AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Skrevet 25. juni 2023 Hei! Trenger råd Jeg ansatte en vesentlig yngre "mann" i 20 års alderen og jeg er 34, han hadde flyttet fra Kristiansand og skulle bli ansatt i min matbutikk i Bergen. Han er ikke noe wow utseende og personligheten hans er pirrende. Andre dagen han jobbet hos meg gjorde han noen veldig minimale feil som jeg egentlig aldri sier ifra om til mine andre ansatte, men jeg gjorde det til han på impuls og ble pirret av og være litt "mye for små feil" Han har jobbet hos meg i 3 uker nå sist lørdags vakt vi hadde sammen begynte begge 06:00 og butikken åpner 07:00 så fikk jeg bare en syk tanke som jeg ikke vet om er syk engang. Fordi jeg satt på kontoret som er rett bortenfor gutte garderoben jeg hadde bare skikkelig lyst å gå inn og håpe på og se han naken, kan bare ikke holde ut med det her så håpte pikken i det minste var mikro så jeg kanskje falt litt fra han. Men valgte selvfølgelig ikke å gjøre det, når klokka intraff 15:00 sa jeg vi måtte på kontoret og se på noe sammen, det var ikke jobb relatert. Det gikk rett å slett til det punktet hvor jeg så for meg drømme sexen det skulle starte med at begge går inn på kontoret jeg "smeller" igjen døra og starter med å kjefte på han for alle feilene han gjør (han gjør minst feil av alle mine ansatte) også skulle jeg avslutte det hele med og si og forresten den arbeidsbuksa de er litt skitten snu deg med ryggen mot meg så jeg kan se hva du skal vaske den på. Å derfra bare dra buksa hans helt ned og runke han bakfra, "straffe" han har hatt drømmer om at han tar meg bakfra over kontor pulten, og i vær drøm starter det med at jeg sitter på kne og han drar ned bukset og fram kommer den diggeste pikken ever. Grunnen til jeg ikke har gått for det er vis han bare totalt aviser meg, slutter og deretter sender mail til sjefen over meg igjen, men jeg lengter etter hans pikk så hardt! Var et tilfelle hvor jeg sto å jobbet i frukta og mistet en søtpotet så jeg bøyde meg ned så la jeg merke til at han stirra på rumpa mi, offf. Hva hadde dere gjort/tenkt. Skal jeg være litt umoralsk og mest sansynelig få den beste sexen min eller var en moral sjef... Anonymkode: 031fe...e61 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Syns dere dette høres tøft ut? Anonymkode: 031fe...e61
Sannhetsøkende Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 Har du fått inntrykk av at han liker deg?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Sannhetsøkende skrev (3 minutter siden): Har du fått inntrykk av at han liker deg? Møtte eksen hans på byen i dag, og vi snakket så spurte jeg litt om det jeg lurte på, typ at sex var veldig viktig for han og det måtte være freaky inni mellom men siden begge de to er nysingle var han mer keen på å bare knulle, det er alt jo alt jeg liker forsåvidt og jo jeg spurte om han hadde stor pikk, men stor for noen kan være 13-14 og jeg liker 18-20. Så alt som skal være på plass er jo der er bare at vis d går feil kan jeg tape så mye.. Anonymkode: 031fe...e61 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 TS er hvertfall mann. Så du er kanskje den unge gutten som er keen på sjefen? Anonymkode: 01e3e...8a5 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS er hvertfall mann. Så du er kanskje den unge gutten som er keen på sjefen? Anonymkode: 01e3e...8a5 Det er jeg da vell ikke? Anonymkode: 031fe...e61
Sannhetsøkende Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Møtte eksen hans på byen i dag, og vi snakket så spurte jeg litt om det jeg lurte på, typ at sex var veldig viktig for han og det måtte være freaky inni mellom men siden begge de to er nysingle var han mer keen på å bare knulle, det er alt jo alt jeg liker forsåvidt og jo jeg spurte om han hadde stor pikk, men stor for noen kan være 13-14 og jeg liker 18-20. Så alt som skal være på plass er jo der er bare at vis d går feil kan jeg tape så mye.. Anonymkode: 031fe...e61 Ikke risiker noe med mindre du er helt sikker nei. Fornuftig det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå