Gå til innhold

Hva ønsker fyren - dating/ff/forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, vet det letteste er å spørre! Kommer ikke til å spørre eller definere noe nå selv, så spør dere om tanker 😊 (grunnet andre faktorer, så er jeg usikker på om jeg ønsker å vite og hva jeg selv ønsker ut av relasjonen per nå). Treffer en fyr for tiden. Vi har felles venner og tidligere møttes som en del av en gjeng siste år. Siste tid møtes vi alene. Mest kos og sex. Men kan også finne på ting sammen, se en film. Sender meldinger daglig. Virker som han også bryr seg om meg, veldig omsorgsfull. Kan også møtes uten sex. Ikke vært på noen definert date.  Jeg har ikke tidligere hatt noen fast fuck friend, og lurer på om dette er den type relasjon? Eller om han ønsker noe mer. Jeg er selv usikker på om jeg ønsker noe mer eller ikke (grunnet andre omstendigheter) og ønsker ikke ta opp det som tema eller definere noe verken den ene eller andre veien. Vi er i 30 årene. 

Anonymkode: 72d22...a77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden du spør som om folk er synske, så får jeg svare deg via tarotkortene mine. Få definert dette litt via kommunikasjon, for det ligger knuste drømmer og håp i fremtiden deres, noen kommer til å bli såret og noe fint vil bli ødelagt, så snakk i allefall sammen for å se hvor dere er her og nå. 

Anonymkode: bb19f...1e9

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

han ønsker et ikke-definert forhold. Slik holder man jo alle muligheter åpne 

Anonymkode: 158db...878

AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke vært klar på hva han ønsker, og du vet ikke hva du vil ha? Da er dere vel pr def i et "situationship", der det passer å være sammen, til det skjer noe annet.

Kanskje det ligger an til en oppklarende samtale?

Anonymkode: 29e73...56f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

han ønsker et ikke-definert forhold. Slik holder man jo alle muligheter åpne 

Anonymkode: 158db...878

Og det er forsåvidt greit nok. Jeg er jo ikke bedre selv, har jo heller ikke tatt opp temaet. Ikke for å holde muligheter åpne, men hadde egentlig ikke tenkt meg inn i forhold akkurat nå. Samtidig så skjer det som skjer

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han har ikke vært klar på hva han ønsker, og du vet ikke hva du vil ha? Da er dere vel pr def i et "situationship", der det passer å være sammen, til det skjer noe annet.

Kanskje det ligger an til en oppklarende samtale?

Anonymkode: 29e73...56f

Han har ikke tatt opp hva han ønsker. Ikke et tema vi har snakket om. Vi bare er i det liksom. Så ingen forpliktelser eller binding, men samtidig treffer ingen av oss andre (så vidt jeg vet). 

sikkert jeg som er litt feig for en samtale.  Ikke for at jeg er redd han vil mindre enn meg, men at jeg er ambivalent til forhold. Ikke på grunn av han, men andre omstendigheter 

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jepp, vet det letteste er å spørre! Kommer ikke til å spørre eller definere noe nå selv, så spør dere om tanker 😊 (grunnet andre faktorer, så er jeg usikker på om jeg ønsker å vite og hva jeg selv ønsker ut av relasjonen per nå). Treffer en fyr for tiden. Vi har felles venner og tidligere møttes som en del av en gjeng siste år. Siste tid møtes vi alene. Mest kos og sex. Men kan også finne på ting sammen, se en film. Sender meldinger daglig. Virker som han også bryr seg om meg, veldig omsorgsfull. Kan også møtes uten sex. Ikke vært på noen definert date.  Jeg har ikke tidligere hatt noen fast fuck friend, og lurer på om dette er den type relasjon? Eller om han ønsker noe mer. Jeg er selv usikker på om jeg ønsker noe mer eller ikke (grunnet andre omstendigheter) og ønsker ikke ta opp det som tema eller definere noe verken den ene eller andre veien. Vi er i 30 årene. 

Siden du spørr kvinneguiden, og det er svært litt informasjon du gir oss. Bare ute etter sex.

Anonymkode: d4e48...ba6

AnonymBruker
Skrevet

Ville nå sagt hva mitt ønske var, i stedet for å overlate til ham å si noe/ikke si noe/definere/ikke-definere. 

Det er hauger av fisk i havet, og kvinner er ansvarlig gor egen lykke (som menn).

Anonymkode: 695d0...3ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forhold og et fuck forhold kan fint starte på samme måte, så det er helt umulig å svare på. 

Han er kanskje som deg, som enda ikke vet. Men samtidig liker han å være med deg. Er uansett ikke alltid en VET i starten om en vil i seriøst forhold med akkurat denne personen. En må jo bli kjent og "kjenne på det".

Anonymkode: ca500...a67

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

sikkert jeg som er litt feig for en samtale.  Ikke for at jeg er redd han vil mindre enn meg, men at jeg er ambivalent til forhold. Ikke på grunn av han, men andre omstendigheter 

For å være ærlig så syns jeg du skal være ærlig med ham om dette. Hvis du er «ambivalent» til forhold med ham, så vil du ikke ha ham nok til et forhold. Jeg syns han fortjener «praten» der du gjør det klart for ham hva dette er for deg. Ellers risikerer du å såre ham og gi ham falske forhåpninger, og det fortjener ingen.

Mange har en standard der alt annet enn «hodestups forelsket og helt sikker på forhold» er uaktuelt for et forhold - inkludert meg - og det må man faktisk ha lov til å ha. 

AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (1 time siden):

For å være ærlig så syns jeg du skal være ærlig med ham om dette. Hvis du er «ambivalent» til forhold med ham, så vil du ikke ha ham nok til et forhold. Jeg syns han fortjener «praten» der du gjør det klart for ham hva dette er for deg. Ellers risikerer du å såre ham og gi ham falske forhåpninger, og det fortjener ingen.

Mange har en standard der alt annet enn «hodestups forelsket og helt sikker på forhold» er uaktuelt for et forhold - inkludert meg - og det må man faktisk ha lov til å ha. 

Takk for innspill! Greia er at vi var en del av (og er en del av) felles vennegjeng, og så begynt å henge sammen og ting utviklet seg.. Så ingen av oss som gikk inn i dette med en åpenbar tanke om date eller forhold. 
Han er kjempebra, så handler som sagt ikke om han.. Handler mer om timing som overhodet ikke er optimal. Andre omstendigheter rundt som gjør at jeg egentlig ikke skal inn i et forhold. Men som sagt, tipp topp mann, så kanskje derfor jeg blir usikker på hvor mye timing skal spille inn for å evt utforske. 
Jeg tenker selvsagt på han og hans fødsler i dette også. Samtidig er han jo voksen og så lenge han ikke har vært tydelig heller, så er det ikke som om jeg lurer han

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forhold og et fuck forhold kan fint starte på samme måte, så det er helt umulig å svare på. 

Han er kanskje som deg, som enda ikke vet. Men samtidig liker han å være med deg. Er uansett ikke alltid en VET i starten om en vil i seriøst forhold med akkurat denne personen. En må jo bli kjent og "kjenne på det".

Anonymkode: ca500...a67

Det er sant 😊 man må jo ikke vite noe sikkert så tidlig. Og jeg tenker det egentlig er greit. Men blir likevel litt nysgjerrig, derfor jeg spør hva folks erfaringer er

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville nå sagt hva mitt ønske var, i stedet for å overlate til ham å si noe/ikke si noe/definere/ikke-definere. 

Det er hauger av fisk i havet, og kvinner er ansvarlig gor egen lykke (som menn).

Anonymkode: 695d0...3ce

Helt enig! Men jeg er ikke ulykkelig i dette eller venter på han. Er kanskje mer at jeg synes det er helt fint å være i dette udefinerte. Men mer nysgjerrig, derav spørsmål om noen har tanker eller innspill

AnonymBruker
Skrevet
29_j skrev (2 timer siden):

Det kan være begge deler, men de jeg har møtt har oppført seg lik som dine , men enden på visa var at de ikke ville i forhold. Alltid en uskyldning. 

Enten må du ta tiden til hjelp eller så må du si hva du selv ønsker til han😊❤ k 35

Og det er helt greit om han ikke ønsker forhold heller. Hadde jeg vært sikker på at jeg ønsket forhold, så hadde jeg tatt opp det 😊 synes det er noe befriende også over å være i noe udefinert. Tenker også ta tiden til hjelp som du skriver og se 🥰 takk for tanker og erfaringer 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Siden du spørr kvinneguiden, og det er svært litt informasjon du gir oss. Bare ute etter sex.

Anonymkode: d4e48...ba6

Huff, beklager at det ble litt kort! Helt fair om han bare ønsker sex. Han har ikke sagt han ønsker noe mer. I mitt hode (uten ff erfaring), tenkte jeg kanskje ff var mer avgrenset til sex. Ikke møtes for mat, aktiviteter, overnatting osv uten sex. Selv om sex skjer nokså ofte og. Men mulig det er vennskap + ff. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...