AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Del Skrevet 24. juni 2023 For 4 år siden så hadde jeg en venninne (Maria) som halvveis datet en mann (Ola). Jeg og Ola ble interessert i hverandre og begynte å date hverandre. Dette resulterte jo i uvennskap mellom meg og Maria. Jeg og Ola datet i rundt 4 mnd og siden har jeg ikke sett hverken han eller henne. Jeg har flyttet og bor nå et par timer unna der de bor. Tidligere idag så skulle jeg kjøpe noe i en kiosk her jeg bor og skvatt veldig da jeg trodde Maria stod bak meg, måtte se godt på henne før jeg skjønte at det ikke var henne, men lignet veldig. Tenkte ikke noe mer over det. Nå for en halvtime siden så skulle jeg ta bussen her jeg bor og møter på Ola. Jeg gikk nesten på han. Da kom jeg på at det var rart at jeg syntes jeg så Maria ista... Jeg har ikke tenkt noe på verken Maria eller Ola på flere år og heller ikke sett dem noe sted, så det er jo litt merkelig. Kan jo være tilfeldig, men syns det er litt spesielt... hva tenker du ? Jeg har virkelig ingen ønsker om å ha noen av dem i livet mitt, så det kan ikke bety noe sånt heller.. men ja bare lurer på hva dere tenker om det 🤷♀️ Anonymkode: cd9aa...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Del Skrevet 24. juni 2023 Nada Anonymkode: 9c0ec...cd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #3 Del Skrevet 24. juni 2023 En 'morsom' tilfeldighet. Anonymkode: e9678...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå