Gå til innhold

Hvor lang er den lengste perioden du har gått uten sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her har det gått alt for lang tid. Ønsker å dele livet med noen, så jeg må jo i gang igjen, men gruer meg... 

Anonymkode: 7a671...7c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

2år,er 26 år

Anonymkode: 25be8...f0c

AnonymBruker
Skrevet

2 år, 6 år og 4 år. Akuratt nå er det 10 måneder. 

Er kvinne 33

Anonymkode: 474dc...000

AnonymBruker
Skrevet

3,5 år her, k46. Gift, men mannen er ferdig med sex…

Anonymkode: 1ca66...da0

AnonymBruker
Skrevet

Snart 45 år

Anonymkode: 25750...e2a

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 33. Lengste siden jeg mistet jomfrudommen i 2007 er 5 uker grunnet fødsel i 2015. 

Anonymkode: 74c3d...a62

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 29. Det lengste jeg har gått uten sex siden jeg debuterte for nesten 15 år siden er 7-8 uker. Og det var grunnet avstandsforhold. 

Anonymkode: bbad1...6a5

AnonymBruker
Skrevet

De første 18 år av livet, og de siste 12 - siden skilsmissen. Det går helt fint, og jeg savner det ikke, selv om jeg i utgangspunktet er veldig glad i sex. For meg henger det sammen med kjærlighet/forhold, så da spørs det om jeg treffer en ny mann 😉 Ingen krise uansett 

Anonymkode: 97db0...922

AnonymBruker
Skrevet

Nå, 4 mnd

Anonymkode: 06ccd...9d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Her har det gått alt for lang tid. Ønsker å dele livet med noen, så jeg må jo i gang igjen, men gruer meg... 

Anonymkode: 7a671...7c7

Lengste perioden jeg har gått uten sex i et forhold, er litt over 1 år.

Anonymkode: 32755...902

AnonymBruker
Skrevet

43 år, 25 år siden sist

Anonymkode: c43f7...0e8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Et par måneder? Jeg trengte tid på å komme meg både fysisk og psykisk etter en operasjon. 

Skrevet

12 år nå 

Skrevet

2,5 år. Savner det.

AnonymBruker
Skrevet

20 år, og har alle planer om å fortsette med det. Sex er så ufattelig oppskrytt.

Anonymkode: 7475a...ce5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere gått ca. 2 år uten sex. I perioder har det vært helt tørke, i andre perioder har jeg hatt noen casual hook ups her og der. De siste årene har det nok gått max 6 mnd. mellom hver gang, pga noen tilfeldige treff eller noen jeg har holdt på med en liten stund.

Jeg føler meg litt uvanlig i den forstand at jeg elsker sex når jeg har det, og har noen å ha sex med. Men når jeg ikke har "muligheten" så tenker jeg veldig lite på det. Jeg går ikke rundt og blir seksuelt frustrert f eks. Sex med andre er godt på sin helt egen måte, men i "hverdagen" så løses de rent fysiske behovene like greit på egenhånd. 

Så jeg kan gå et år uten sex uten at det plager meg. Og så være i en relasjon med noen hvor vi har sex flere ganger om dagen i perioder, og digge det. Når den relasjonen er over kan jeg helt fint gå lenge uten igjen. 

Jeg ser vel på det slik at jeg liker sex, men ikke nødvendigvis har et behov for det. Som jo på mange måter er praktisk, men nok også gjør at jeg bruker mindre tid på "the chase"/å oppsøke partnere.

Anonymkode: 002d0...a2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2023 den 21.30):

3,5 år her, k46. Gift, men mannen er ferdig med sex…

Hvor gammel er mannen?

AnonymBruker
Skrevet

Ca. 4 mnd i forbindelse med graviditet og fødsel. 

Anonymkode: bc205...72f

AnonymBruker
Skrevet

Det var vel like etter jeg mistet jomfrudommen for ti år siden. Da gikk det ca 4 måneder før jeg fikk jeg kjæreste. Siden den gang har det aldri gått mer enn 4-5 uker, og det er på grunn av en del avstandsforhold. Men aldri lange singelperioder.

Anonymkode: b35fe...89f

AnonymBruker
Skrevet
CIM skrev (45 minutter siden):

Hvor gammel er mannen?

Han er 57. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...