Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og er dere fornøyde? 

På min arbeidsplass har vi fått beskjed om at vi går opp minst 6 %, noe som utgjør nesten 40 000 kroner for meg. Jeg er egentlig ganske fornøyd.  

Anonymkode: b38ad...63e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

22000

Anonymkode: 84dbf...135

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 6%, noe som utgjorde 41000 kr. Men nå har jeg akkurat ferdigstilt en master, så skal ha lønnsamtale over ferien. Håper på 50000 i tillegg, får se om det er realistisk. 

Anonymkode: 18b9e...2b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og er dere fornøyde? 

Burde heller spurt om de synes de fortjener det. De fleste fortjener å gå kraftig ned i lønn. Sammenlignet med andre, lønnsmottakere i andre land. Ikke rart krona synker i verdi, når den kastes etter alle og enhver av middelmådige nordmenn.

Anonymkode: cd454...a2c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ca 30k. Er fornøyd. Og til deg over her, vi kan jo ikke sammenlikne oss med  lønnsmottakere i andre land... Vi bor i Norge, med de utgiftene og fordelene det medfører. 

Anonymkode: e0a2f...551

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Burde heller spurt om de synes de fortjener det. De fleste fortjener å gå kraftig ned i lønn. Sammenlignet med andre, lønnsmottakere i andre land. Ikke rart krona synker i verdi, når den kastes etter alle og enhver av middelmådige nordmenn.

Anonymkode: cd454...a2c

Er det noe å sikte etter? Flere lavtlønte som de har i land som er fattigere enn oss? 

Anonymkode: ecb58...f4a

AnonymBruker
Skrevet

Gikk opp 5,2%. Er ikke så fornøyd. Blir 40 000 kr opp. 

Anonymkode: ef050...d54

AnonymBruker
Skrevet

Jeg byttet nylig jobb og gikk opp over 200k. Ganske fornøyd. Eneste er at jeg skulle gjort det før.

Anonymkode: 05c06...712

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca 50k. Ja, fornøyd med det, selv om det ikke er en reell økning med dagens prisnivå. 

Anonymkode: 6a96e...4fb

AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange som hadde gått opp mye? Tjener dere veldig godt i utgangspunktet? 

Anonymkode: bc110...0b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5,8% opp, dvs. rundt 75.000,- ekstra for min del. 

Anonymkode: 3c9f2...3bf

AnonymBruker
Skrevet

7%, gikk opp 74k. Strålende fornøyd med at lånet spises opp av prisveksten. Tipper det blir over 5% neste år også.

Anonymkode: b6ef9...752

AnonymBruker
Skrevet

23k, ikke fornøyd. 

Anonymkode: 12098...73f

AnonymBruker
Skrevet

Drøyt 25000. Måtte gått opp 100000 for å kompensere for økte utgifter.

Anonymkode: c91e9...14a

AnonymBruker
Skrevet

Ikke fått vite ennå, men det ryktes om rundt 5%.

Anonymkode: 795b3...39a

AnonymBruker
Skrevet

Gikk opp 100k og det er før den prosentvise økningen, blir vel tilsammen opp rundt 130k 😊

Anonymkode: 4c8fa...a22

AnonymBruker
Skrevet

9%, ganske fornøyd.

Anonymkode: 4cd96...827

AnonymBruker
Skrevet

9 %, og i kroner utgjør det 162.000 kr.

Anonymkode: 02927...53f

AnonymBruker
Skrevet

Først gikk jeg opp 5,6% på grunn av at jeg fikk ny stillingskategori fra 1 april (utbetales 30 juni), så kom lønnsøkningen på nye 5,6 fra 1 juli. Det fører til mer ansvar på jobben men lønnsmessig er jeg ganske fornøyd. 

Anonymkode: a5348...3dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her var det mange som hadde gått opp mye? Tjener dere veldig godt i utgangspunktet? 

Anonymkode: bc110...0b9

Er vel stort sett løgn, da rammen i lønnsoppgjøret havnet på 5,2 %. Jeg gikk opp 24 300.

Anonymkode: 0e880...78e

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...