Gå til innhold

Hvorfor bruke "anonym" til alt?

Mann1977

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er imponerende.

Du har aldri ytret en mening om ubåten i aktuelt trådene?

Aldri delt "hva er det til middag"? 

Aldri nevnt hva du liker å gjøre i London? 

Aldri uttalt ditt hat mot merker i vesketrådene? 

Aldri delt din mening om en episode i Sommerhytta? 

Jeg mener, slike ting du plutselig deler med venner en sommerkveld, eller over lunsjen på jobb, som gjør at flere raskt kan reagere om de leser samme uttalelsen i en tråd neste lørdag. 

Anonymkode: 825bf...5e2

Får ta det punktvis, siden du hadde en del spørsmål.... 

• Tråden om ubåten interesserer meg ikke, så nei, den tråden har jeg ikke deltatt i. 
  • Jeg har postet i middagstrådene ja. Men på hvilken måte skal det identifisere meg som person? 🤔
  • Jeg har aldri vært i London, så det er heller ikke en aktuell "problemstilling". 
  • Vesker interesser meg svært lite og jeg bryr meg heller ikke spesielt mye om merkevarer. Så igjen, ikke aktuelt for min del. 
  • Sommerhytta ser jeg ikke på, ergo kan jeg heller ikke ha noen mening om den serien. 

Jeg er ikke så ofte på vennetreff og jeg er ufør, så jeg kommer neppe veldig ofte opp i sånne situasjoner. Om folk får en slags glede av å baksnakke meg, så får det i så fall være deres problem. Det sier i så fall mer om dem.

Sånn, noe mer du lurte på? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Mardina skrev (3 timer siden):

Får ta det punktvis, siden du hadde en del spørsmål.... 

• Tråden om ubåten interesserer meg ikke, så nei, den tråden har jeg ikke deltatt i. 
  • Jeg har postet i middagstrådene ja. Men på hvilken måte skal det identifisere meg som person? 🤔
  • Jeg har aldri vært i London, så det er heller ikke en aktuell "problemstilling". 
  • Vesker interesser meg svært lite og jeg bryr meg heller ikke spesielt mye om merkevarer. Så igjen, ikke aktuelt for min del. 
  • Sommerhytta ser jeg ikke på, ergo kan jeg heller ikke ha noen mening om den serien. 

Jeg er ikke så ofte på vennetreff og jeg er ufør, så jeg kommer neppe veldig ofte opp i sånne situasjoner. Om folk får en slags glede av å baksnakke meg, så får det i så fall være deres problem. Det sier i så fall mer om dem.

Sånn, noe mer du lurte på? 😊

Du forstod ikke at det var teoretiske eksempler?

Fascinerende... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du forstod ikke at det var teoretiske eksempler?

Fascinerende... 

Da burde du kanskje forklare det i det forrige innlegget ditt 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig redd for å bli gjenkjent. Passer heller på å ikke plumpe ut med noe andre ikke burde vite.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Fordi dette er mitt fristed. Gidder ikke at ting jeg skriver i en tråd blir brukt mot meg i en annen. For jeg har ofte motstridende meninger uten at folk ser sammenhengen. 

Anonymkode: eff5a...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...