Geojak Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Jeg vet at kona kunne lurt meg trill rundt til å tro at hun har fått orgasme. Vi har snakket litt om det, og hun har forsikret meg om at hun aldri har faket. Da tror jeg henne når hun sier det. Men så lurer hun selvfølgelig på om jeg har faket noen gang.. For meg henger orgasmen sammen med utløsning, og det kan jeg faktisk ikke fake.. Derfor undrer vi egentlig på, kan egentlig menn fake en orgasme? Vi fant ut vi skulle legge inn spørsmålet her og se hva de forskjellige her mener om dette 😉
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 Ja. Finnes tørr orgasme, så en mann må ikke ha sædabgang for orgasme Anonymkode: e5b0b...0ef 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Ja menn kan fake like mye som kvinner ved å bare puste tyngre, gjøre litt grimaser og si de kommer. Både med og uten kondom. Det er ikke alltid man kjenner sæden i seg ved mannens utløsning, og de kan også late som at de tar i mot spruten i hånda og forter seg på badet for å "vaske seg" mens kvinnen fortsatt ligger på rygg og ikke har sett om det var sæd i hånda hans eller ikle. Og med kondom er det jo bare å gå å kaste kondomet i søpla og late som man har helt ut innholdet i vasken. Pleier ikke akuratt gå å se i søppelkassen etter kondomet og innholdet heller. Anonymkode: 35834...ccc 1
Majer Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Jeg har faket det, men da hadde jeg hatt to utløsninger allerede og dermed mistet følelsen i penis. Latet som jeg kom en gang til. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 Fullt mulig det. Når jeg var 17år, og jeg fikk en medisin som gjorde det vanskelig å få orgasme, så faket jeg en gang for å bli ferdig. Var bare å knyte sammen kondomet og kaste. Men faking er patetisk, så er ikke stolt av det Anonymkode: 50b77...098
Fioljenta Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 I en undersøkelse med over 500 menn i Kansas, hadde 41% av mennene faket minst en gang. Det var overraskende mange, men overbeviste meg om at det er mulig. Den vanligste årsaken var at de gjorde det for partnerens skyld eller ikke var interessert i sex. Forskerne fant også ut at faking ikke trenger å være skadelig for forholdet - det kom an på årsaken til fakingen. (Jeg synes forresten ikke faking er patetisk - jeg kan fint forestille meg situasjoner der det er både forståelse og greit.) Jeg har skrevet litt om undersøkelsen her. Jeg merker overhodet ikke om sæden kommer ut av mannen min når han er inni meg. Aldri gjort det. Så jeg tror det hadde vært enkelt for ham å fake. Det er annerledes med oralsex. :-) 1 1
Bamseklemmer Skrevet 26. juni 2023 #8 Skrevet 26. juni 2023 Geojak skrev (14 timer siden): Jeg vet at kona kunne lurt meg trill rundt til å tro at hun har fått orgasme. Vi har snakket litt om det, og hun har forsikret meg om at hun aldri har faket. Da tror jeg henne når hun sier det. Men så lurer hun selvfølgelig på om jeg har faket noen gang.. For meg henger orgasmen sammen med utløsning, og det kan jeg faktisk ikke fake.. Derfor undrer vi egentlig på, kan egentlig menn fake en orgasme? Vi fant ut vi skulle legge inn spørsmålet her og se hva de forskjellige her mener om dette 😉 Hei Geojak.. Jeg har aldri faket, men jeg simulerer ganske ofte.. Jeg lurer hjernen med å tro at jeg nærmer meg orgasme, da dirrer jeg med bena og holder pusten.. så lager jeg litt ekstra godlyder og kysser henne litt febrisk. På samme måte som jeg kjenner orgasmen nærmer seg i virkeligheten.. Dette er simulering og ikke fake, for orgasmene blir så mye styerkere når jeg gjør det. Vanligvis tar det jo bare sekunder til du nærmer deg til du kommer, men simulerer du litt i forkant før du nærmer deg. Vil hun oppleve å høre deg nyte sexen i flere minutter.. det får enkelte kvinner til å bli tent av, og gir også mere godlyder av empati...?* Bare legg merke til dama di når du gjør dette, hun stønner med deg😘 Du burde prøve dette du, og gi meg gjerne en tilbakemelding etterpå🤞😅 *Til kvinner: Er det empati? eller er det bare deilig å høre mannen nyte sexen og orgasmeøyeblikket lengre?
Bamseklemmer Skrevet 26. juni 2023 #9 Skrevet 26. juni 2023 Fioljenta skrev (9 timer siden): I en undersøkelse med over 500 menn i Kansas, hadde 41% av mennene faket minst en gang. Det var overraskende mange, men overbeviste meg om at det er mulig. Den vanligste årsaken var at de gjorde det for partnerens skyld eller ikke var interessert i sex. Forskerne fant også ut at faking ikke trenger å være skadelig for forholdet - det kom an på årsaken til fakingen. (Jeg synes forresten ikke faking er patetisk - jeg kan fint forestille meg situasjoner der det er både forståelse og greit.) Jeg har skrevet litt om undersøkelsen her. Jeg merker overhodet ikke om sæden kommer ut av mannen min når han er inni meg. Aldri gjort det. Så jeg tror det hadde vært enkelt for ham å fake. Det er annerledes med oralsex. 🙂 Kjempeviktig tema.. Det skal ikke være flaut eller dumt å fake, noen ganger er det et stort pluss✔️ Knallbra lesestoff du har laget om dette, og alt på hjemmesiden din.. jeg er ikke så forundret.. for jeg har lest mye av det du skriver, og det passer så godt med mine erfaringer. Du må ha en dyktig mann som beskriver ting til deg, han er jo sikkert en god bidragsyter?💯😉 Sæden merkes ikke annet at den renner ut, men er det utløsning nr 3 kommer det jo også veldig lite ut.. Oralen ser vi jo iallefall at dråpene pipler eller sprutes ut. Da blir det dumt å fake hvis det ikke kommer en dråpe, og da er vel orgasmen så svak at det ikke regnes som orgasme😅👍
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #10 Skrevet 26. juni 2023 Athena Freyja skrev (På 25.6.2023 den 13.12): Nei. Jovisst, har gjort dt flere ganger. Bamseklemmer skrev (11 timer siden): Kjempeviktig tema.. Det skal ikke være flaut eller dumt å fake, noen ganger er det et stort pluss✔️ Knallbra lesestoff du har laget om dette, og alt på hjemmesiden din.. jeg er ikke så forundret.. for jeg har lest mye av det du skriver, og det passer så godt med mine erfaringer. Du må ha en dyktig mann som beskriver ting til deg, han er jo sikkert en god bidragsyter?💯😉 Sæden merkes ikke annet at den renner ut, men er det utløsning nr 3 kommer det jo også veldig lite ut.. Oralen ser vi jo iallefall at dråpene pipler eller sprutes ut. Da blir det dumt å fake hvis det ikke kommer en dråpe, og da er vel orgasmen så svak at det ikke regnes som orgasme😅👍 Vel, som den dedikerte grannylover du er, så vet du at en sjelden gang så "bommer " man. Dvs. det ser veldig bra ut i dempet belysning, og god stemning. Stilige sexy klær, deilig triggende parfyme og sminke osv osv. 😁 Så kommer man på rommet/lugaren (flere år som turbussjåfør med overvekt av gilfs som pass.), så faller klærne og man blir kjempeskuffet. Så det har nok hendt noen få ganger at jeg har faket for å bli ferdig, om jeg i hele tatt fikk den opp. De har hvertfall ikke kommentert noe om sæden, så jeg vet ikke om de har mistenkt noe. De er vel vant med gubber, og da er det ikke så mange dråpene uansett. Anonymkode: 97df9...b0b 1
Påkrevd Skrevet 26. juni 2023 #11 Skrevet 26. juni 2023 Athena Freyja skrev (På 25.6.2023 den 13.12): Nei. Joda. Har faket en gang, jeg. I dusjen. Da er det vått og sæden «forsvant i sluket» Så har du jo alltids trikset med å trekke seg ut i doggy og spytte på ryggen hennes😂
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #12 Skrevet 26. juni 2023 Morsomt spørsmål. https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-mysteries-love/202009/why-many-men-may-be-faking-orgasms?amp 1/3 av alle menn har faket, mot 2/3 sv kvinner. Grunnen til at menn faker er at de vil bli ferdige uten å såre partneren. Mengden sæd varierer mye (tiden siden forrige runk), og det blir uansett ganske vått i skjeden når man ligger. Jeg har aldri fått spørsmål om jeg har faket bare fordi det kom lite sæd. Derfor tror jeg ikke kvinner skal være så sikre på at de merker det. Det er jo ikke noe man tenker på at menn kan gjøre. Anonymkode: 36771...26b
Gjest Elooon Skrevet 26. juni 2023 #13 Skrevet 26. juni 2023 Helt sikkert mulig for noen å fake ja, men helt klart flest kvinner som faker. Skjønner ikke poenget med å fake uansett kjønn. Noe så unødvendig.
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. juni 2023 #14 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 15.39): Fullt mulig det. Når jeg var 17år, og jeg fikk en medisin som gjorde det vanskelig å få orgasme, så faket jeg en gang for å bli ferdig. Var bare å knyte sammen kondomet og kaste. Men faking er patetisk, så er ikke stolt av det Anonymkode: 50b77...098 Hadde jo sett om det var kommet noe i kondomen da, så da må du jo være lynraskt å fjerne den uten å kose litt etterpå. Da hadde jeg jo begynt å lure om du sprang som en tulling på doen og holdt for kondomen 🤣
Gomez Skrevet 26. juni 2023 #15 Skrevet 26. juni 2023 Er utløsning og orgasme det samme?Utløsning behøver ikke å være rare greiene. Sæden kommer ut, that's it.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #16 Skrevet 26. juni 2023 Mysticgirl skrev (24 minutter siden): Hadde jo sett om det var kommet noe i kondomen da, så da må du jo være lynraskt å fjerne den uten å kose litt etterpå. Da hadde jeg jo begynt å lure om du sprang som en tulling på doen og holdt for kondomen 🤣 Aldri vært borti at damer skal inspisere kondomet før det kastes, det ble så klart kastet med en gang. Ble med den ene gangen, men det er lett om man ønsker det, selv uten kondom kan det gjøres som andre har påpekt Anonymkode: 50b77...098
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå