Arwen Skrevet 11. januar 2006 #1 Skrevet 11. januar 2006 kommer ikke på hva han synger eller noen ting er en mann som synger om en som høres ut som ånden i lampen til Alladin - Geenie, men sikkert skrives annerledes Synger også tonight i refrenget. Ganske rolig sang... åååå.. er så irriterendes å ikke komme på hvilken sang det er eller hva han synger.
Arwen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2006 Nei, er ikke den... skal prøve å komme på mer av teksten :klø: *tenke*
Dagoberta Skrevet 11. januar 2006 #4 Skrevet 11. januar 2006 Når jeg tenker hardt etter, tror jeg at jeg også har hørt noe med en Genie eller Janie på radioen, som er mye nyere enn Aerosmith :klø: men klarer ikke engang å huske noe særlig av melodien, så du får håpe det er noen her som har fulgt bedre med
Arwen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2006 egentlig rart his noen skjønner hvilken sang det er. Klarer ikke å huske mer av den, men kan nynne melodien da hjelper ikke mye her inne...
Arwen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2006 Og så kanskje det til og med er et annet jentenavn
Arwen Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2006 Jeanny med Falco? ← Nei... den er engelsk... Irriterendes det her, klarer ikke huske noe av teksten..
tøydukke Anna Skrevet 12. januar 2006 #9 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Kan det være "Jimmy gets high tonight" med Daniel Powter? Den går mye på radio for tiden. Teksten er her: http://www.mp3lyrics.org/d/daniel-powter/jimmy-gets-high/ Endret 12. januar 2006 av tøydukke Anna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå