Gå til innhold

Noen som har stupt på hue inn i et forhold med den første og beste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordi du bare ikke orket å være singel mer? Hvordan gikk det? 

Anonymkode: e62bd...ae3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke fordi jeg ikke orket å være singel men fordi jeg forelsket meg. Det gikk til helvete, han var en voldelig manipulator som visste akuratt hvordan å få kvinner forelsket. Nå har jeg lært å velge med hodet og ikke la meg blende av følelser. 

Anonymkode: 78b33...823

AnonymBruker
Skrevet

Ja, huff min første kjæreste da jeg var 17. Hadde så lyst på kjæreste. Han var så slem og  satt i fengsel en periode.  

Anonymkode: edda1...657

AnonymBruker
Skrevet

Ja ,og vi passet ikke sammen. Han var dessuten bare ute etter sex , jeg skjønte det ganske med en gang så jeg ble sur og kranglete og syntes etterhvert at det var ekkelt bare han tok på meg. Det varte i ca. et halvt år. Ble lei meg da han dumpet meg, men allerede etter et par dager var jeg bare glad for at han gjorde det. Æsj for en kåt gris!

Anonymkode: 90f23...304

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og vi er fortsatt sammen etter 20 år. Gift og har to barn. 

Anonymkode: f6336...f16

• Hjerte 1
Skrevet

Ikke fordi jeg ikke orket å være singel lenger, men flere av mine forhold har vært sånn ja. Ingen har jo fungert😂 endelig har jeg lært da.

Skrevet

Jepp. Var så blind av at noen faktisk likte meg, det hadde jo aldri skjedd før. Vi har to barn, ble gravide veldig raskt. han er psykopat og jeg angrer som en hund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...