Gå til innhold

Skal på ferie til Oslo med familien. Er det fortsatt man prostituerte som fyller Karl Johan om kveldene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært det på lang tid. Vil gjerne skåne barna for dette. Var en skokk med afrikanske prostituerte som plagde folk på Karl Johan forrige gang jeg var der.

Anonymkode: a6a27...c60

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, så bare å benytte seg av de om det blir for kjedelig med familien

Anonymkode: c5c40...368

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du på Karl Johan om kvelden uansett? Mange andre steder som er mye finere og koseligere. 

Anonymkode: b2812...eaa

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor dra til Karl Johan i det hele tatt? Det minst interessante stedet i Oslo.

Anonymkode: f81e6...9f1

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor dra til Karl Johan i det hele tatt? Det minst interessante stedet i Oslo.

Anonymkode: f81e6...9f1

Er vel litt merkelig å dra på ferie til Oslo, og i det minste ikke ta en tur innom Karl Johan?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når var Karl Johan fyllt med prostituerte? Sexkjøp er ikke lov og det skjer i det skjulte. Har ikke sett en åpenlyst prostituert på Karl Johan på mine 48 år i Oslo, det skjer i sidegater. Hvorfor skal du ha med deg ungene på Karl Johan? For og se Stortinget og slottet kanskje, om det er første gang som turister.. vel , den løypa av Karl Johan er veldig ren og pen . 

Anonymkode: 624b9...67a

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når var Karl Johan fyllt med prostituerte? Sexkjøp er ikke lov og det skjer i det skjulte. Har ikke sett en åpenlyst prostituert på Karl Johan på mine 48 år i Oslo, det skjer i sidegater. Hvorfor skal du ha med deg ungene på Karl Johan? For og se Stortinget og slottet kanskje, om det er første gang som turister.. vel , den løypa av Karl Johan er veldig ren og pen . 

For en 15 år siden var det masse afrikanske prostituerte på Karl Johan som gikk rundt og plagde mannfolk.

• Liker 11
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare lese her: Politiet selv mener det er over 100 prostituerte på Karl Johan.

https://www.aftenposten.no/oslo/i/dlGvX/talte-100-prostituerte-paa-karl-johan

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

https://www.nettavisen.no/artikkel/karl-johan-er-det-nye-horestroket/s/12-95-363650

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/452Jg/norske-prostituerte-hold-dere-unna-karl-johan

Anonymkode: b4b1c...ea1

Skrevet

Tror ikke du fikk svar på spørsmålet, ts. Nei, det er ikke slik det var for en del år siden. Det er helt sikkert prostituerte på KJ på kveldstid, men du «ser» de ikke. 

Men du kan ikke skåne englebarna dine for tiggere, romfolk, bostedsløse, rusede og andre som forsøker å få inn penger til livets opphold. Og hold dere unna Brugata, i alle fall. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Da er du tydeligvis en person som går med skylapper om du ikke har sett prostituerte i KJ ila. dine 48 år i Oslo😂

Anonymkode: 6b641...2eb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

I 2008 ja.

Anonymkode: b4b1c...ea1

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Anonymkode: a0cfe...9dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

For en 15 år siden var det masse afrikanske prostituerte på Karl Johan som gikk rundt og plagde mannfolk.

Det er fremdeles folk fra Afrika og Midt-Østen som plager folk i Oslo, men nå flyr de rundt med kniver, machete og skytevåpen.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/wAkkAd/politiet-person-stukket-i-halsen-i-oslo?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row1_pos1&utm_medium=dre-6497f6440663e3cd283e3aa9

Anonymkode: 65a80...392

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare til å kontakte politiet i så fall og be de om å arrestere dem.

Skrevet

Barnefamilier er vel uansett ikke i målgruppen deres... Jeg har sett prostituerte både på Karl Johan og  andre steder i byen, men aldri blitt plaget av dem. Men hvis du vil skåne barna for å se livets skyggeside, er det ikke sikkert storbyferie er tingen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
NakenPanda skrev (Akkurat nå):

Du linker en artikkel fra ca 2009

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er bare til å kontakte politiet i så fall og be de om å arrestere dem.

Du vet at sexsalg ikke er ulovlig, men sexkjøp - så det er kundene som skal arresteres i så fall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...