Lipstick Skrevet 17. januar 2006 #21 Skrevet 17. januar 2006 Med følinger er det jo litt rart. I den perioden da blodsukkeret mitt konstant var høyt kunne jeg føle meg skjelven og dårlig så snart bs var under 7. Nå kjenner jeg som regel ingen tegn til føling før bs ligger på 2-tallet, og det er jo veldig lavt.
tøydukke Anna Skrevet 17. januar 2006 #22 Skrevet 17. januar 2006 Med følinger er det jo litt rart. I den perioden da blodsukkeret mitt konstant var høyt kunne jeg føle meg skjelven og dårlig så snart bs var under 7. Nå kjenner jeg som regel ingen tegn til føling før bs ligger på 2-tallet, og det er jo veldig lavt. ← Sånn er det med meg også! Det som jo er greit med pumpe da, er at jeg rett og slett stopper pumpen litt, slik at insulintilgangen hindres, og så spiser jeg eller drikker litt og skrur på pumpen igjen når blodsukkeret er på vei opp. Det er jo ikke så lett å gjøre sånn når insulinet allerede er i kroppen.
Nanne Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #23 Skrevet 20. januar 2006 da skal jeg gå igjenom ett nytt svangerskap, fant ut i dag at jeg er gravid
tøydukke Anna Skrevet 20. januar 2006 #25 Skrevet 20. januar 2006 Gratulerer så mye! Håper jeg kommer etter om ikke så lenge!
Nanne Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #26 Skrevet 20. januar 2006 Gratulerer så mye! Håper jeg kommer etter om ikke så lenge! ← Krysser fingra for deg, holder dere på å prøver?
tøydukke Anna Skrevet 21. januar 2006 #27 Skrevet 21. januar 2006 (endret) Ja, vi gjør det. Men jeg har PCO, dvs cyster på eggstokkene, men normalt hormonnivå, så det kan nok dessverre ta litt tid.Og jeg er jo av den utålmodige typen... Så du kan gjerne meg med litt babystøv. Endret 21. januar 2006 av tøydukke Anna
Nanne Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #28 Skrevet 21. januar 2006 sender masse bybystøv og babyvibber til deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå