Gå til innhold

Noen jeg kjente døde og jeg er så trist over det :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette var ikke snakk om en nær kompis men en kjente som pleide og henge med og gikk i vgs med i dag fant jeg han døde for 2 uker siden og helt ærlig..

jeg følte meg dritt hele dagen.. han var ung ikke met en 26 år.. :( jeg gjorde slike han ble kjent med min ene kompis og.. det gjør vondere en jeg trodde skulle.. jeg kan ikke forstå at en jeg ikke vær nær med skulle gjorde så vondt.. det som skulle være en kjekk kveld i byen ble trist da jeg fikk vite av min bestekompis.. jeg var ikke så nær med han men hang med han 2-4 ganger og han var med meg og min bestekompis på fester..

hvorfor gjør dette så vondt..

Anonymkode: f1d7f...0ee

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? Fordi du er et menneske med følelser og et hjerte. Bare sørg og la deg selv gå igjennom følelsene. Det er ikke negativt, det er jo bare bra du har medfølelse! I vårt kalde samfunn må noen ha det og. 

Ta deg tid til det! 

Anonymkode: a98fd...7c1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor? Fordi du er et menneske med følelser og et hjerte. Bare sørg og la deg selv gå igjennom følelsene. Det er ikke negativt, det er jo bare bra du har medfølelse! I vårt kalde samfunn må noen ha det og. 

Ta deg tid til det! 

Dette var en jeg jaa.. hang med 2 ganger alene og var med meg og min bestekompis på vorsj og fest.. og det føltes jo helt rart å tenke på at denne personen plutselig er borte.. og så ung 😕 hele kvelden tenkte jeg på han hvorfor.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette var en jeg jaa.. hang med 2 ganger alene og var med meg og min bestekompis på vorsj og fest.. og det føltes jo helt rart å tenke på at denne personen plutselig er borte.. og så ung 😕 hele kvelden tenkte jeg på han hvorfor.. 

Vi tenker jo på kjendiser og når de dør, uten å ha kjent dem. Et liv er over, det er rart, og uvirkelig, du trenger tid til å prossesere det. Synes ikke det er rart du tenker på det. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er noen trøst, så har jeg sørget dypt over en kjendis jeg ikke engang kjente personlig. Jeg ble som deg, tatt på senga. Men sorgen var altoppslukende i mange, mange måneder. Gråt mye hver eneste dag. Var helt uutholdelig. Mye av grunnen var nok fordi det skinte så godt gjennom hvor fantastisk han var, men sykdommen hans og omgivelser rundt gjorde at han døde ung. Helt forferdelig. Tror jeg aldri kommer til å komme over det helt. 

Men jeg har tenkt etter hvert at det er bra vi har følelser. Hvis noen vil tenke noe rart om det, er det deres problem. 

Anonymkode: 64b26...9f3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis det er noen trøst, så har jeg sørget dypt over en kjendis jeg ikke engang kjente personlig. Jeg ble som deg, tatt på senga. Men sorgen var altoppslukende i mange, mange måneder. Gråt mye hver eneste dag. Var helt uutholdelig. Mye av grunnen var nok fordi det skinte så godt gjennom hvor fantastisk han var, men sykdommen hans og omgivelser rundt gjorde at han døde ung. Helt forferdelig. Tror jeg aldri kommer til å komme over det helt. 

Men jeg har tenkt etter hvert at det er bra vi har følelser. Hvis noen vil tenke noe rart om det, er det deres problem. 

Anonymkode: 64b26...9f3

Var ikke nær venn men når bestekompisen fortalte meg at denne kompisen døde for 2 uker siden 😕 

var greit i begynnelsen men utover kvelden så traff det pluteslig.. denne perosnen er ikke her lenger og vil aldri være her lenger.. uansett om der var ca 2 år siden jeg så denne personen.. vet ikke dødsfallet.. men alt får ung. Så mye denne personen kunne levd og alt.. men min tanke er rus bak bildet :( da han pleide og ta dette ofte på fest. Men hater tanken på at dette kan være årsaken.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...