Gå til innhold

Så jævlig dyrt Peppes pizza har blitt 😱 ikke verd det! Skuffa..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte ofte peppes før under corona og i fjor. Da kosta pizza peperoni eller skinke 168 kroner. 

Skulle bestille i dag siden jeg er syk og samme pizza kostet fader meg 208 kroner! Økt med 50 kroner! Det er 20% prisstigning! 

Så for å få levert hjem koster det nå over 400 kr med rømmedressing fy fan, nå har peppes som alltid har vært junk for underklassen blitt så dyrt at bare rikinger har råd og de kjøper seg vel mer ordentlig mat ! Nei så skuffa jeg er ! :( er så sulten men peppes blir for dyrt. Når den mest basic pizzaen med kun peperoni eller skinke koster 208 kr kan man like gjerne kjøpe seg en grandiosa... 

Anonymkode: c91bd...026

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

iiik, 400 for pizza m/levering er jo helt håreisende pris. Enig ref grandiosa. Jeg vet de selger peppes pizza som ligger i frysedisken hos de fleste butikker. Den koster 60-70kr og ikke så ille egentlig 🙂

Anonymkode: ad376...077

• Liker 2
Gjest ufiltrert
Skrevet

Peppes pizza kosta 300 kroner for 20år sia. Peppes har alltid vært dyrt.

AnonymBruker
Skrevet

Da skulle du prøvd dollys. Kjøpte en porsjonpizza der på noen få biter, satt fast på kontoret og ventet på telefon 2, 5 km unna så bestilte levering. Bare leveringa kom på 210kr, og pizzaen 145kr. Hadde de opplyst hva levering koster hadde jeg gitt faen. Nesten 400 for 8 små pizzabiter

Anonymkode: 036f6...7f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Peppes sin er ikke så god synes jeg. Kjøper heller på små pizzasjapper eller kro. Jeg vil ha mye fyll på pizzaen, og sist jeg spiste peppes var det lite fyll og lite smak. Men pizzabakeren har den desidert verste pizzaen synes jeg!

Anonymkode: ecde1...970

• Liker 7
Skrevet

Man må satse på tyrkerne i bransjen der. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg spiste pizza, så spiste jeg på egon, men kjøttet var seigt, så fikk ikke full score der. Kanskje jeg var litt uheldig den dagen 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Finnes Pizza Hut lenger? De har jo ganske bra pizzaer 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
ufiltrert skrev (38 minutter siden):

Peppes pizza kosta 300 kroner for 20år sia. Peppes har alltid vært dyrt.

Nei kan ikke ha kosta 300 for 20 år siden når den kosta 168 i fjor vettu. 

Men jeg husker faktisk at for tjue år siden så fikk man hver femte peppes pizza gratis , faste kunder hadde stempel kort det husker jeg godt! 

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering jeg røyk på en bestilling nå tross skyhøy pris for jeg er så syk orker ikke lage mat. Men fy fan så står det estimert leveringstid 1,5 time!!!! Så de har ikke engang times garanti lenger fy søren så dårlig!

ALDRI MER PEPPES 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Trøndere1 skrev (30 minutter siden):

Man må satse på tyrkerne i bransjen der. 

Ja men de pleier å ha med tynn bunn og det blir man ikke mett av selvom de er god på smak! Ikke alle av de som leverer heller desverre 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Sist jeg spiste pizza, så spiste jeg på egon, men kjøttet var seigt, så fikk ikke full score der. Kanskje jeg var litt uheldig den dagen 🙂

Høres ut som en helt vanlig dag for Egon…🙃

Anonymkode: 58e0b...4be

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Peppes er så kjipt! Har dere ikke noen lokal pizzasjappe med ordentlig mat?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Egon er heller ikke verdt prisen med hjembestilling... lite smak i syns jeg så aldri vært noe fan. Men er man der på pizza buffet er det rimelig og grei pizza for pengene, er vel 125 kr for "spis så mye du vil"

Dominos har god smak på saus og topping men litt papp-aktig ost og små pizzaer. Alltid blitt dårlig i magen av dominos så tror det er noe med osten

AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (Akkurat nå):

Peppes er så kjipt! Har dere ikke noen lokal pizzasjappe med ordentlig mat?

Bor i Oslo så mange i sentrum, men de leverer ikke annet enn via foodora og de jeg har bestilt fra Oslo sentrum via foodora har desverre ikke vært gode. De jeg kjenner til som er skikkelig gode leverer ikke , eller er italiensk bunn man ikke blir mett av. 

Peppes er et trygt valg når man er skrubbsulten 

Men tar gjerne i mot andre tips!

AnonymBruker
Skrevet

Derfor kjøper vi kun på Dominoes....på tirsdager. Da er det halv pris på medium pizza.

Anonymkode: c2c6b...05b

• Nyttig 1
Gjest Vikarsykepleier
Skrevet

For en stund siden var jeg på Peppes med en gjeng, og det var jeg som skulle betale. Først glemte de oss, og så kom de ikke for å hente bestilling etter at vi hadde fått drikke, så jeg måtte be dem komme, og vi satt i over en time og ventet på maten. Vi hadde tenkt til å bestille dessert, men hadde i grunn ikke tid. To ganger ba jeg om regningen, og den tredje gangen måtte jeg stille meg opp ved kassa. Da viste det seg at ingenting av det vi hadde bestilt, spist og drukket var registrert, så de sa vi kunne få det gratis. Jeg tror vi var der i over tre timer. Det var ikke engang halvfullt. Jeg tror de sliter.

Jeg er veldig glad i maten deres, men aldri mer Peppes.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Derfor kjøper vi kun på Dominoes....på tirsdager. Da er det halv pris på medium pizza.

Anonymkode: c2c6b...05b

Uff Dominos.. Hver gang jeg har kjøpt derifra har jeg mottatt ett fettete gris av en pizza. Pappesken er våt av alt fettet

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting overrasker meg lenger når noen ispakker koster over 100kr og de er ikke for allergikerne engang. 

Anonymkode: 3cb34...f49

AnonymBruker
Skrevet
mannssjåvinistisk skrev (36 minutter siden):

Uff Dominos.. Hver gang jeg har kjøpt derifra har jeg mottatt ett fettete gris av en pizza. Pappesken er våt av alt fettet

Ja ekstremt mye fett som renner rundt oppå osten på dominos!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...