Gå til innhold

Fake merkeveske, tenker du over det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig harry. Kjøper heller en veske i god kvalitet som er no-brand, uten logo eller lite kjent merke. 

Hvis du vil være like klein som Caroline Berg Eriksen, som flasher fake kopivesker - kjør på! 

Anonymkode: b5e23...a6f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg kikker på andres vesker, så vurderer jeg kun hvor praktiske de ser ut. Jeg har lite kunnskap om såkalte merkevesker og kjenner kun til enkelte navn, men aner ikke hvordan veskene deres ser ut. 

Så om du går med en fake veske, hadde jeg ikke visst om det. Hadde ikke brydd meg heller. 

Anonymkode: f7350...ae3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
tirben skrev (4 minutter siden):

Jeg synes kopier er tacky ja. Jeg foretrekker å kjøpe kvalitetsvesker uavhengig av  merker, men unngår ofte logo av metall. Foretrekker dempede logoer i skinnet eller lignende.  

Synes det er så flott med folk som i denne typen tråder faktisk klarer å skrive "jeg foretrekker" i stedet for å bruke nedlatende ord.

Personlig kjøper jeg lett vesker til 20-30 000, som jeg liker, og vet jeg kan ha resten av livet. Personlig unngår jeg logoer, Celine er en av mine favorittmerker nettopp på grunn av dette. 

Samtidig synes jeg enkelte vesker, som en klassisk chanel, eller YSL selskapsveske med detaljer i metall, kan være utrolig stilig til et nøytralt antrekk. 

Personlig synes jeg først det er harry når det blir brand-overload, og alt skal være dyrt hele tiden. Eller kopier, som allerede nevnt. For da bikker det over til at man ønsker å bevise noe. 

Anonymkode: c7ef7...fc0

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Er jo kjempeflott med falske varer for da sørger man for at små barnearbeidere ikke blir arbeidsløse, men støtter også islamister og terrorister noe som er veldig viktig med tanke på mangfold. 

Anonymkode: cbd7f...10f

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring og svar til det. 

_popcorn_, adm

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har endel dyre vesker fra Burberry, Saint Laurent og Chanel. Jeg ser ikke alltid så nøye på andres vesker og hadde kanskje ikke avslørt en god kopi. Men på generelt grunnlag tenker jeg at både merkeklær, merkeaccessories og merkemøbler er noe man skal unngå å kjøpe kopi av. Medt fordi det er knyttet til organisert kriminalitet.

Ser ofte at folk prøver å selge fake møbler på Finn og rapporter de da alltid. 

Anonymkode: a2a37...55d

Er du ikke redd for å bruke så dyre vesker? At de blir fort slitt og møkkete osv? 

Anonymkode: 9abe2...d88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er du ikke redd for å bruke så dyre vesker? At de blir fort slitt og møkkete osv? 

Ikke meg du spør. Men jeg hadde ikke kjøpt de om de var så dyre at jeg var redd for å bruke de normalt. Da forsvinner jo mye av gleden, og du har nok også brukt mer penger enn du egentlig har råd til. 

• Liker 1
Skrevet

Har ingen fake selv men tenker ingenting om det. Er vesken ekte syns noen det er showoff og er den fake så syns noen det er tacky. Drit i hva folk mener og bruk akkurat den vesken du har lyst på😊

AnonymBruker
Skrevet

99% av tiden hadde jeg nok ikke lagt merke til om en veske kom fra HM til 99kr eller fra LV til... gudveit:P Nå må jeg innrømme jeg synes det er liiitt harry med merkevarer med flashy logoer, uavhengig av om den er fake eller ekte. Men samtidig må jo folk få bruke hva de vil, så om du synes den er fin TS, så synes jeg du skal bruke den:) Dessuten mye bedre for miljøet at du bruker den enn at du gjemmer den bort i et skap. Selv om den ikke er ekte så høres det jo ut som den kan være av brukbar kvalitet likevel? 

Anonymkode: d87c0...960

AnonymBruker
Skrevet

Det er i hvert fall langt smartere enn å faktisk bruke tusenvis av kroner på noe som ikke på noen måte burde koste mer enn en enkelt tusenlapp.

Anonymkode: 9ef53...21e

• Liker 1
Skrevet

Fake vesker er for falske mennesker. Dette er hva jeg tenker.

Jeg håper også dette ville være ulovlig her i Norge å eie og bruke falske produkter. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg legger merke til det. Og ja, det er urharry.

Anonymkode: ee00b...6d4

AnonymBruker
Skrevet

Å kjøpe falske vesker eller andre falske varer er bare helt totalt forkastelig. IKKE greit. Ser veldig veldig ned på det. Du er med å finansiere terror og menneskehandel.

Anonymkode: 1a6ad...1ee

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dyre vesker (og merker generelt) er allerede griseharry i mine øyne. Falske kopier havner liksom i kategorien wannabe-griseharry, det er kanskje enda litt teitere.

Men kunne jeg valgt én av dem helt gratis hadde jeg helt ærlig fremdeles ikke valgt den dyre.

Anonymkode: c0a3c...00a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kunne aldri gått med en kopi. Hva er poenget med det?

Anonymkode: 81910...ec4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dyre vesker (og merker generelt) er allerede griseharry i mine øyne. Falske kopier havner liksom i kategorien wannabe-griseharry, det er kanskje enda litt teitere.

Men kunne jeg valgt én av dem helt gratis hadde jeg helt ærlig fremdeles ikke valgt den dyre.

Anonymkode: c0a3c...00a

Hva bruker du pengene dine på? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri jeg har sett en «ekte» merkeveske i hele mitt liv. Mine vesker er billige og praktiske, og liker ikke når det er logoer i metall eller lignende på dem, det ruster… hadde derfor aldri lagt merke til en fake veske heller.

Anonymkode: 3dea1...cc0

• Liker 1
Skrevet

altså når man ikke har råd til og kjøpe en drit dyr veske men ønsker seg den veldig og man får kjøpt den til en billig penge hvorfor ikke?

di fleste liker vel et bra tilbud 😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei men jeg syntes det er tåpelig.  En grunn hvorfor prøve å få status på ting du ikke har råd til. EM annen ting du støtter hvitvasking av kriminelle penger. 

Anonymkode: d2b9e...566

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 6/24/2023 at 9:57 PM, AnonymBruker said:

Jeg har en fake merkeveske jeg har vært flau over å bruke men tatt den i bruk nå fordi den er fin. Den har en stor Louis vuitton logo på men er i mye bedre kvalitet enn de fake fra gaten i Gran Canaria. Kostet 800 kroner i en online butikk som markedsfører seg som quality copies, ser ikke ut som plastikk fra avstand. 

Tenker du over om det er fake eller ekte om du ser noen med merkeveske? 

Damer kan noen ganger være rare.... Puppene er falske, leppene er falske, rumpa er falsk, nesa er falsk. Men veska skal være ekte.... 

Anonymkode: b1218...6d5

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...