AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Hvor mange av dine ekser kom tilbake og ba om en ny sjanse? Hvor lenge var dere sammen og hvor lang tid tok det før han/hun kom tilbake. Hvor mange kom aldri tilbake. Hvem av dere gjorde det slutt? Interessant å høre hva deres erfaringer er, da de fleste jeg kjente får eksene sine etter seg i ettertid uansett hvem som gjorde det slutt. Anonymkode: 906ab...94e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Flere som har tatt kontakt etter noen år fordi de savner sex med meg, ikke fordi de savnet meg eller forholdet. Måtte de få; ingen eller dårlig sex for resten av livet, for sånt er ikke hyggelig.. Anonymkode: bf136...af2 2 2
Bombasi Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 (endret) Har to ekser av betydning. Den første var jeg sammen i ungdomsåra. Hun gjorde det slutt, og kom ikke krypende tilbake, men hun oppsøkte meg for sex noen ganger etter at det var slutt. Noe som var greit for meg. Den andre var jeg sammen med i 10 år. Hun gjorde det slutt, og jeg fortalte henne at hvis hun forlot så var det aldri noe sjanse for å komme tilbake, hverken for forhold eller sex. Inn i evigheten. Så jeg opplevde ikke at hun prøvde å komme tilbake, men i etterkant ser jeg at hun var veldig opptatt av å "holde meg varm". Herav få min oppmerksomhet, mine råd, min hjelp og ha meg i livet sitt, for hun tok ofte kontakt om alt, alle og småting, samt sendte mye Snap og kom tilogmed innom på besøk hos meg ca. 1 gang i måneden i mange år. Og hun møtte opp i alle bursdagene mine uten at jeg hadde bedt henne.. Hun var veldig på med dette om å være venner, så det virket som hun brukte meg for å komme over meg. Høflig som jeg er så møtte jeg henne halvveien på det meste, for det gjorde meg ingenting, men tok aldri initiativ. For min del kunne vi skrotet dette såkalte vennskapet, for jeg hadde ikke behov for det. Hun tar for øvrig enda kontakt nå mange år etterpå, men det kan gå måneder mellom hver gang. Nå når jeg tenker over det så sa hun for et par år siden "hvis [det] og [det] skjer, tar du meg tilbake?" med et glimt i øyet. Jeg bare "eh, nei, så artig skal vi ikke ha det". Vet ikke hvor seriøst dette var, men tror ikke det. Er usikker faktisk. Pytt pytt. Endret 25. juni 2023 av Bombasi 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Har kun en ex. Hun gjorde det slutt og har ikke tatt kontakt etterpå. 25 år etter at hun gikk fra meg, ble hun sammen med min bror, så nå treffes vi av og til i familiære sammehenger. Anonymkode: bda8f...885 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Ingen. Men vi har vært enige om brudd, da, det har ikke vært ensidig "dumping". Anonymkode: 849f3...007
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvor mange av dine ekser kom tilbake og ba om en ny sjanse? Hvor lenge var dere sammen og hvor lang tid tok det før han/hun kom tilbake. Hvor mange kom aldri tilbake. Hvem av dere gjorde det slutt? Interessant å høre hva deres erfaringer er, da de fleste jeg kjente får eksene sine etter seg i ettertid uansett hvem som gjorde det slutt. Anonymkode: En eks var bare i starten etter bruddet. Jeg gjorde det slutt. En annen eks tar kontakt når det har blitt slutt med kjærestene sine. Jeg gjorde det slutt. En annen tok kontakt når dama han dumpa meg for trengte tid for seg selv og skulle flytte ut for en stund. En annen jeg aldri var skikkelig sammen med holder fremdeles kontakt på flørtende måte selv om han har kjæreste. Har sagt han kunne blitt sammen med meg og ønsket avtale om å bli sammen om begge blir single i 40 åra 😅 Så de kommer alle tilbake når de er ensomme og kåte. 😝 Anonymkode: c5df8...8fd
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 Nå har jeg vært mye rundt på vift og hatt noen få seriøse og mange useriøse forhold, jeg tar ikke med detaljene. Men her er min statistikk: De som har dumpet meg - alle har kommet tilbake. Med "kommet tilbake" så er det alt fra at jeg var kvinnen i deres liv og the one that got away, til at de kanskje bare er ute etter sex, eller har en slags midtlivskrise eller noe hvor de blir nostalgiske til det som var eller kunne ha vært. Når vi har vært enige, eller jeg har vært mest enig, eller vært den som dumpet - mer blandet, mange har akseptert og forsvunnet, noen titter innom og fisker litt iblant fremdeles. Anonymkode: 1423d...628 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 Etter jeg ga henne grei beskjed om komme seg ut så har hun hatet meg som pesten. Men i tiden før hun faktisk kom seg ut så skulle hun ha sex sex sex. Jeg sa ja for husfreden sin del. Rart at den lysten hennes plutselig kom tilbake. Det var som om hun trodde det skulle løse alt. Anonymkode: 3f49f...b62
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #9 Skrevet 25. juni 2023 Ingen. Det tyder på at avslutningen ble gjort som det var ment. For godt, og vedkommende forsto det. Er det slutt, så er det slutt. Anonymkode: 2912d...3c2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #10 Skrevet 25. juni 2023 Alle som en. Helt utrolig. Men når jeg er ferdig, så er jeg ferdig. Anonymkode: 87280...feb
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #11 Skrevet 25. juni 2023 3 av 4. Den 5 har jeg aldri kvittet meg med. Anonymkode: 107e8...25d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #12 Skrevet 25. juni 2023 Første var dritsur for at det ikke ble sex. Selv om jeg var med en annen. Var vel strengt tatt min eks som gikk, men etter press fra meg om valg, etter at jeg hadde vært fysisk utro, etter at eks var emosjonelt utro osv. Rotete. Vi er enige om at vi var unge og dumme. I dag har vi reint vennskapelig forhold. Andre eksen hadde jeg sex med rett etter bruddet og bekjentskap etterpå men han svingte mellom vennskap, hat og å ville pule meg og muligens komme tilbake. Da han virket kåt på meg igjen og tom betatt, ble jeg faktisk kvalm. Da hadde jeg grått i ukesvis over ham og endelige kommet meg ovenpå igjen. Det kjentes bare sykt og ekkelt at han viste interesse etter å ha knust meg. Men jeg har hjulpet ham med flyttelass og sånt. Men han får pule på andre. Tredje eksen var virkelig et brudd ut av det blå og jeg er vel sjokket fortsatt flere år etterpå. Er nesten litt trist på hans vegne. Han er veldig sånn å følge med på alt jeg gjør. Han var sjalu og har vel ikke sluttet. Tror han føler han eier meg selv etter bruddet han ville ha. Kommer ikke på tale å ligge med ham mer. Anonymkode: fe28f...794
Fighter83 Skrevet 25. juni 2023 #13 Skrevet 25. juni 2023 Har flere ekser som vil bli sammen med meg igjen. Jeg er vel ei bra dame på mange måter må jeg jo anta men det var jo også som regel jeg som ville ut av forholdene. Det er også overraskende mange av de jeg har rotet med der ting var på vei til å bli noe mer seriøst som senere har tatt kontakt med meg igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #14 Skrevet 25. juni 2023 Ingen av de, fordi enten slo han siste opp pga sønnen hans på 13 ikke likte meg, (møtt han to ganger bare) og han er i den alderen. Liker ingenting, bortskjemt drittunge. Så slo jeg opp med de andre fordi de var psykisk og fysisk voldelig. Veldig gøy! Anonymkode: 829cd...ce4 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #16 Skrevet 25. juni 2023 Bare han som var utro. Var ikke aktuelt å ta han tilbake Anonymkode: ad6f1...4d5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #17 Skrevet 25. juni 2023 Kan ikke kalles eks, men en jeg var på date med. Han var veldig allright osv, helt til han dagen etter sa det ikke kunne bli noe fordi jeg var overvektig. Så gikk jeg ned en del kilo og dette fikk han med seg. Da kom han diltende tilbake og syntes jeg var så sexy. Han hadde savnet meg osv osv. Han fikk en kald skulder fra meg 😊 Anonymkode: 9b6d4...3e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå