Gå til innhold

Til dere menn: Hva er det "rareste" du har tatt på penis enten som glid eller bare ekstra smak under BJ

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Meg og min kjæreste hadde skikkelig lang sex i dag etter byen kom hjem 03:00 typ og ble nettopp ferdig, var magisk! Han ville eksperimentere med og ta ting på pikken som jeg kunne suge av under BJ, så skulle jeg gjette hva det var hadde bind for øynene selvfølgelig. 

Ene tingen var nuggati sjuuukt digg er litt som en sånn evighetskule bare med pikk fordi sjokolade smaken varte lenggge

Andre tingen var krem kun på pikkhode med en bringebær på toppen av kremen som en kake 😂

Tredje og siste ting var ekleste rett og slett ananas ringer som han tredde på penis, han hadde vist glemt jeg ikke var fan av ananas 🤣

Men det var sykt gøy og pirrende så det kan jeg anbefale, vi prøvde og at jeg tok ting på vagina så det er mye man kan gjøre. Har dere tatt noe annet digg/ekkelt på pikken for og gir mer "smak" for partneren?

Endret av Flettig44
Anonym
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Morsom ide!

Vi har prøvd syltetøy, is og sånt. Men det merkeligste var kanskje da jeg malte den med fingermaling… Eller tigerbalsam.

Endret av Fioljenta
Skrevet
Flettig44 skrev (20 timer siden):

Meg og min kjæreste hadde skikkelig lang sex i dag etter byen kom hjem 03:00 typ og ble nettopp ferdig, var magisk! Han ville eksperimentere med og ta ting på pikken som jeg kunne suge av under BJ, så skulle jeg gjette hva det var hadde bind for øynene selvfølgelig. 

Ene tingen var nuggati sjuuukt digg er litt som en sånn evighetskule bare med pikk fordi sjokolade smaken varte lenggge

Andre tingen var krem kun på pikkhode med en bringebær på toppen av kremen som en kake 😂

Tredje og siste ting var ekleste rett og slett ananas ringer som han tredde på penis, han hadde vist glemt jeg ikke var fan av ananas 🤣

Men det var sykt gøy og pirrende så det kan jeg anbefale, vi prøvde og at jeg tok ting på vagina så det er mye man kan gjøre. Har dere tatt noe annet digg/ekkelt på pikken for og gir mer "smak" for partneren?

Jeg gnikket inn tannkrem på pikken engang, for jeg skulle pusse tennene hennes😅 Ooh du milde måne for en hardkar jeg fikk.. ereksjonen kom momentant, og det var nok blodsirkulasjon kom fra minten i tannkremen. Men jo.. jeg fikk pusset tennene hennes, men jeg ble litt forstyrret da hun lo🙈 Det er ikke farlig å prøve, bare husk å vaske pikken godt før man legger seg for å sove..

Brennesle, pepper, chili og bluegel har jeg også prøvd, samme sak.. steinhard ereksjon som varte lenge, men det egner seg ikke smake på eller knulle med. Tror nok det har samme effekt på klitten.. så hvis noen vil prøve, anbefaler jeg å vaske "utsyret" godt etter bruk.

Ellers kan jeg nevne å ha blitt ronket med en appelsin.. hun lagde høvelig hull, så la hun den i mikrobølgeovnen  til ca 45 grader. Det var fakstisk utrolig deilig, og kjentes ut som en varm vagina. For hun klemte godt rundt appelsinen med begge hendene, så det randt appelsinsaft nedover lårene😅

Jo det er mye å prøve, mye er ugjordt.. Jeg vil følge denne tråden av inspirasjon fra deg og andre, dette er pirrende og deilig🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...