AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Ser flere her inne som er usikkert sosialt. Til vanlig er jeg ei som liker å sminke ignoranse meg og litt opptatt av å kle meg og føle meg vel. Noen ganger kan jeg stikke på butikken i joggebukse, usminket, til og med tresko 😅 for 10 år siden hadde jeg aldri turt det.. tenk hva folk tenker osv. Som voksen skjønner jeg at jeg ikke er verdens navle, ingen bryr seg om skoa mine, hva jeg har på meg osv. Om så at noen står i kø og tenker: jøss så teite eller stygge sko.. ok, det er jo ikke mitt problem at noen tenker det? Jeg kan også sitte på et venterom å se folk komme og gå og som regel sitter jeg i egne tanker eller glor i tlf. Kanskje tenker jeg wow!! Hun hadde voldsomt høyt hår.. men 1 min etter har jeg glemt hele dama og jeg bryr meg ikke. Alle får automatiske tanker når en ser noe som er mer eller mindre av det du er vant til. Å slutte å bry seg i hva folk måtte tenke og mene gir deg indre frihet. Du kan uansett ikke vite hva andre tenker, kanskje folk tenker wow! For noen kule sko?? Eller wow! Så kul hun er som bare tør å være seg selv, og ikke gjemmer seg bak sminke og merkeklær.. Jeg hadde synes verden hadde vært fryktelig kjedelig om alle var helt like. Det er jo det som er kult når en møter masse ulike folk og får åpnet hodet litt for det som er annerledes. Jeg sminker og fikser meg for min egen del, fordi jeg føler meg vel og fresh, ikke for å imponere andre. Da jeg var 12 år synes jeg det var fryktelig flaut å bli med pappa i butikken da hele den kule gjengen hang utenfor, mens jeg kom gående med pappa. Var helt sikker på at noen himlet med øynene og livredd noen skulle slenge en kommentar.. for en kjip følelse å gå med. Anonymkode: 6f0ca...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå