Gå til innhold

Anti-barnevern i sosiale medier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er virkelig folk som er noe for seg selv. Jeg blir ALDRI lei av å følge disse gruppene på Facebook eller søke opp videoer på TikTok etc. Samtidig blir jeg jo helt matt av det jeg leser. Noen andre som stalker disse gruppene/kontoene? 

Anonymkode: 83b28...2c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er virkelig folk som er noe for seg selv. Jeg blir ALDRI lei av å følge disse gruppene på Facebook eller søke opp videoer på TikTok etc. Samtidig blir jeg jo helt matt av det jeg leser. Noen andre som stalker disse gruppene/kontoene? 

Jeg gjorde det tidligere, en av lederne der øa ut en tråd der de ville ha identiteten min. Da hadde jeg slitt da ....

Anonymkode: 83c15...4bc

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg ser ikke på dette som underholdning.  Ikke gir det et realistisk bilde på barneverntjenesten eller de som har noe imot barneverntjenesten heller. Lite nyansert. Jeg leser heller historier i media og sakspapirer. 

Barneverntjenesten har definitivt mye de bør utbedre og det skjer feil til stadighet med alvorlige konsekvenser for helt vanlige folk. 

Derfor har slike grupper liten interesse for meg. 

Anonymkode: 5b09b...09f

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg gjorde det tidligere, en av lederne der øa ut en tråd der de ville ha identiteten min. Da hadde jeg slitt da ....

Kunne de se at du var inne på siden?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei, det blir for trist :(

Anonymkode: 2bfb1...8d3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kunne de se at du var inne på siden?

Jeg skrev noen kritiske innlegg under et påfunnet brukernavn 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skrev noen kritiske innlegg under et påfunnet brukernavn 

Ah, skjønner. 

AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Selvfølgelig :) hvis jeg vil ha meg en god latter så går jeg inn der, det er så langt ut på vidda som man får det.

Anonymkode: e6901...be5

Skrevet

Ja jeg er Anti-barnevern er oppvokst under disse så uttaler meg kun om det jeg har kjent på egen kropp og liv 

• Hjerte 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet, har stengt gruppen sin. Nå kan en ikke gå inn og trolle engang.

Livet ble plutselig veldig kjedelig.

Anonymkode: 479da...c79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, Maskinfører said:

Ja jeg er Anti-barnevern er oppvokst under disse så uttaler meg kun om det jeg har kjent på egen kropp og liv 

Jeg er for barnevern og har vokst opp som barnevernsbarn.

Anonymkode: 644bc...171

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet, har stengt gruppen sin. Nå kan en ikke gå inn og trolle engang.

Livet ble plutselig veldig kjedelig.

Den er fortsatt åpen. Du er sikkert blokkert

Anonymkode: fa805...865

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Den er fortsatt åpen. Du er sikkert blokkert

Nei, jeg får opp gruppen. Hadde jeg vært blokkert, hadde ikke gfuppen kommet opp i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg får opp gruppen. Hadde jeg vært blokkert, hadde ikke gfuppen kommet opp i det hele tatt.

De krever at du må være medlem før du kan skrive noe.

• Nyttig 1
Skrevet

Fulgte de en stund, men så ble jeg litt bekymret for at perifere folk i min bekjentskapskrets skulle tro at jeg fulgte de fordi jeg var enig i innholdet. Er litt det samme med andre sider jeg følger, feks document.no. Er litt for underholdningen av å lese kommentarfeltet, men også for å få et innblikk i et verdensbilde og meninger enkelte i dette samfunnet går rundt med. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...