Flettig44 Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 De siste måndene har jeg hatt en unaturlig kåthet som jeg ikke har kjent på siden 20 årene, mannen min er også mye mer kåt. Vi fikk et tips under et par glass vin vell og merke av et venne par at vi burde prøve bondage sex, de forklarte hva det var men forsto det ikke helt så meg og min mann søkte det opp, og nå vil vi prøve det. Har dere som har gjort eller gjør det noen andre tips en kun armer og ben bindet fast til senga fordi vi har ikke sprinkler i enden av sengen så er ingenting og binde fast i haha. Sikkert veldig individuelt men syns dere det er best når mannen er bundet eller når kvinnen er bundet. Takk for svar! 1
Intervence Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 (endret) Det beste er å ha høy tillit til hverandre. Misforståelser og voldtekt kan skje. Personen som blir bundet fast blir jo i veldig sårbar situasjon. Så det er kjempe viktig å ha høy tillit til hverandre evt. bruk av kodeord for "stopp" er viktig. Det skal da umiddelbart stoppes og slippes fri. Da er det ikke "skal bare" for det kan oppleveles som voldtekt. Evt. er et tips å binde fast til beina på med delvis lang lengde på tau etc. til senga. Har vært i situasjonen og dersom du/dere tenner på tanken og har god nok tillit til hverandre så sier jeg bare... kjør på! Endret 25. juni 2023 av Intervence
Numii Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 Tau festet til sengebeina, eller fra arm til fot under senga. En får også kjøpt "under the bed restraint kit", disse er mer skånsomme enn tau rundt ankler og håndledd.
Bamseklemmer Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 (endret) Flettig44 skrev (2 timer siden): De siste måndene har jeg hatt en unaturlig kåthet som jeg ikke har kjent på siden 20 årene, mannen min er også mye mer kåt. Vi fikk et tips under et par glass vin vell og merke av et venne par at vi burde prøve bondage sex, de forklarte hva det var men forsto det ikke helt så meg og min mann søkte det opp, og nå vil vi prøve det. Har dere som har gjort eller gjør det noen andre tips en kun armer og ben bindet fast til senga fordi vi har ikke sprinkler i enden av sengen så er ingenting og binde fast i haha. Sikkert veldig individuelt men syns dere det er best når mannen er bundet eller når kvinnen er bundet. Takk for svar! På en rammemadrass stikker den ca 10cm utenfor seng fundamentet, så det lar seg gjøre å montere fast noen tau der. Det fungerte iallefall på min seng, og jeg hadde arm og fotlenker av skinn. Knytting av tau er jo en kunst, for det skal jo ikke gnage men føles behagelig ut. Jeg synes det er deilig å bli bundet fast, men jeg liker best å binde fast en kvinne. Jeg blir så umennskelig kåt av å høre henne nyte.. men også se henne vri seg av kåthet, av at jeg er så tålmodig og tirrende med henne. Å kile med ei fjær rundt brystvortene eller klitten, gir desperate bevegelser og vokulære rare ord😅 Jeg terger litt til før jeg har kontakt med brystvortene og klitten, jeg vil at hun skal bli småforbannet og frustrert av å ikke berøre hennes edle deler. Bind for øynene forsterker jo det hele, for omgivelsene blir tatt bort. Du ser bare mørkret, og det setter fart på fantasien. Og det uforutsigbare hva jeg gjør, og ikke gjør. Gjør henne spinnvill av forventninger av å bli stimulert, og ikke minst hvor deilig det er å være så ufattelig opphisset. For meg er det supertennende å se, at vaginaen blir så søkkvåt at det renner. Hetta til klitten glir bakover, og vagiaen åpner seg som en duggfirsk blomst.. Det er et uhyre vakkert syn🥰❤️ Den første slurken av av hennes lystdråper, sier vi åååh så hærlig.. i kor🤭 Endret 25. juni 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
Fioljenta Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Lastestropper rundt senga gjør susen. 😉 Men, begynn forsiktig. Dere trenger ikke gå all-in første gang. Håndjern bak ryggen er mer enn nok første gang. Eller å spre beina. Og for all del: ikke drikk før dere prøver. Bondage krever masse tillit, oppmerksomhet og kunnskap. Personlig liker jeg best tau. Det gir uendelige muligheter! (Jeg har samlet noen ideer her.) 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 Du kan jo feste håndledd til anklene for eks, i stedet for å feste personen i en stjerne. Det funker både på rygg og mage. Anonymkode: 5c6f6...7d1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #7 Skrevet 26. juni 2023 Numii skrev (På 25.6.2023 den 8.00): En får også kjøpt "under the bed restraint kit", disse er mer skånsomme enn tau rundt ankler og håndledd. Anbefaler også dette. Jeg har heller ikke sengestolper, men bruker et slikt sett. Og de kan bare dyttes innunder madrassen når de ikke er i bruk. Da ser ikke vaskedamen dem. Tror jeg. Anonymkode: 688be...309
Gjest Elooon Skrevet 26. juni 2023 #8 Skrevet 26. juni 2023 Kan også bruke stol, med hendene bundet bak stolryggen og beina bundet til stolbeina. Beste er å variere og ikke bare være bundet til senga hver gang. Elsker å ha makt over den som er bundet og la de nyte 100% fra start til slutt. Elsker også å være bundet og ha null makt, kun kjenne nytelse fra start til slutt. Umulig for meg å velge hva som er best av å binde og ha makt eller være bundet og ha null makt. Begge deler får meg uansett til å eksplodere i orgasme så derfor sier jeg begge deler. Intervence skrev (På 25.6.2023 den 6.06): Personen som blir bundet fast blir jo i veldig sårbar situasjon Jeg blir ikke sårbar. Jeg blir bare vill, men skjønner hva du mener. Viktig med stopp ord og ha tillit til hverandre ja. Ikke noe moro hvis det skulle skje misforståelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå