AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Hun betrodde seg til meg i fylla. Hun ligger med en jeg kjenner som har kone å barn hjemme. Vanskeligste er at jeg kjenner kona hans også litt. Å hun sitter godtroende hjemme å tror mannen sin bare tilbringer tid med veninna si. Men hun sa til meg i fylla at det har blitt sex flere ganger. Og kyssing når han skal dra. Jeg vet ikke om vennen min husker at hun sa det til meg i fylla. Jeg har ikke peiling på om jeg bør ta det opp med henne eller bare holde meg utenfor? Blir ekstremt ubehagelig å møte de alle igjen! Anonymkode: f7713...909
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 Risikoen du løper ved å blande deg er at du mister de alle som venner/ bekjente. Du har jo ikke gjort noe galt, og du vet aldri hvordan reaksjonen vil bli. Ofte blir den som sier fra mislikt og selv om jeg egentlig er for å fortelle så ville jeg nok i dette tilfellet latt være. Det er ikke ditt ansvar, og det er ikke du som har gjort noe galt. Anonymkode: 66cdd...196 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 Jeg hadde tatt det opp og sagt at hun må komme seg vekk fra den umoralske elskerinnerollen og tenke på hvor ødelagt hun hadde blitt om det var hennes mann som holdt på sånn. Anonymkode: 27fbc...af9 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 spør henne når hun er edru om hva hun tenker omkring det hun holder på med. Anonymkode: a5118...582 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Hm, her hadde jeg vist venninnen som innrømte dette litt forakt ja. Hadde fortalt henne hvor dårlig gjort sånt er og bedd henne avslutte. Så hadde jeg kontaktet denne fyren og sagt det samme, og at hvis han ikke avslutter dette NÅ så forteller jeg den uvitende venninnen det. Man skal ikke være utro, og når dette nå kom for dine ører og du er venn med ALLE her, så har du et lite ansvar synes jeg. Anonymkode: 32607...3de 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Risikoen du løper ved å blande deg er at du mister de alle som venner/ bekjente. Du har jo ikke gjort noe galt, og du vet aldri hvordan reaksjonen vil bli. Ofte blir den som sier fra mislikt og selv om jeg egentlig er for å fortelle så ville jeg nok i dette tilfellet latt være. Det er ikke ditt ansvar, og det er ikke du som har gjort noe galt. Anonymkode: 66cdd...196 Selvsagt har ikke TS ansvar sånn direkte, men likevel så vet hun, og hun er venn med alle. Hadde du sagt det samme hvis det hadde vært voldelig mishandling istedet? Hvis du hadde fått hørt at denne fyren pleier å slå og voldta fruen sin? Er jo ikke TS sitt ansvar det heller, ikke hun som "gjør noe galt", men får man vite sånt, så TAR man ansvar for å stoppe det! Anonymkode: 32607...3de 1
Hjerteihånden Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 Ville tatt det opp med venninna di på en ordentlig måte. Si at du synes det er ubehagelig å vite om noe sånt, spesielt når du kjenner både mannen og kona. Oppmuntre henne til å enten fortelle det selv, avslutte det, få mannen til å si noe, eller noe i den duren og si du synes venninna di har satt deg i en vanskelig situasjon på grunn av hennes utroskap, dette er noe som går utover kone, barn, familien osv. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): spør henne når hun er edru om hva hun tenker omkring det hun holder på med. Anonymkode: a5118...582 Hvorfor? Er da ikke TS sin sak. Anonymkode: f8c56...997
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #9 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvsagt har ikke TS ansvar sånn direkte, men likevel så vet hun, og hun er venn med alle. Hadde du sagt det samme hvis det hadde vært voldelig mishandling istedet? Hvis du hadde fått hørt at denne fyren pleier å slå og voldta fruen sin? Er jo ikke TS sitt ansvar det heller, ikke hun som "gjør noe galt", men får man vite sånt, så TAR man ansvar for å stoppe det! Anonymkode: 32607...3de Som tidligere offer av partnervold vil jeg ha meg frabedt at du sammenligner utroskap med vold. Jeg ba til høyere makter om at min ex skulle være utro og forelske seg i en annen. Utroskap er blant voksne, vold i hjemmet er også til skade for barn. Herregud så sprengt ut av proposjoner utroskap er. Anonymkode: f8c56...997 6 2
Majer Skrevet 25. juni 2023 #10 Skrevet 25. juni 2023 Å ikke si fra er like ille som utroskapen. Hilsen en som har stor forståelse for at mange er utro. 2
Millinea Skrevet 25. juni 2023 #11 Skrevet 25. juni 2023 Mann til søstra mi var utro i et år med en annen. Alle vennene hennes visste det, ingen sa noe. Han hadde til og med med den andre dama ut på tur og fester med vennene. Søstra mi sa at sviket fra hennes såkalte venner var det værste. Ho hadde forståelse for at mannen var utro, da de hadde svært dårlig hjemme i den perioden, men ho hadde ingen forståelse for at vennene hennes ikke sa noe. 1 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #12 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Selvsagt har ikke TS ansvar sånn direkte, men likevel så vet hun, og hun er venn med alle. Hadde du sagt det samme hvis det hadde vært voldelig mishandling istedet? Hvis du hadde fått hørt at denne fyren pleier å slå og voldta fruen sin? Er jo ikke TS sitt ansvar det heller, ikke hun som "gjør noe galt", men får man vite sånt, så TAR man ansvar for å stoppe det! Anonymkode: 32607...3de Det er jo helt sykt å sammenlikne de to. Det ene er en kriminell handling med et alvorlig skadepotensial for både den mishandlede og barna, det andre er ikke kriminelt og har betydelig færre alvorlige konsekvenser. Anonymkode: 6495e...4f9 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #13 Skrevet 25. juni 2023 Millinea skrev (11 timer siden): Mann til søstra mi var utro i et år med en annen. Alle vennene hennes visste det, ingen sa noe. Han hadde til og med med den andre dama ut på tur og fester med vennene. Søstra mi sa at sviket fra hennes såkalte venner var det værste. Ho hadde forståelse for at mannen var utro, da de hadde svært dårlig hjemme i den perioden, men ho hadde ingen forståelse for at vennene hennes ikke sa noe. Leser dette og føler meg ennå verre ja. Jeg vet at kona her har slitt med fødsels depresjon etter hun fikk sitt barn. Å planlegger nå videre med mannen sin å få et nytt barn. Mens hennes mann har mye sex (han sa de knuller nesten hver gang å hvis de ikke knuller så slikker han henne lenge) Så kona er hjemme å planlegger barn mens dette pågår : -/ Anonymkode: f7713...909
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #14 Skrevet 25. juni 2023 Jeg ville spurt om hun husket hva dere snakket om, og så fortalt at jeg synes det er så ufattelig råttent gjort av dem at jeg dessverre ikke helt ser fremtid i vennskapet. Anonymkode: fb61a...da6
Chantielle Skrevet 26. juni 2023 #15 Skrevet 26. juni 2023 Ryddet for avsporinger,samt svar. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #16 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 24.6.2023 den 23.54): Jeg hadde tatt det opp og sagt at hun må komme seg vekk fra den umoralske elskerinnerollen og tenke på hvor ødelagt hun hadde blitt om det var hennes mann som holdt på sånn. Anonymkode: 27fbc...af9 Hvis vennen hadde vært en mann, så ville du sagt at trådstarter skulle fortelle kona det. Hvorfor? Anonymkode: bd1ad...f9f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #17 Skrevet 27. juni 2023 On 6/24/2023 at 10:32 PM, AnonymBruker said: Hun betrodde seg til meg i fylla Da vet vi det, aldri si noe til deg. Anonymkode: 67d1d...5ad
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #18 Skrevet 27. juni 2023 Millinea skrev (På 25.6.2023 den 10.40): Mann til søstra mi var utro i et år med en annen. Alle vennene hennes visste det, ingen sa noe. Han hadde til og med med den andre dama ut på tur og fester med vennene. Søstra mi sa at sviket fra hennes såkalte venner var det værste. Ho hadde forståelse for at mannen var utro, da de hadde svært dårlig hjemme i den perioden, men ho hadde ingen forståelse for at vennene hennes ikke sa noe. Desverre er det budbringeren som blir skutt på og sett på som den stygge ulven. Så skjønner veldig godt at folk ikke sier fra. Selv blir jeg skuffet når alle vet og ikke sier noe. Da jeg heller aldri har hengt ut de som sier noe. Men jeg har selv mista venneflokken etter å ha sagt ifra, så da lærte jeg å lukke øynene la folk styre på som de selv vil. Og jeg kommer aldri til å si ifra igjen. Pga folk som oppfører seg sånn, og man blir dratt inn i det uønsket , så blir den det gjelder den siste som får vite det. Anonymkode: d4519...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå