Gå til innhold

Er nordmenn særdeles tunglærte eller er alle folkegrupper like ille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt vår dose terrorhandlinger i nyere tid, men vi får vel flere. Blant høyreekstreme er det mange som er mot homofili. Blant muslimer fra enkelte land er over halvparten det. Det i seg selv er naturligvis ikke nok, men så florerer det av psykisk syke her i landet. Det er også politisk motivert terror som skjer. Det så vi på Utøya.

Forsvarsansatte går ikke lenger med uniform ute, men hvorfor er det fremdeles vanlig å sitte med ryggsekk på t banen på en måte som gjør at man kan skjule våpen som er klare til bruk? Hvorfor gjør ikke enkeltindivider mer for å fremstå som harmløse? 

I fremtiden kommer det også flere pandemier- særlig nå som befolkningen øker. I den samme t banevognen som han med sekken sitter det kanskje en og snakker i telefonen selv om dråper kan bevege seg flere meter. En annen tar seg selv i ansiktet selv om det kan være fullt av resistente bakterier på setet. Hva er galt med folk? Det er som om de mangler evnen til å ha hjernen påslått. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (6 minutter siden):

Hvorfor gjør ikke enkeltindivider mer for å fremstå som harmløse? 

du mener at idag må samtlige settes under mistanke inntil de selv aktivt beviser at de er harmløse? 

Og at alle dessuten bør gå rundt med ikledd plastikkhansker og masker i trynet fordi den kan hende at det ligger en bakterie i lufta? 

Anonymkode: d7306...2d0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

du mener at idag må samtlige settes under mistanke inntil de selv aktivt beviser at de er harmløse? 

Og at alle dessuten bør gå rundt med ikledd plastikkhansker og masker i trynet fordi den kan hende at det ligger en bakterie i lufta? 

Anonymkode: d7306...2d0

Nei. Jeg mener bare at folk må begynne å tenke på andre. Å ta på seg hansker er ekstremt. Mye enklere å tenke over hva man tar på.

Gjest Adobyen
Skrevet

Jeg er nok overdrevent forsiktig og holder meg unna trengsel og folkemengder. Var også glad for noen av koronareglene f.eks meter, klemming og håndhilsing. Jeg er vel heller litt lite sosial av meg. Ikke bra det heller. Vet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...