Gå til innhold

Liker dere best uformelle og litt «harry» menn og kvinner, eller motsatt de som heller mot «snobbete»?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spør dere i 40-åra som dater av begge kjønn. For min del velger jeg heller en litt «harry» lastebilsjåfør som snakker Oslo-øst sosiolekt, enn en snobbete mann som digger golf, hsr snobbe-kompiser, dyre klær og tjener 2 mill. Heller en mann jeg kan være meg selv med og komfortabel med. Det finnes vel også en «mellomting». 

Anonymkode: 3832c...c88

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Spør dere i 40-åra som dater av begge kjønn. For min del velger jeg heller en litt «harry» lastebilsjåfør som snakker Oslo-øst sosiolekt, enn en snobbete mann som digger golf, hsr snobbe-kompiser, dyre klær og tjener 2 mill. Heller en mann jeg kan være meg selv med og komfortabel med. Det finnes vel også en «mellomting». 

Anonymkode: 3832c...c88

Vet ikke om noen av de er spesielt attraktive. en lastebilsjåfør (finnes de?) med vitebegjær, intelligens og humor hadde nok ikke vært å forakte. Alltid hatt lyst til å prøve golf, men snobb er vel ingen kompliment, og mye penger og dyre klær interesserer meg lite.

Anonymkode: 44759...236

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mye heller en snobbete mann som kler seg bra, oppfører seg dannet og har god arbeidsmoral og økonomisk sans. Man trenger ikke ha en klyse personlighet bare fordi man ser snobb ut heldigvis:) 

Datet helt motsatte menn før i tenårene og tidlig 20årene, rockere, hippier, hipstere men det var bare hangout og aldri noe romantisk og dypt på en måte. Aldri fine minnerike ferier eller dager hvor vi pyntet oss for hverandre, bare festival og rølp og hjemmechill. Også ble det for barnslig å se for seg å slå seg til ro med en som bruker halve lønna på øl og hasj,  spiser burger i pausen på jobb og har ihjelrøyka tenner 

Anonymkode: 1ce3b...f95

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Folk som er stivgjorte og overfladiske er ikke attraktivt. Stilen må være laidback, men harry? Kanskje ikke helt det heller.
Er mer opptatt av hva folk tenker og mener enn hvordan de tar seg ut.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja takk 

th?id=OIP.47weXwMEGCuDqB2ZoURX2gAAAA%26p

th?id=OIP.2Yc1GIl4WTfNSeYsE4m8BgHaLI%26p

Nei takk

th?id=OIP.DOYGYnr8exKHfhCkZLPsVQHaE9%26p

th?id=OIP.5d-VrcQv25yzaxlrs0mFMQHaE6%26p

Sikkert veldig hyggelige menn, men ingen jeg vil slippe til innafor trusa nei

• Liker 9
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker typ gamle penger, de som er klassiske og har stil👌🏼 Nei takk til trailersjåfør…..

Anonymkode: 9632c...1d0

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bygdekjerring på min hals, og foretrekker dermed mannfolk av samme ulla. 

Anonymkode: 3d449...bd7

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og hadde valgt en snobb fremfor en lastebilsjåfør.

Lastebilsjåfører ser udusjet og udelikate ut, selv når de antageligvis er nydusjet.

Anonymkode: b0dfb...01b

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Her ligger jeg sykt dårlig an egentlig som kvinne 😅 Er opprinnelig fra bygda og føler meg kun hjemme når ting er uhøytidelig og det motsatte av snobbete. Snobbete gir meg faktisk en angstfølelse. Men så har jeg bodd i byen siden jeg var 18 så rent fysisk tilegnet meg et «jålete» utseende med tiden. Blond, tynn, pene klær, pen sminke osv. Og igjen og igjen tiltrekker jeg meg snobbete menn som gir meg angst og gjør meg utrygg, føles så sykt overfladisk og dumt ut. Drømmen er å møte en mann som ser flott ut men som ikke er det. Finnes det? 😄

Anonymkode: 5844e...ca2

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene! :hoho:

Anonymkode: 1f473...2c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker uformelle ikke-snobbete menn som ikke er harry. Harry folk er ikke bevisst på sine omgivelser, det blir ganske slitsomt i lengden.

Anonymkode: 99f69...232

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja takk 

Nei takk

Hva om du bare bytter klærne på mennene...  Er du like bastant og sikker i hva du "takker ja" til  da (evt. hvem som har "truse-pass"?) :fnise: 

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke snobbete eller A4 menn, uformell, chill og intelligent takk

Anonymkode: c7812...972

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja takk 

Nei takk

Hadde tatt nummer 2 om han og var åpen for at ikke alt er perfekt hele tiden 😁 Deilig mann 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tar lastebilsjåføren any day.

Anonymkode: 2a30b...739

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (6 minutter siden):

Hva om du bare bytter klærne på mennene...  Er du like bastant og sikker i hva du "takker ja" til  da (evt. hvem som har "truse-pass"?) :fnise: 

Handler ikke bare om klærne.... 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Uformell, ikke Harry og ikke snobbete.

Anonymkode: 4911f...1c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde tatt nummer 2 om han og var åpen for at ikke alt er perfekt hele tiden 😁 Deilig mann 

Haha morsomt hvor forskjellige vi er og hvor ulike ting som vi finner attraktivt.

Første som slo meg når jeg så nr 2 var 🤮

Anonymkode: 0b918...f6f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Handler ikke bare om klærne.... 

Åpenbart ikke.  Det var jo hele "poenget" mitt :fnise: Hva var ditt? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke om noen av de er spesielt attraktive. en lastebilsjåfør (finnes de?) med vitebegjær, intelligens og humor hadde nok ikke vært å forakte. Alltid hatt lyst til å prøve golf, men snobb er vel ingen kompliment, og mye penger og dyre klær interesserer meg lite.

Anonymkode: 44759...236

Fyfaen du er dum 🤣

Anonymkode: e4e24...a8b

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...