Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har kjæreste som bor og jobber i USA. Egentlig skulle han bare dit et år etter at han fikk et gyllent jobbtilbud der borte som han selvfølgelig ikke kunne si nei til. Jeg ble igjen i Norge og ventet på ham, og det er ofte meg som drar og besøker ham fordi jeg er student og han jobber 60-80 timer i uka, selvom han alltid står for kostnaden med flybilletter mv..... Jeg bor i leiligheten hans i Norge og betaler bare strømregningen min selv.... Han stortrives der, og vil ikke komme tilbake til Norge, mens jeg vet at jeg aldri vil kunne bo i USA etter min utdannelse, fordi jeg trives best i Norge. Det er vanskelig for meg, han er min store kjærlighet og det er bare ham jeg vil være sammen med, og jeg vet at jeg betyr mye for ham, og han prioriterer ofte å skype med meg, og vi har det veldig fint sammen når vi er sammen, som ofte er ganske mye nå, men når jeg er ferdig med å studere vil det bli mindre, fordi jeg da har lite ferie.... Jeg støtter ham 100% i de valg han tar, men har flere ganger minnet ham på at han egentlig lovet at det bare ble et år langdistanse, mens det nå allerede er gått to år, og han ingen planer har om å komme tilbake... Jeg savner å bo sammen med ham og være med ham hele tiden, og blir ofte lei på kveldene når jeg er alene, spesielt på fredager, når jeg ikke har noen kjæreste å gå en gåtur eller liknende sammen med....

K26

Anonymkode: f59bd...0d5

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva lurer du på?

Enten må du flytte til han ellers må dere slå opp. Han vil ikke hjem sier du.

Anonymkode: 1a0d4...e0d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Så vanskelig å ha det slik! Du vet jo egentlig hva som er riktig å gjøre dersom han blir boende i USA og du i Norge. 

AnonymBruker
Skrevet

Du VET at dere ikke har en fremtid fysisk sammen. Og etterhvert vil han selge boligen som du nå bor gratis i. Er du villig til å ha en fremtid med kjærlighet over telefon og Internett?

Hvis du vet at dette ikke er ønskelig, så slår du opp nå. Og finner deg en hybel. Å leie hos eksen er gjerne ikke så lurt selv om dere skilles som venner.

Anonymkode: 299d2...a2b

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...