Gå til innhold

Mini bukplastikk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tatt det her?

Leser at det gjøres i lokalbedøvelse, og at det er et betydelig mindre inngrep enn full bukplastikk.

Er du fornøyd med resultatet?

Har kun heng/løs hud under navlen. Å med strekkmerker på ca. hele delen under navlen i tillegg blir huden er fryktelig stygg.. Å den blir som et krøllete papir når jeg sitter 😞

Prøver "eie" det, å det går stort sett ok 😅 Men innimellom får jeg skikkelig lyst til å operere det bort.

Anonymkode: a5e5d...b6f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det, men det begynner å bli en god del år siden. 
Ved konsultasjonen fikk jeg beskjed om at det var lokalbedøvelse, men på operasjonsdagen hadde de ombestemt seg, og det ble full narkose. 
Alt gikk veldig fint, og jeg slapp unna med lite smerter etterpå.
Har aldri angret på at jeg gjorde det. Hadde et lite heng på magen etter to svangerskap på kort tid. Hadde aldri greid å trene det bort. 
Magen er ikke helt flat nå ca 6-7 år etter, og jeg har et langt arr, men fortsatt absolutt verdt det. 

Anonymkode: 1b215...62d

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, men i full narkose.

Betydelig mer smertefritt og uproblematisk enn å ta visdomstenner.

Ikke angret en dag.

Anonymkode: a4cfe...4e8

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det forrige uke. Har ennå ikke sett resultatet, men selv nå, hoven og lut, ser magen bedre ut. Tror det blir bra.

Anonymkode: af158...605

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye koster dette? Har heng etter to keisersnitt…

Anonymkode: f8a60...e04

AnonymBruker
Skrevet

Ja hva er prisen?

Anonymkode: 81d48...36f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja hva er prisen?

Altså dette kan dere jo bare Google...... Det ligger fulle prislister på så og si alle nettsider hvor de driver med plastisk kirurgi.

Anonymkode: e5742...3f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja hva er prisen?

50 000 +, bare å google ilke klinikker.

Anonymkode: 8ff77...5e9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betalte ca 50 000 for mini bukplastikk, samt fettsuging av flanker og øvre del av mage.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg betalte ca 50 000 for mini bukplastikk, samt fettsuging av flanker og øvre del av mage.

Blei det bra?

Anonymkode: 248cb...f71

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er veldig fornøyd. Det er fremdeles en del hevelse, men resultatet er mye bedre enn jeg kunne forestilt meg.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har faktisk gjort begge deler. Hadde egentlig ikke ille nok mage til å få innvilget gjennom det offentlige, men måtte flytte på magemuskler etter flere tette svangerskap og skulle da få strammet magen i samme slengen. Kirurgen tegnet opp fullt t-snitt på magen kvelden før inngrepet. Full narkose. Da jeg tok av bandasjen hos fastlegen en uke senere var overraskelsen stor, for kirurgen hadde bare strammet opp nede, altså kun skjært på tvers. Viste seg at han mente jeg ikke trengte full bukplastikk. Men dette var ikke det vi avtalte og jeg ble overhode ikke fornøyd, siden jeg var stram nederst, mens huden var slapp lenger opp. Gikk alltid med høy hold in-truse. Fikk derfor innvilget ny operasjon, med full bukplastikk på det offentliges regning. Kirurgen ved andre operasjon sa han forsto hvorfor den første kirurgen  hadde ment at magen min var bra nok som den var, men at det selvfølgelig ikke var ok å ta en slik avgjørelse over hodet på meg. Jeg har i dag dessverre to tverrarr nedentil,  siden det ikke hadde blitt pent for sluttresultatet å skjære i det tidligere arret. Det, pluss at jeg har vært gjennom to inngrep og påfølgende sykemeldinger er jeg ikke fornøyd med, men magen har blitt veldig bra. Det var vondeste første gangen, muligens pga flyttingen av musklene. Gikk med dren noen dager begge ganger, første gang fikk jeg litt komplikasjoner ved at drenere tydeligvis ble fjernet for tidlig, for det hopet seg veldig opp med sårvæske som måtte tappes. Gang nr to var det ubetydelige mengder i drenere. 

Anonymkode: 7e05c...ffa

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...