. Det burde du bestille allerede til mandag. Anonymkode: acb45...985 Men jeg tror egentkig det er fordi jeg har så liten/svak ressesiv hake at jeg får det fordi fettet har for lite å fordele seg på. Så derfor vet jeg ikke om kanskje hakeimplantat er bedre enn fettsuging for meg. Anonymkode: 5c777...d65
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men jeg tror egentkig det er fordi jeg har så liten/svak ressesiv hake at jeg får det fordi fettet har for lite å fordele seg på. Så derfor vet jeg ikke om kanskje hakeimplantat er bedre enn fettsuging for meg. Anonymkode: 5c777...d65 Bare en kirurg kan fortelle deg det. Du kan booke en konsultasjon med en, koster enten ingenting eller veldig lite. Så sier de hva de anbefaler. Anonymkode: eb658...215 2
AdonisFFM Skrevet 25. juni 2023 #9 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men jeg tror egentkig det er fordi jeg har så liten/svak ressesiv hake at jeg får det fordi fettet har for lite å fordele seg på. Så derfor vet jeg ikke om kanskje hakeimplantat er bedre enn fettsuging for meg. Anonymkode: 5c777...d65 Hakeimplanat er en MYE mer usikker og komplisert operasjon enn fettsuging. Jeg ville først ha avklart hva som er kroppsmassen og fettprosenten din. 3
AdonisFFM Skrevet 25. juni 2023 #10 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bare en kirurg kan fortelle deg det. Du kan booke en konsultasjon med en, koster enten ingenting eller veldig lite. Så sier de hva de anbefaler. Anonymkode: eb658...215 Det er klart at en plastisk kirurg kan svare deg på det konkrete fenomenet. Det er da også greit om du konsulterer FLERE forskjellige og får forskjellige meninger. Plastiske kirurger er det nærmeste en kommer kunstner innen medisin og Picasso har jo en HELT annen sans for estetikk enn Tidemann. Som idrettsmedisiner og fitnessopphengt, med personlig og profesjonell interesse i kvinner mener jeg det viktigste ALLTID er å identifisere fettfordeling og total kroppsfett på kroppen. Men så er ikke jeg kunstner men mer som en fotballtrener. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #11 Skrevet 25. juni 2023 AdonisFFM skrev (8 minutter siden): Hakeimplanat er en MYE mer usikker og komplisert operasjon enn fettsuging. Jeg ville først ha avklart hva som er kroppsmassen og fettprosenten din. 17.7 er bmien min Anonymkode: 5c777...d65
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #12 Skrevet 25. juni 2023 Gener men kanskje mest pga livsstil med usunn mat og mye mobilbruk der vi kikker mye nedover istedet for opp og fram. Er et kjent problem med dobbelthake av mye mobilbruk. Mye av mitt fett der gikk vekk etter et års tid med kostholdsendring. Sluttet med prosessert og usunn mat og godteri og brus. Et hakeimplantat vil ikke omfordele fett og implantat legges utenpå hakebenet foran ikke under haken. Om det virkelig plager deg kan du ta belkyra men bortsett fra det er det kun fettsuging som fjerner fettet. Anonymkode: a8e07...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #13 Skrevet 25. juni 2023 Mest sannsynlig er det ikke merkbart for andre men noe du har hengt deg opp i selv, bruk mindre speil og mindre tid på å granske og finne feil med deg selv ❤️ Anonymkode: a8e07...2c3
AdonisFFM Skrevet 25. juni 2023 #14 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): 17.7 er bmien min Anonymkode: 5c777...d65 17.7. Hva er håndleddstrukturen din da? I utgangspunktet er jo dette "undervekt".
AdonisFFM Skrevet 25. juni 2023 #15 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Gener men kanskje mest pga livsstil med usunn mat og mye mobilbruk der vi kikker mye nedover istedet for opp og fram. Er et kjent problem med dobbelthake av mye mobilbruk. Mye av mitt fett der gikk vekk etter et års tid med kostholdsendring. Sluttet med prosessert og usunn mat og godteri og brus. Et hakeimplantat vil ikke omfordele fett og implantat legges utenpå hakebenet foran ikke under haken. Om det virkelig plager deg kan du ta belkyra men bortsett fra det er det kun fettsuging som fjerner fettet. Anonymkode: a8e07...2c3 Vil si meg helt enig i dette. Vi vet ikke hvor gammel TS er og ikke hva som er hennes benstruktur. Beste trening hadde vært for henne å komme i gang med regelmessig Yoga. Kanskje hun bare er veldig tynn grunnet for lite muskelmasse og da kommer dette lett når musklene stresses. 1
AdonisFFM Skrevet 25. juni 2023 #16 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Mest sannsynlig er det ikke merkbart for andre men noe du har hengt deg opp i selv, bruk mindre speil og mindre tid på å granske og finne feil med deg selv ❤️ Anonymkode: a8e07...2c3 Vel, selvsagt godt mulig. Samtidig spiller det liten rolle hva ANDRE sier om det er HUN som ikke er fornøyd. Omvendt er det jo ikke heller slik at en skal endre på vekt fordi hva ANDRE tror, men rett og slett en egen genuin introspeksjon. Et tynt hakeparti og "slapp" hakeprofil kan ha mye betydning for ansiktssymmetri i vertikal retning. Dama mi har for eksempel et kraftig kjeveparti, noe som gjør hennes smil til noe som kan smelte diamanter. Samtidig er hennes BMI akkurat rundt 19 og hun har nøytral håndleddsstruktur. Hun er veldig godt fornøyd med både hake og neseparti selv. Dette er jo noe en ser i speilet hver dag, så ens evet inntrykk veier mye.
AdonisFFM Skrevet 25. juni 2023 #17 Skrevet 25. juni 2023 Hva tror TS selv om innspillene som har kommet? Håper hun ikke blir forvirret.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #18 Skrevet 25. juni 2023 Dobbelthake er genetikk, ikke bare vekt. I min familie så er vi ganske så runde oss damene iallfall men ingen av oss har dobbelthake. Mens på min mann sin side så er de flere som har dobbelthake og de fleste er normalvektige på grensen til undervektige, lange og tynne mens min side er korte og tykke. Anonymkode: 8e65a...d47 1
AdonisFFM Skrevet 25. juni 2023 #19 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dobbelthake er genetikk, ikke bare vekt. I min familie så er vi ganske så runde oss damene iallfall men ingen av oss har dobbelthake. Mens på min mann sin side så er de flere som har dobbelthake og de fleste er normalvektige på grensen til undervektige, lange og tynne mens min side er korte og tykke. Anonymkode: 8e65a...d47 Genetiske er veldig mulig å påvirke med trening, styrking og den riktige kropsspleie. Overvekt, for eksempel er vel noe sånt som 60% grunnet for mye mat; 30% for lite aktivitet og bare 10% genetikk. Men ofte hører en jo om kvinner som virker å tro at 90% er gener og at "trivselsvekt" er helt greit om en veier 100 kilo og er 175. Det er vanskeligst å være ærlig og ettertenksom om en selv.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #20 Skrevet 25. juni 2023 AdonisFFM skrev (3 timer siden): Genetiske er veldig mulig å påvirke med trening, styrking og den riktige kropsspleie. Overvekt, for eksempel er vel noe sånt som 60% grunnet for mye mat; 30% for lite aktivitet og bare 10% genetikk. Men ofte hører en jo om kvinner som virker å tro at 90% er gener og at "trivselsvekt" er helt greit om en veier 100 kilo og er 175. Det er vanskeligst å være ærlig og ettertenksom om en selv. Men vi snakker ikke om dobbelthake når man er overvektig, ja nesten alle får dobbelthake når de har høy fettprosent. Ts sier hun er undervektig og fortsatt har dobbelthake, det er genetisk. Noen har ekstra fett der som man ikke blir kvitt, ingen trening, øvelser, kroppspleie eller kosthold kan fjerne dette. Det er ikke snakk om MYE fett, har som sagt selv også hatt en liten dobbelthake uansett vekt. Det er kun fettsuging som tar dette. Er man overvektig hjelper det selvsagt med kosthold og trening, men det har altså ingen spurt om for det er åpenbart. Anonymkode: eb658...215 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå