AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Vi har vært sammen i ett år, og nå begynner dette å bli et problem for meg. Han liker ikke at jeg tar på han når vi har sex, hva er dette? Kjenner det er vanskelig for meg å spørre, men hele greia er merkelig, eller er det normalt for enkelte? Anonymkode: ca162...fec
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vi har vært sammen i ett år, og nå begynner dette å bli et problem for meg. Han liker ikke at jeg tar på han når vi har sex, hva er dette? Kjenner det er vanskelig for meg å spørre, men hele greia er merkelig, eller er det normalt for enkelte? Anonymkode: ca162...fec Tar på han hvordan? Med hendene? Hvor? Anonymkode: 8a8f0...f61
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 For meg hadde det vært et problem og jeg hadde nok kviet meg for sex etter hvert. Anonymkode: 910c3...a6f
mannssjåvinistisk Skrevet 24. juni 2023 #4 Skrevet 24. juni 2023 Nå vet jo vi absolutt ingenting om situasjonen så er vanskelig å svare. Kanskje han har autisme eller noe lignende som gjør det vanskelig og ukomfortabelt, eller han har vært utsatt for overgrep som gjør sex vanskelig? Mange muligheter. Uansett så blir det gjetting fra vår side, så blir meningsløst å sitte her og dra konklusjoner. Du må kommunisere med kjæresten din og fortelle at du føler dette er et problem for deg og spør han hvorfor det er slik. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #5 Skrevet 24. juni 2023 Får du ikke ta på ham i det hele tatt? I så fall, har han gitt deg noen grunn til det? Tar han på deg? Anonymkode: 6ff16...937
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har vært sammen i ett år, og nå begynner dette å bli et problem for meg. Han liker ikke at jeg tar på han når vi har sex, hva er dette? Kjenner det er vanskelig for meg å spørre, men hele greia er merkelig, eller er det normalt for enkelte? Anonymkode: ca162...fec Dette var dumt du ikke fant ut under dating perioden. Hadde dere ikke sex da?, Anonymkode: d6688...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå