AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Kunne tenke meg til Island i juli Anonymkode: 7446f...835
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Skrevet 25. juni 2023 Jeg har vært der to ganger, likte meg veldig godt. Du må bare være forberedt på sur vind og lave temperaturer, ta med deg ullgensere og vindtett jakke. Jeg så mange kalde amerikanere der. 😛 Naturen er nydelig, og du kan se masse av øy hvis du leier bil. Reykjavik er ganske lite, men mye fine butikker og bra restauranter. Men jeg syns 2 netter der holder, mer morsomt å kjøre til mindre stede rundt på øya (og det er høyt nivå på restaurantene rundt om). Selv likte jeg godt å finne utendørs basseng på mindre steder, hvor man gjerne var ganske alene. Anonymkode: 1c5f3...907 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Skrevet 25. juni 2023 Jeg liker ikke den typen natur som er på Island. Mye stein og lite vegetasjon. Anonymkode: 1e24a...a7f
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 Anbefaler det absolutt, annerledes natur og spesielle severdigheter. At jeg liker kulde hjelper også. Jeg likte best å besøke Thingvellir. Veldig spennende sted både naturhistorisk og i menneskenes historie. Anonymkode: aa7d7...fed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå