ThereGoesBob Skrevet 25. juni 2023 #42 Skrevet 25. juni 2023 Jeg har vært fan av Peppes Pizza i mange år (ca 30 år) Før i tiden var Peppes Pizza Fantastisk god, en klar ener. Men noe har skjedd... Akkurat når vet jeg ikke, men kvaliteten har sunket betraktelig, dette kan jo være en konsekvens av Corona epidemien. Slik jeg ser det, har Peppes med overlegg "forandret oppskriften" noe som gjør at kundene får et dårligere produkt til samme høye pris. Dette er alvorlig for de som har vært glad i Peppes og forventer kvalitet. Sist jeg kjøpte Peppes (ca. 3 mnd siden) la jeg ihvertfall merke til at den gode gamle pizzasausen ikke var som den pleier. Enten så var det alt for lite av den eller så var det en annen type pizzasaus. Det var smurt ekstremt tynt på med pizzasausen ihvertfall. Jeg vil til slutt si at restauranter kan variere fra sted til sted, og da blir man nødvendigvis nødt til å ta en test. En liten digresjon, men samtidig en veldig interessant observasjon. For ca. 10 år siden bestile jeg tre glassflasker med barbequesaus fra statene. En side som kalles "Wildpepper.com" En av disse flaskene smakte akkurat som Peppes pizzasaus! Det er tre varianter som kalles "Mild2Wild" så var det vel den med grønn eller gul label som smakte akkurat som Peppes. Ser ikke ut som de fører alle tre lenger dessverre, bare den gule Chipotle varianten. Dette er skikkelig gode sauser til alt av kjøtt!!! https://www.wildpepper.com/southwest-chipotle-sauce/ 1
Maskinfører Skrevet 25. juni 2023 #43 Skrevet 25. juni 2023 Skal ha en Peppes oppskrift ett sted i huset da min avdøde mor kjente ei som jobbet der og fikk oppskriften
000VF000 Skrevet 25. juni 2023 #44 Skrevet 25. juni 2023 7 minutter siden, ThereGoesBob said: Jeg har vært fan av Peppes Pizza i mange år (ca 30 år) Før i tiden var Peppes Pizza Fantastisk god, en klar ener. Men noe har skjedd... Peppes ble kjøpt opp av Scandza. Et sjelløst konsern som kun tenker profitt. Og når sjelløse konserner tar over, er kvalitet det første som ryker etter jakten på mer profitt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #45 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så kjedelig Har nok bestilt 40-50 ganger på Lillestrøm, har aldri opplevd fettete og rennenee pizza. Den marinerte kyllingen pg biffen er kjempe god. Anonymkode: c2c6b...05b Jeg kjøper også ofte fra Dominos i Lillestrøm, har heller aldri opplevd at den er fettete eller oljete! Fikk en gang en pizza som var dårlig stekt, men da fikk jeg halv pris på neste pizza Men er sååå skuffet over at de ikke har grilla paprika lengre AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvorfor lager dere ikke pizza selv? det tar type 10 min om man kjøper ferdigbunn. Utenom steketiden da, men det kan vel sammenlignes med ventetiden Anonymkode: b32c6...3c9 Jeg kjøper takeaway fordi jeg ikke gidder lage selv. Det handler ikke om tiden, men jeg gidder ikke kjøpe inn alle ingrediensene kun for å lage en pizza... og de ferdige bunnene er jo helt grusomme, de smaker bare seig papp, og ødelegger hele pizzaen. Da tar jeg meg heller en brødskive.... Anonymkode: 250f4...4c7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå