Gå til innhold

Hvordan ble du sammen med samboeren/ektefellen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fortell om det her. 

Anonymkode: fc21d...ea3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Traff han på nettdating. Har nå holdt sammen i 14 år har 2 barn. 

Anonymkode: f2a55...373

AnonymBruker
Skrevet

Fau 😅

Anonymkode: d5531...640

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Traff på byen.

Anonymkode: 841d8...3dd

AnonymBruker
Skrevet

Gjennom jobben for over 20 år siden

Anonymkode: 5ee18...9f8

AnonymBruker
Skrevet

Begge flytta til samme by, inn i leiligheter vegg i vegg, samme dag. Møttes da, og nå 20 år senere..😅

Anonymkode: 0bf98...5e0

AnonymBruker
Skrevet

Nettby

Anonymkode: 99146...2a3

AnonymBruker
Skrevet

cod 

Anonymkode: 416bd...fe0

Skrevet

Kjente til hverandre fra før, men ble bedre kjent på en hyttetur hvor vi var invitert av en felles venn. Tok kontakt etter turen og ble sammen på første date. Har vært gift i snart 25 år.

Skrevet

Gjennom en nå nedlagt nettdatingside 😁

AnonymBruker
Skrevet

Match.com for mange år siden.

Anonymkode: 1aac6...8f7

AnonymBruker
Skrevet

På nachspiel. Vært sammen i åtte år nå i sommer. :D

Anonymkode: 790cb...fb6

AnonymBruker
Skrevet

Gikk på samme universitet, samme "klasse", var på samme fester.

Anonymkode: 30577...652

Skrevet (endret)

Han brukte å sitte ved nabobordet i kantina der vi begge studerte.  Venninnene syntes han var veldig kjekk.  Jeg syntes han var litt kjekk bare.  Siden han viste så liten interesse trodde jeg at han hadde dame.  Det tok ett år før vi ble et par.  

Siden har han fortalt at det var et lite rødt hjerte bak på jeansen min, som først fattet hans interesse.  Det var på min første studiedag.  Jeg lappet en rift i jeansen som nesten ikke syntes.   

Endret av Amossa
AnonymBruker
Skrevet

På SprayDate i 2004

Anonymkode: 5c116...531

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

På Sukker 🥰 vært sammen i 7 år nå i sommer, samboere i 6, og har en datter på 6 mnd ❤️

Anonymkode: 9b0aa...b32

Skrevet (endret)

Traff ham på nattklubb i annen by. Jeg sjekket ham opp, og visste ikke at han hadde vært på vei til å gå, og at kamerater ventet på ham utenfor. De ventet forgjeves. Han kom ikke ut før de stengte, sammen med meg. Vi gikk og spiste, og han overnattet sammen med meg. Ikke noe annet enn prat og å holde rundt hverandre, for jeg er ikke så tøff, samt at delte hotellrom med en venninne. Han gikk kl 10 om morgenen, og kl 12 ringte han og ville møtes igjen. Da hadde jeg reist, og trodde det var det. Bare en hyggelig flørt. 

Vi holdt kontakt på telefonen i to uker (han ringte hver dag), og etter to uker inviterte han seg selv til meg. Ikke noe spørsmål egentlig, bare "Jeg kommer til..., håper du møter meg!" Han kom dit, og jeg var ikke der. Var bare forsinket, fordi jeg stresset angående dette med at han ville komme, og jeg følte ikke at jeg kjente ham godt nok til besøk. Ok, jeg var litt i tvil om jeg ville det, og nølte til det siste. (Det vet han ikke. Bare fryktet litt at jeg ikke kom en stund, men har kjøpt at jeg bare ble forsinket . 😆

Så var det noen måneder med usikkerhet og rygging fra min side, mens han sier kjærlighet fra første møte. Han er en bestemt mann, så min vakling bare frustrerte ham litt, men jeg tror han var temmelig sikker på at han ville få det som han ville til slutt. Slik ble det også.  

Vi møttes i februar, han satte unger på meg i oktober, vi flyttet sammen i januar året etter, ble foreldre i juni året etter, giftet oss i august året etter, og nå er det over 20 år siden vi møttes. 

Når han forteller historien er det en historie om kjærlighet ved først blikk og ment til å skje. At han visste med en gang at det skulle bli oss to. Jeg heller mer mot at mot alle odds ble det oss to, og det er ganske så ufattelig, for vi var altfor ulike. Egentlig synes jeg hans versjon er mest romantisk. 😄

Endret av Trolltunge
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Ons, måtte ha mer av henne, rett og slett. Gift i 20 år.

Anonymkode: 62739...ba4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes på sukker for 15 år siden ❤️

Anonymkode: 258be...4a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...