AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Vi har veldig lite sex lenger, men vi er glade i hverandre for det. Vi har bare ikke interessen for det. Sex er hverken like spennende eller interessant som da vi var i 20-årene. Vi har sex kanskje noen ganger i halvåret. Vi er nå i midten av 30 begge to. Andre her inne som ikke har behovet for sex, eller syns det er spennende lenger? Det er så mye snakk om sex at man føler seg jo som et avvik når vi bryr oss så lite om det Anonymkode: 816b6...2ee 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 For oss handler det mye om kosen og kjærligheten vi har til hverandre 💕. Og digg med en orgasme ✨ Anonymkode: b11d6...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 Vi kom nærmere 50 før det skjedde. Anonymkode: 0625e...21d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Jeg er enig i at sex ikke er like nytt g spennende når man har vært sammen i mange år, men mitt behov for sex har ikke blitt noe mindre med årene. Sex for meg med mannen min har gått fra å være noe nytt og spennende til å bli noe utrolig trygt og givende. Jeg blir fortsatt kåt på mannen min nesten hver dag, og vil ha ham. For meg er det en viktig del av livet. Hvis jeg ikke kan ha det med mannen min, så må jeg ta hånd om det selv. Vi har sex på en eller annen måte 3-4 ganger i uken. For min del kunne vi gjerne fortsatt hatt det hver dag, slik det var før. Anonymkode: 3cdf4...a67 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Jeg har vært singel i 3 år nå, og det jeg savner minst av alt er sex. Kunne gjerne forblitt singel resten av livet bare for å slippe maset om sex. (Er 40) Men savner det andre… kosen, omsorgen, støtten og vennskapet. Så finner vel en ny etterhvert likevel… Anonymkode: 05df0...43d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 Ja, jeg kjenner meg igjen i det. Jeg har fra naturens side lite lyst, og hun har av mediniske årsaker nedsatt lyst, så det blir sjeldent. Før gjerne 1 gang i måneden eller litt oftere, men nå i det siste er det også helt naturlige årsaker til at lysten er redusert (vil gjerne ikke bli gjenkjent, så må nøye meg med å si det sånn tror jeg xD). Men vi har det supert. Ler og tuller og har mye "seksuell lek". Så eneste jeg føler på er at jeg er redd for at lite sex gjør noe med tilknytningen på sikt. Vi er også i midten/tidlig 30-årene. Anonymkode: d3922...573
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 Svært høy andel kvinner mister den interessen etterhvert, og mange har pliktsex bare for å holde på partner. Selv om de ikke har lyst. Dette burde vært snakket mer om. All media fokuserer på sex for å selge, og får folk nesten til å tro at sex er sentralt i alles liv. Det er det jo ikke. Anonymkode: 9e8f9...718 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 Vi er begge lite interessert så kjenner meg veldig igjen. Vi har kun sex for å lage barn, rett og slett 😂 Har en ettåring nå og ikke hoppet i høyet siden han ble laget. Nå har vi lyst på en til og har da «avtalt» at vi må opp på hesten igjen for en periode 😂 Anonymkode: 44363...b3c
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #9 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Svært høy andel kvinner mister den interessen etterhvert, og mange har pliktsex bare for å holde på partner. Selv om de ikke har lyst. Dette burde vært snakket mer om. All media fokuserer på sex for å selge, og får folk nesten til å tro at sex er sentralt i alles liv. Det er det jo ikke. Anonymkode: 9e8f9...718 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er begge lite interessert så kjenner meg veldig igjen. Vi har kun sex for å lage barn, rett og slett 😂 Har en ettåring nå og ikke hoppet i høyet siden han ble laget. Nå har vi lyst på en til og har da «avtalt» at vi må opp på hesten igjen for en periode 😂 Anonymkode: 44363...b3c Godt å høre at det "finnes flere" der ute som meg og oss. Ja, man blir jo forsøkt påvirket daglig om sex og sex i forhold. Kondomeriet som øser ut det ene (uinteressante) leketøyet etter det andre også ser man hvor mye snakk det er på denne delen av forumet (Også mye trolling sikkert av menn) Så man føler seg jo som et outcast når sex ikke er så viktig. Selv nekter jeg å tro at det bare er oss. Når det er sagt, kan jeg savne tilbake til de tidene der det var interessant. Man da var livet noe hellt annet og mer spennende enn det også er nå. Da man var ung student f.eks Anonymkode: 816b6...2ee 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #10 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Andre her inne som ikke har behovet for sex, eller syns det er spennende lenger? Det er så mye snakk om sex at man føler seg jo som et avvik når vi bryr oss så lite om det Anonymkode: 816b6...2ee Samme her. Vært seksuelt aktiv i akkurat 30 år. Selvfølgelig er ikke sex like gøy og spennende som det var før. Alt jeg ville prøve og teste ut er prøvd. Nå prioriterer jeg stort sett andre ting en sex. Jeg vil heller få nok søvn, dra å trene etc i stedet. Det er bare sex liksom. Virkelig ingen big deal. Jeg er i et forhold der vi heldigvis er helt samkjørte når det kommer til sex. Vi har sex 1-3 ganger året, og sexen er veldig bra når vi har den. Holder i massevis for vår del. Vi trenger heldigvis ikke sex for tilknytning, bekreftelse, føle seg elsket osv. Det ville vært altfor sårbart og fragilt. Sex er en ren overskuddsgreie vi har akkurat når vi ønsker, og nå er det typ 1-3 ganger i året. Anonymkode: 02f36...f7f 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #11 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Godt å høre at det "finnes flere" der ute som meg og oss. Ja, man blir jo forsøkt påvirket daglig om sex og sex i forhold. Kondomeriet som øser ut det ene (uinteressante) leketøyet etter det andre også ser man hvor mye snakk det er på denne delen av forumet (Også mye trolling sikkert av menn) Så man føler seg jo som et outcast når sex ikke er så viktig. Selv nekter jeg å tro at det bare er oss. Når det er sagt, kan jeg savne tilbake til de tidene der det var interessant. Man da var livet noe hellt annet og mer spennende enn det også er nå. Da man var ung student f.eks Anonymkode: 816b6...2ee Helt enig! Forholdet består av så mye annet (og viktigere i mine øyne) enn sex ❤️ Anonymkode: 44363...b3c 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #12 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Godt å høre at det "finnes flere" der ute som meg og oss. Ja, man blir jo forsøkt påvirket daglig om sex og sex i forhold. Kondomeriet som øser ut det ene (uinteressante) leketøyet etter det andre også ser man hvor mye snakk det er på denne delen av forumet (Også mye trolling sikkert av menn) Så man føler seg jo som et outcast når sex ikke er så viktig. Selv nekter jeg å tro at det bare er oss. Når det er sagt, kan jeg savne tilbake til de tidene der det var interessant. Man da var livet noe hellt annet og mer spennende enn det også er nå. Da man var ung student f.eks Anonymkode: 816b6...2ee Sex er også endel av "den perfekte fasade" sammen med valg av hus, bil ferie, barn, yrke. Mange der ute som gir inntrykk av å tenke på sex, uten å gjøre det. Å ikke like er liksom et tabu. Nok en grunn tilstede det burde snakkes om. Skal en dømme ut fra feks aviser så skjønner jeg om en religiøs person fra Midtøsten vil tro at alle nordmenn er løsslupne og perverse. Det er et veldig stort sexfokus. Anonymkode: 9e8f9...718 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #13 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Svært høy andel kvinner mister den interessen etterhvert, og mange har pliktsex bare for å holde på partner. Da går man ut av forholdet. Det handler om å gi og ta, om du har liten sexlyst så skal det ikke gå ut over en parten som har sex lyst og omvendt Anonymkode: bc010...bfa
Snok1 Skrevet 25. juni 2023 #14 Skrevet 25. juni 2023 Vi er rundt femti og har stor glede av sex. Det er en viktig del av forholdet vårt. Vi eksperimenterer fremdeles ganske mye, men mer og mer er det det rolige og intime samleiet med masse blikk- og kroppskontakt som er det viktige.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #15 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sex er også endel av "den perfekte fasade" sammen med valg av hus, bil ferie, barn, yrke. Mange der ute som gir inntrykk av å tenke på sex, uten å gjøre det. Å ikke like er liksom et tabu. Nok en grunn tilstede det burde snakkes om. Skal en dømme ut fra feks aviser så skjønner jeg om en religiøs person fra Midtøsten vil tro at alle nordmenn er løsslupne og perverse. Det er et veldig stort sexfokus. Anonymkode: 9e8f9...718 jeg tror også det er mange som fremstår slik. perfekt på nett/eller innad i venninnegjengen feks. MEN jeg vet at flere kun sier og utrykker at alt er tipp topp også i senga fordi det er slik de vil fremstå. Kjipt at man tror man må lyve på seg sånt. En av mine venninner blir i festlig lag veldig optatt av oss andres sine sengevaner, utrolig kleint når man strax er 40 og blir "stilt til veggs", noe jeg tolker som at ting IKKE er på topp der i heimen, selv om det stadig er klissete meldinger til hverandre på veggen på face Anonymkode: 88db8...698
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #16 Skrevet 25. juni 2023 Mannen ble syk og mistet evnen, savner det ikke, klarer meg godt womanizeren. Vi er superglad i hverandre og jeg vet vi vil være sammen til "døden skiller oss". Vi er i sekstiåra. Livet blir roligere uten sexjag. En orgasme på egenhånd et par ganger i uka holder for meg. Anonymkode: d0821...804
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #17 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Da går man ut av forholdet. Det handler om å gi og ta, om du har liten sexlyst så skal det ikke gå ut over en parten som har sex lyst og omvendt Anonymkode: bc010...bfa Uenig. Jeg har lav lyst, mannen min har høy lyst. Begge gjør en innsats for å møtes på midten, men uansett har vi ulik lyst. Jeg er fornøyd med forholdet. Selvsagt går jeg ikke ut av det. Hvis han er misfornøyd med for lite sex, kan han selv initere brudd. JEG gjør det ikke. Anonymkode: 88ba0...1bc
mebeforeyou Skrevet 25. juni 2023 #18 Skrevet 25. juni 2023 Spenningen kommer med iniativ og innsats, og den må dere stå for. Er dere begge fornøyde er det vel ikke noe utfordringer for forholdet. Kjenner folk folk fra 60-80 år som er like aktive som før. Beste medisin ever. Jeg personlig hadde aldri akseptert sexløst forhold. Aldri mer! Får håpe din mann er enig med deg❤️
Mr X Skrevet 25. juni 2023 #20 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har veldig lite sex lenger, men vi er glade i hverandre for det. Vi har bare ikke interessen for det. Sex er hverken like spennende eller interessant som da vi var i 20-årene. Vi har sex kanskje noen ganger i halvåret. Vi er nå i midten av 30 begge to. Andre her inne som ikke har behovet for sex, eller syns det er spennende lenger? Det er så mye snakk om sex at man føler seg jo som et avvik når vi bryr oss så lite om det Anonymkode: 816b6...2ee Jeg er i slutten av 50 årene og har fortsatt omtrent like ofte sex som når jeg var i 30 årene, men sexen er bedre nå en for 20-25 år siden. Derfor blir jeg litt trist når jeg leser om hvordan det har blitt for dere. Sex er litt sånn «use it or lose it» og hvorfor har dere ikke spennende sex lengre, dere er bare i 30 årene (med andre ord purunge sett fra mitt ståsted)? Husk at sex blir aldri bedre eller mer spennende enn det dere gjør det til selv! 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå