Gå til innhold

Så jævlig dyrt Peppes pizza har blitt 😱 ikke verd det! Skuffa..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja ekstremt mye fett som renner rundt oppå osten på dominos!

Anonymkode: c91bd...026

Jeg tror de pensler pizzaen og skorpen med olivenolje.

Anonymkode: 29cc4...6b6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tok 1 time og 45 minutter å få pizzaen levert i dag og de har utvidet leveringstiden til ca 1,5 time og ingen leveringsgaranti lenger heller. 

Nei dette var siste gang for alltid jeg bestilte peppes! Ikke er pizzaen spesielt god heller, bare noe som fyller magen 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også veldig lei av peppes. Det bestilles ofte til møter på jobben, og da kommer pizzaen sånn halvlunken hvor både osten og brødet har samme konsistens, og den amerikanske pizzabunnen vokser i munnen.

Jeg synes de italienske pizzaene på peppes er gode når de spises ferskt i restauranten. Men de blir veldig dyre da de koster det samme men inneholder langt mindre mat. Like greit å gå et annet sted da.

Jeg synes også at Peppes har tapt seg som varemerke. Da jeg var barn var det alltid kjekt å gå på Peppes. Det var noe unikt med den smeltede osten på fersk pizza. Nå er det slik at mange bensinstasjoner serverer "peppes pizza", og pizzaen har inntatt frysedisken i butikken. Istedenfor å fremstå stolt av varemerket og vise at de er i en egen klasse, har de heller vist at navnet deres ikke er verdt mer enn at de konkurrerer i bunnsjiktet mot pølser og grandiosa.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror de pensler pizzaen og skorpen med olivenolje.

Ja de pensler med olje

Anonymkode: 54c9d...b7f

AnonymBruker
Skrevet

Peppes var dyrt,big har prisen gått opp 20% er det jævlig dyrt.

Peppes kjøpt på Peppes er i kategorien etende, den i frysedisken på supern er direkte ekkel.

Peppes, Dolly; Domino ee like dårlig hele greia, la oss ikke duskutere kvalitet 🤯

Anonymkode: e78be...9c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja de pensler med olje

Anonymkode: 54c9d...b7f

Pensler med marinade.

Anonymkode: 8e506...dec

AnonymBruker
Skrevet

Æsj best å bare slutte helt med pizza 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte hjemkjørt pizza fra Peppes jevnlig i flere år, men i fjor slettet jeg brukeren min på Peppes.no.

Det er ikke verdt det lenger. Høy pris for det som egentlig er usunn drittmat...

Like greit å kjøpe pizza og brus for godt under hundrelappen hos Kiwi av og til.

Anonymkode: ed235...3bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
mannssjåvinistisk skrev (14 timer siden):

Uff Dominos.. Hver gang jeg har kjøpt derifra har jeg mottatt ett fettete gris av en pizza. Pappesken er våt av alt fettet

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja ekstremt mye fett som renner rundt oppå osten på dominos!

Så kjedelig

Har nok bestilt 40-50 ganger på Lillestrøm, har aldri opplevd fettete og rennenee pizza.

Den marinerte kyllingen pg biffen er kjempe god.

Anonymkode: c2c6b...05b

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

De har vel økte utgifter de også, som alle andre? Så skjønner ikke at det er noen overraskelse.

Anonymkode: 75c34...14c

• Liker 1
Skrevet

Er vel over 20 år siden jeg syntes Peppes var verdt pengene… det er SÅ mange andre som leverer og serverer bedre (og rimeligere) pizza. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Derfor kjøper vi kun på Dominoes....på tirsdager. Da er det halv pris på medium pizza.

Den er jo grusom 

Anonymkode: 5e203...12c

• Liker 4
Skrevet

Ville aldri kjøpt pizza til meg selv for 3-400 kr. 

Så god er da ikke pizzaene til Peppes, Dollys osv at dem er verdt 5-8x av hva en frossenpizza koster. 

Finnes mange OK'e frossenpizzaer der ute nå. Ironisk nok kjøres det kampanjer på frossenpizzaer støtt og stadig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Bor i Oslo så mange i sentrum, men de leverer ikke annet enn via foodora og de jeg har bestilt fra Oslo sentrum via foodora har desverre ikke vært gode. De jeg kjenner til som er skikkelig gode leverer ikke , eller er italiensk bunn man ikke blir mett av. 

Peppes er et trygt valg når man er skrubbsulten 

Men tar gjerne i mot andre tips!

Jeg bruker wolt over foodora, bor 10min ut fra sentrum og var sykt dårlig utvalg fra foodora. Så wolt er mye bedre! Kanskje finner du et pizzasted du liker bedre der? Uansett, kan ikke anbefale pizzasted hvis du ikke liker tynn bunn. Jeg elsker tynn bunn,  og blir mett av 2-3 slices.

Anonymkode: 7ac89...d40

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Derfor kjøper vi kun på Dominoes....på tirsdager. Da er det halv pris på medium pizza.

Den er jo ikke engang verdt å spise. Renner dårlig fett og olje av den. Æsj!

Anonymkode: efe76...ef7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Den er jo ikke engang verdt å spise. Renner dårlig fett og olje av den. Æsj!

Anonymkode: efe76...ef7

Swr flere skriver det, men har aldri opplevd det selv. Så det må være forskjellig fra sted til sted.

Lillestrøm er aldri fettete.

AnonymBruker
Skrevet

Var på Egon på fredag, der også hadde det blitt sykt dyrt, ble sittende å måpe. Tok 1 glass øl og venninna mi 1 glass vin til maten og det var svindyrt.

Anonymkode: 76399...145

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Bare leveringa kom på 210kr

Anonymkode: 036f6...7f9

Jesus i Himmelen. Er de helt sandblåst mellom ørene, eller? Når man tar sånne priser så er det jo som å be kunden dra til helvete og aldri handle der igjen. Utrolig.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lager dere ikke pizza selv? 

det tar type 10 min om man kjøper ferdigbunn. Utenom steketiden da, men det kan vel sammenlignes med ventetiden

Anonymkode: b32c6...3c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor lager dere ikke pizza selv? 

det tar type 10 min om man kjøper ferdigbunn. Utenom steketiden da, men det kan vel sammenlignes med ventetiden

Anonymkode: b32c6...3c9

Bare at den rullebunnen er så salt, ellers enig. 

Anonymkode: ecde1...970

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...