AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Er alene med et barn på 4,5 år. Har litt lyst til å reise til utlandet med ham, han elsker både å bade i basseng og være på stranda. Men jeg føler en hel uke blir litt heftig med bare oss, han er fortsatt der at jeg ikke kan slippe ham av syne i et øyeblikk en gang. Så mulig langhelg hadde vært noe. Er det noen steder som går an som passer til det? Noen erfaringer? Anonymkode: bba65...28e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Velg et lolli og bernie hotell hvor alt er lagt opp til at det er mange barn. Eks Alcudia på Mallorca. Der kan han lett bli kjent med andre barn. Gjeninnfør siesta hvis han har sluttet å sove på dagen og gå inn å slapp av litt når det er på det varmeste. Er ofte barnedisco og lekerom på slike steder i tillegg. Da kan du lett holde ut i en uke. Anonymkode: db310...08a 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Velg et lolli og bernie hotell hvor alt er lagt opp til at det er mange barn. Eks Alcudia på Mallorca. Der kan han lett bli kjent med andre barn. Gjeninnfør siesta hvis han har sluttet å sove på dagen og gå inn å slapp av litt når det er på det varmeste. Er ofte barnedisco og lekerom på slike steder i tillegg. Da kan du lett holde ut i en uke. Anonymkode: db310...08a Nja... Var akkurat en uke på Mallorca med lollo og bernie. Et show kl 18 som varte en halvtime. Aktiviteter var feks å sitte å tegne, poden ville ikke det. Ville ikke beklaget meg på at barnet ville blitt aktivisert pga den klubben.. Anonymkode: 6d010...a4a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nja... Var akkurat en uke på Mallorca med lollo og bernie. Et show kl 18 som varte en halvtime. Aktiviteter var feks å sitte å tegne, poden ville ikke det. Ville ikke beklaget meg på at barnet ville blitt aktivisert pga den klubben.. Anonymkode: 6d010...a4a Kommer sikkert an på hotellet. Vi har vært på det tidligere og barna har kost seg. Var masse aktiviteter for barna. Heldigvis har jeg store barn og slipper slike hoteller nå. Det lollo og bernie hotellet på Kalithea på Rhodos er også veldig bra. Anonymkode: db310...08a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Kan dere ikke finne et sted i Norge? Da er det enklere å tilpasse lengden på oppholdet selv. Anonymkode: 4640e...7c3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan dere ikke finne et sted i Norge? Da er det enklere å tilpasse lengden på oppholdet selv. Anonymkode: 4640e...7c3 Var det med været da, er vel større sannsynlighet for finvær jo lenger sør man drar 😊 Men ja, blir sikkert det neste år 😊 -TS Anonymkode: bba65...28e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Velg et lolli og bernie hotell hvor alt er lagt opp til at det er mange barn. Eks Alcudia på Mallorca. Der kan han lett bli kjent med andre barn. Gjeninnfør siesta hvis han har sluttet å sove på dagen og gå inn å slapp av litt når det er på det varmeste. Er ofte barnedisco og lekerom på slike steder i tillegg. Da kan du lett holde ut i en uke. Anonymkode: db310...08a Takk for tips 😊 Tviler dessverre på siesta, han sover ikke mye mer enn meg om natta en gang 😅 Men tja, kan sjekke det ut i hvert fall. Bare ser for meg at jeg er helt på tuppa etter fire dager 😄🙈 -TS Anonymkode: bba65...28e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 Dra hit.. kanskje ikke garantert sol og 30 grader, men her tror jeg unger liker seg https://www.dafto.se/?gad=1&gclid=Cj0KCQjwy9-kBhCHARIsAHpBjHghzfgySjkRFWW72ir0FvUI1fnrQ6IKc53puna20GObu9Mb6ArcAzIaAjVxEALw_wcB Anonymkode: b6107...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå