AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Har flere arr på hendene av kloremerker etter katten. Får tydeligvis lett arr av litt kloring. Nå klorte katten meg på halsen fordi han sprella da jeg løfta han. Har tre lange kloremerker på halsen. Vil ikke ha store lange arr der😩 Kosrer vel en formue å få det fjernet, men går det ann? Anonymkode: 70ffd...e8a
Anjatapinjata Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 Kan fjernes med laser ja. Men om du lar de være i fred og renser sårene så skal det litt til at arrene blir permanente.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 Anjatapinjata skrev (44 minutter siden): Kan fjernes med laser ja. Men om du lar de være i fred og renser sårene så skal det litt til at arrene blir permanente. Jeg er på hytta, så får ikke renset kloremerkene med annet enn vann.🫤 Jeg har fått arr på hende etter kloring, har vært i 6-12 mnd. Kan de forsvinne etter så lang tid? Anonymkode: 70ffd...e8a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #4 Skrevet 24. juni 2023 Ble klort av en katt for over 3 år siden, vises veldig veldig svakt, men kan fortsatt se det. Anonymkode: afc35...74e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 Jeg har plenty av arr etter sykdom. Av erfaring så er de kun synlige for meg ett år etter. To år så er de fleste helt borte. Anonymkode: ce6cf...892
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #6 Skrevet 25. juni 2023 Du kan tatovere oppå arrene. Siden kan du fjerne tatoveringene, og da følger arrene med. Anonymkode: a8808...4ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå