AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 i voksen alder, og hva ble sagt? Dersom du konfronterte de som snakket, hvordan reagerte de på det? Anonymkode: ed88c...c78 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 Ja en kollega,men personen baksnakker folk hele tiden 😅personen er både falsk og hyklersk, så bryr meg ikke så veldig mye. Jeg hadde jobbet veldig mye og var veldig sliten. Så jeg klarte å glemme å sende noe greier. Men ordnet alt på under 30 min så var null stress. Personen koste seg veldig over dette. En liten stund etter gikk jeg forbi et rom der personen sto å snakket om meg til flere kollegaer. Så jeg gikk inn å sa er det meg du snakker om? Personen sto der uten å si noe en liten stund, så gikk hn. Anonymkode: f440f...a29 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 Ja. Tre kollegaer som satt på samme kontor og trodde jeg på nabokontoret med døren oppe var dratt for dagen. Det var ekstremt ubehagelig siden vi var kun 9 stk som jobbet sammen. Tok det opp med leder, for det var skikkelig stygge ting som ble sagt. Ingenting ble gjort og jeg søkte ny jobb og der er det orden og veldig bra arbeidsmiljø Anonymkode: 17ee8...b6d 1 9 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #4 Skrevet 24. juni 2023 Ja, en voksen mann som sto og la ut til flere andre om at jeg ikke hadde noe å gjøre der og heller burde jobbe med å kaste klærne i Vi Menn. Jeg gikk rett inn og sa rolig at hvis han hadde noe å si OM meg så fikk han si det TIL meg. Det ble mye kremting og sviktende blikkontakt fra fyren. Jeg ser kanskje søt og dum ut, men jeg finnes ikke konfliktsky. Anonymkode: 78869...0de 5 3 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #5 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja. Tre kollegaer som satt på samme kontor og trodde jeg på nabokontoret med døren oppe var dratt for dagen. Det var ekstremt ubehagelig siden vi var kun 9 stk som jobbet sammen. Tok det opp med leder, for det var skikkelig stygge ting som ble sagt. Ingenting ble gjort og jeg søkte ny jobb og der er det orden og veldig bra arbeidsmiljø Anonymkode: 17ee8...b6d Så bra at du kom deg vekk. Høres ut som en veldig ubehagelig situasjon Anonymkode: ed88c...c78 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #6 Skrevet 24. juni 2023 Ja, hadde ett par familie-medlemmer som satt på verandaen og snakket en del dritt om meg. Men når de endelig fikk øye på meg, så bare gikk de sin vei. Senere nektet de plent for å ha sagt noe som helst... Anonymkode: 8d437...c46 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #7 Skrevet 24. juni 2023 Nesten voksen. Bestevenninnen min , som hele tiden ble sur om noen ga meg oppmerksomhet osv. Feks når noen ba meg med på noe og ikke henne. Hun dro uten meg uansett hvile avtaler vi hadde når som helst. Så var vel allerede ganske lei. Var på fest, og hun snakka så mye stygt om meg inne på do, med hvindu oppe, og jeg satt rett utenfor. Like etterpå kom hum ut dit jeg var og innså at jeg mest sannsynlig hadde hørt alt. Hun spurte meg om et eller annet for å finne ut av det. Så jeg svarte bare litt spydig iht egenskaper Hun påsto jeg hadde som ikke var sant. Hun brølte til meg og nektet for at hun hadde snakket stygt om meg. Så jeg bare lo av henne og lurte på hvor dum hun trodde andre vår. Når jeg har hørt alt, til og med pustene dine. Også inbiller du meg at du kan overtale meg til at det aldri har skjedd. Andre normale sier vel unnskyld om de mener det da . Da klikka hun gikk på meg fysisk, så jeg bretta henne i to og satte meg på henne, og sa jeg flytta meg ikke før hun sa unnskyld. Hun sa unnskyld, jeg flytta meg. Hun løp på meg en gang til. Jeg bretta henne i to en gang til. Sånn holdt vi på ca 5 ganger til hun faktisk ga seg. Da kutta vi hverandre ut. Anonymkode: e240c...478 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #8 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nesten voksen. Bestevenninnen min , som hele tiden ble sur om noen ga meg oppmerksomhet osv. Feks når noen ba meg med på noe og ikke henne. Hun dro uten meg uansett hvile avtaler vi hadde når som helst. Så var vel allerede ganske lei. Var på fest, og hun snakka så mye stygt om meg inne på do, med hvindu oppe, og jeg satt rett utenfor. Like etterpå kom hum ut dit jeg var og innså at jeg mest sannsynlig hadde hørt alt. Hun spurte meg om et eller annet for å finne ut av det. Så jeg svarte bare litt spydig iht egenskaper Hun påsto jeg hadde som ikke var sant. Hun brølte til meg og nektet for at hun hadde snakket stygt om meg. Så jeg bare lo av henne og lurte på hvor dum hun trodde andre vår. Når jeg har hørt alt, til og med pustene dine. Også inbiller du meg at du kan overtale meg til at det aldri har skjedd. Andre normale sier vel unnskyld om de mener det da . Da klikka hun gikk på meg fysisk, så jeg bretta henne i to og satte meg på henne, og sa jeg flytta meg ikke før hun sa unnskyld. Hun sa unnskyld, jeg flytta meg. Hun løp på meg en gang til. Jeg bretta henne i to en gang til. Sånn holdt vi på ca 5 ganger til hun faktisk ga seg. Da kutta vi hverandre ut. Anonymkode: e240c...478 "Bretta henne i to"🙄 Anonymkode: 7c36a...e75 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #9 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så bra at du kom deg vekk. Høres ut som en veldig ubehagelig situasjon Anonymkode: ed88c...c78 Ja. De nevnte blant annet at barnet mitt var stygt og lo. At jeg kledde meg rart og de skulle lage en strategi for å få meg sparket… Jeg er og var faglig sterk og tydelig. De sa også at bursdagen min så skulle de gi meg gaver og smiskekort slik at jeg ikke forstod at de direkte hatet meg. Anonymkode: 17ee8...b6d 4 1
Mann1977 Skrevet 25. juni 2023 #10 Skrevet 25. juni 2023 Nei, men har tatt noen på fersken i å baksnakke noen andre.... Jeg ønsker mere fremsnakking her i verden 🙂 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #11 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja. De nevnte blant annet at barnet mitt var stygt og lo. At jeg kledde meg rart og de skulle lage en strategi for å få meg sparket… Jeg er og var faglig sterk og tydelig. De sa også at bursdagen min så skulle de gi meg gaver og smiskekort slik at jeg ikke forstod at de direkte hatet meg. Anonymkode: 17ee8...b6d Himmel og hav. Toxic gjeng!! Anonymkode: ed88c...c78 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #12 Skrevet 25. juni 2023 Ja, ved ett par anledninger. Jeg venter i skyttergraven uten å si noe, som den lille slangen jeg er. Hvordan jeg vet? Jeg har bygd opp tillit hos de som er verdt det, formidlet videre til meg. Jeg tar vare på mine. De vet at jeg aldri kaster de foran noe som helst på min vakt. Anonymkode: 35ed7...a55
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #13 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja. De nevnte blant annet at barnet mitt var stygt og lo. At jeg kledde meg rart og de skulle lage en strategi for å få meg sparket… Jeg er og var faglig sterk og tydelig. De sa også at bursdagen min så skulle de gi meg gaver og smiskekort slik at jeg ikke forstod at de direkte hatet meg. Anonymkode: 17ee8...b6d Vel, de er ikke verdt særlig, tenker jeg. Når du har ett behov for å gå løs på ungene til noen, da burde det ringe ei varsellampe. Anonymkode: 35ed7...a55
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #14 Skrevet 25. juni 2023 Har ikke tatt noen på fersken mens de snakket. Men fikk vite at en kollega hadde baksnakket meg om et prosjekt hun selv var enig i at jeg skulle ta. Tok det opp på et avdelingsmøte med alle tilstede. Spurte om alle var enig i at jeg skulle ta ansvar for dette prosjektet, og om det var noen som hadde noen innsigelser på dette. Nei, alle som satt der var enig. Da snakket jeg direkte til denne kollegaen og sa jeg var svært skuffet og egentlig litt forvirret over at hun har blitt med å bestemme at jeg skulle ha prosjektet og sitter fortsatt å er enig i det. Men at jeg hører at hun går å snakker om meg til andre kollegaer, om jeg jeg overtar hele greia, og skal ha de beste oppgavene. Hun ble helt rød! Jeg sa også at jeg gjentatte ganger har spurt om noen andre ville ta det, men det var ingen som ville. Sa jeg synes det er dårlig gjort, da jeg også må bruke fritiden min på å ordne mye med dette prosjektet. At hvis hun er uenig må hun komme til meg, og ikke gå slik bak ryggen. Jeg var rett og slett skuffet og det sa jeg. De andre var helt stille, og hun var helt på gråten. Hun unnskyldte seg med at hun var sliten og hadde vondter her og der, og ba om unnskyldning. Hun ble sykmeldt en uke etter og var borte i 10 mnd. Hun har hatt vondter og sliter med depresjon. Men dette møtet var nok dråpen over for henne. Jeg liker henne godt, men å stå opp for meg selv er det på tide jeg gjør. Anonymkode: be026...c7c 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #15 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): i voksen alder, og hva ble sagt? Dersom du konfronterte de som snakket, hvordan reagerte de på det? Anonymkode: ed88c...c78 Ja har konfrontert de gangene det har vært skikkelig ille. Ved brudd med barnefar så hadde to stk i hans familie snakket ganske stygt om det og oss. At der var det et rent helvete nå, bare bråk og leven rundt dette bruddet. Da ringte jeg de det gjaldt å fortalte hvordan ting egentlig sto til og hvor rolig det var her. Og jeg sa tydelig ifra at hvis de noen gang lurer på ting så spør meg så får de svar. Den ene begynte å beskylde den andre for å ha en hjerneskade mens den andre sa at den ikke hadde lagt frem ting slik som den første hadde gjort. Jeg tror mer på den siste enn den første, av erfaring. Anonymkode: 0414c...d42 1
Gjest Elooon Skrevet 25. juni 2023 #16 Skrevet 25. juni 2023 Jada, men jeg bryr meg ikke. Folk får bare si det de vil om meg. At noen snakker stygt om meg får være dem sitt problem. Ikke mitt problem.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #17 Skrevet 25. juni 2023 Ja på jobben. Tok det opp med leder, ingenting ble gjort. Anonymkode: 34d14...1c8 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå