AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Som tittelen sier. Vi skal ut på en reise og jeg skal bestille billetter men en av oss er ufør og under pensjonsalder, funker honnør billett på buss til Sverige? Anonymkode: 0f9b5...aae
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 Et spørsmål til, hvordan er disse bussene som går? De går på tiden og man er sånn cirka fremme når man skal? Anonymkode: 0f9b5...aae
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #4 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Et spørsmål til, hvordan er disse bussene som går? De går på tiden og man er sånn cirka fremme når man skal? Anonymkode: 0f9b5...aae Ja som regel alltid. Du kan bestille honnør når du bestiller de billettene Anonymkode: b6976...8ea
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ring Vy og spør. Anonymkode: 1e038...ba6 Må kanskje det, men kundeservice på buss åpner ikke før på mandag derfor jeg tenkte å spør her først. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja som regel alltid. Du kan bestille honnør når du bestiller de billettene Anonymkode: b6976...8ea Takk for svar. Jeg så vi kunne bestille honnør men så ble jeg usikker på om det var "lov" når man skulle ut av landet, men da tror jeg nesten bare jeg bestiller og så kan vi heller betale et mellomlegg om det skulle vise seg å ikke være greit men vi hadde vel ikke kunnet bestille slike billetter om det ikke var lov... Er ikke så erfaren på slike rabattbilletter og liker å overtenke ting. Anonymkode: 0f9b5...aae
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #6 Skrevet 26. juni 2023 Ja du bestiller honnør til begge Anonymkode: e3d09...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #7 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 13.34): Må kanskje det, men kundeservice på buss åpner ikke før på mandag derfor jeg tenkte å spør her først. Takk for svar. Jeg så vi kunne bestille honnør men så ble jeg usikker på om det var "lov" når man skulle ut av landet, men da tror jeg nesten bare jeg bestiller og så kan vi heller betale et mellomlegg om det skulle vise seg å ikke være greit men vi hadde vel ikke kunnet bestille slike billetter om det ikke var lov... Er ikke så erfaren på slike rabattbilletter og liker å overtenke ting. Anonymkode: 0f9b5...aae Det er lov Anonymkode: b6976...8ea
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #8 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ja du bestiller honnør til begge Anonymkode: e3d09...1a7 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er lov Anonymkode: b6976...8ea Takk for svar. Nå ringte jeg i dag og etter 45 minutter så fikk jeg endelig svar og det var nei. Honnør på bussen til Sverige går ikke siden det blir utlandet. På toget gikk det fint... Men nå ender vi visst opp med å bruke bil allikevel så det var mye tid på å sjekke opp noe vi ikke skulle benytte oss av... Anonymkode: 0f9b5...aae
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #9 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Takk for svar. Nå ringte jeg i dag og etter 45 minutter så fikk jeg endelig svar og det var nei. Honnør på bussen til Sverige går ikke siden det blir utlandet. På toget gikk det fint... Men nå ender vi visst opp med å bruke bil allikevel så det var mye tid på å sjekke opp noe vi ikke skulle benytte oss av... Anonymkode: 0f9b5...aae Da kan ikke den du snakket med på kundeservice jobben sin. Du kan fint bestille honnørbillett for ufør på vybuss til Sverige. Klart og tydelig valg i billettappen. Jeg reiser ofte med bussen til Danmark og er ufør og har honnør billett. Det er den samme bussen som går til Sverige Anonymkode: e3d09...1a7 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #10 Skrevet 26. juni 2023 Det er et eget honnøralternativ for uføre "Honnør uavhengig alder". Mens de som er pensjonister trykker på pga alder. Anonymkode: e3d09...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #11 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Takk for svar. Nå ringte jeg i dag og etter 45 minutter så fikk jeg endelig svar og det var nei. Honnør på bussen til Sverige går ikke siden det blir utlandet. På toget gikk det fint... Men nå ender vi visst opp med å bruke bil allikevel så det var mye tid på å sjekke opp noe vi ikke skulle benytte oss av... Anonymkode: 0f9b5...aae Ummm nei, jeg har reist på honnør til Gøteborg mange ganger, akkurat som den over meg bestiller jeg på nettsiden. De på kundeservice sa feil til deg, men da vet du til en annen gang Anonymkode: b6976...8ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå