AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Har hatt noen diskusjoner med ham jeg er sammen med, eller på datern med.. hele greia gir meg angst nå bare egentlig. Han kan si at han ringer meg i morgen, jeg kommer til deg tirsdag, kom på middag lørdag, og så skjer ingen av de tingene. Jeg kan ringe og spørre hvor han er, for han skulle jo komme til meg, nei da har han glemt det eller gjør noe annet, og sier at det er ikke en avtale bare løs prat og at jeg er for rigid og vanskelig. Jeg synes det er vanskelig for meg er avtaler viktige, og jeg gjør alltid det jeg har sagt jeg skal. Tar jeg feil, er jeg for masete? Anonymkode: f3a28...608 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Jeg kan ikke fordra slike "løse" avtaler og orker ikke forholde meg til folk som er slik. Veldig lite ansvar og respekt for andre og deres tid. Anonymkode: b443b...3b6 15 1 10
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 Nei, du tar ikke feil. Han lager jo avtaler, selv om de er løse skaper de forventninger. Anonymkode: cca66...12e 16 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Du har rett og han tar feil. Han bryter inngptte avtaler. Men dette har ingenting med angst å gjøre. Angst er en diagnose. Anonymkode: d7cdd...d20 4 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Det hadde jeg ikke orket. Sagt rett ut at enten hilser vi det vi sier, eller aå er det kroken på døra. Anonymkode: acdd3...8e9 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har rett og han tar feil. Han bryter inngptte avtaler. Men dette har ingenting med angst å gjøre. Angst er en diagnose. Anonymkode: d7cdd...d20 Ja men jeg har angst fra før og dette trigger det veldig, og jeg lurer på om det er meg det er feil med, han har sagt jeg er kontrollerende også Anonymkode: f3a28...608 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hadde jeg ikke orket. Sagt rett ut at enten hilser vi det vi sier, eller aå er det kroken på døra. Anonymkode: acdd3...8e9 Holder Anonymkode: acdd3...8e9 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 Han høres ut som en som mener spontanitet er utelukkende positivt og avtaler er kontrollerende. Nei takk til den typen mann. Anonymkode: 52f0e...40a 5
FrøkenFri Skrevet 25. juni 2023 #9 Skrevet 25. juni 2023 At du orker, jeg hadde avsluttet hele greia. 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #10 Skrevet 25. juni 2023 Jeg har en i kompisgjengen, som er fæl til å invitere til ting, og oppmode til diverse sosiale aktiviteter. Han har også verdens lengste liste med unnskyldninger, for hvorfor han ikke dukket opp selv. Vi som kjenner ham, lukker bare ørene, men vi ser jo at nye bekjentskaper går på det, gang etter gang. Vi lurer på om det er et underliggende behov for å virke positiv, og bli likt. Men så greier han ikke følge opp, og det blir bare tomt prat. Anonymkode: 312ec...584 1
BobbySocks Skrevet 25. juni 2023 #11 Skrevet 25. juni 2023 Jeg vil si han lager nokså konkrete avtaler når han til og med sier dag. Jeg hadde ikke orket. Neste gang han sier «vi ses på tirsdag» så ville jeg bare sagt «mhm» og lagt helt andre planer på tirsdag. 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #12 Skrevet 25. juni 2023 Du er ikke masete, han er respektløs og har ingen genuine følelser for deg når han "glemmer"(bortprioriterer)avtaler og bryter løfter Anonymkode: 5d3d2...c85 1
Kalikalinka Skrevet 25. juni 2023 #13 Skrevet 25. juni 2023 Altså du, en mann som trigger angsten din allerede nå er ingen mann du burde date. For øvrig høres han ut som en løk og jeg hadde aldri orka å forholde meg til noe sånt. 3 1 4
exictence Skrevet 25. juni 2023 #14 Skrevet 25. juni 2023 Jeg ville sagt: Du sier du kommer på lørdag. Betyr det at vi hat en avtale om det? Jeg vil det gjerne, men hvis jeg ikke vet at du kommer, legger jeg kanskje andre planer. Jeg spør, fordi erfaringen sier jo noen ganger at du ikke kommer, selv om du har sagt det. 2 1 1
Gjest ti10 Skrevet 25. juni 2023 #15 Skrevet 25. juni 2023 Hvis det er en løs avtale, så sier man kanskje, antakelig eller noe annet som understreker at det ikke er sikkert at man kommer. Men det virker uansett ikke som om han er veldig interessert i å prioritere deg.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #16 Skrevet 25. juni 2023 Dropp denne mannen, han er ikke spesielt interessert i deg når han holder på som han gjør. Og som @Kalikalinka sa, en mann som så tidlig trigger angsten din med sin væremåte, det er ikke en mann du bør være sammen med. Du har helt normale forventninger til sosial omgang og kommunikasjon - det har ikke han, og det er respektløst overfor deg. Hadde han vært veldig interessert i deg hadde han fulgt opp avtaler! Anonymkode: 1df2c...1da 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #17 Skrevet 27. juni 2023 Jeg har brukt mye tid og blitt veldig glad i ham i dette forholdet. Det er sårende men dere har jo rett, han bryr seg ikke om at jeg bllr lei meg eller venter på ham. Jeg har sagt til ham og spurt pent om han kan si fra hvis han ikke kommer, men da kommer han selvsagt, men ikke gangen etter det. Ts Anonymkode: f3a28...608 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #18 Skrevet 27. juni 2023 exictence skrev (På 25.6.2023 den 20.20): Jeg ville sagt: Du sier du kommer på lørdag. Betyr det at vi hat en avtale om det? Jeg vil det gjerne, men hvis jeg ikke vet at du kommer, legger jeg kanskje andre planer. Jeg spør, fordi erfaringen sier jo noen ganger at du ikke kommer, selv om du har sagt det. Dette. Sett grenser. Og hvis han likevel fortsetter sånn så dumper du han. Men så lenge du ikke sier noe så tror han jo det er greit for deg at han holder på sånn. Anonymkode: fb6b2...89a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #19 Skrevet 27. juni 2023 Rødt flagg. Høres ut som han bruker deg TS Anonymkode: 3103e...e63
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #20 Skrevet 27. juni 2023 Jeg ville sagt at jeg overhode ikke er rigid, bare en som tar det andre sier seriøst og om han ikke mener det når han gjør en slik avtale bør han ikke si det på den måten, men jeg ville også latt være å vente på han og ta det han sier som en avtale heretter og hvis han surver over det si at han er for rigid.. Anonymkode: 527f5...ccc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå