Smos1 Skrevet 24. juni 2023 #1 Skrevet 24. juni 2023 Det er skummelt at leiesoldater nå går inn i Moskva og ønsker å ta over makten i Russland. Man kan si mye om Putin, men sammenliknes han med Wagner-gruppen er han rasjonell, han ønsker ikke bruke atomvåpen. At disse torturistene som har herjet i Ukraina nå ønsker makten både over Russland og atomvåpnene de har er kjempe skummelt for oss alle. Jeg skulle ønske vesten kunne hjulpet Putin med å bevare makten. Vi bør alle være bekymret for det som utspiller seg nå, uavhengig av hva man tenker om krigen i Ukraina
Whistler Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 Uttalelsen fra Prigozhin er sitert til at han ikke er ute etter Putin, men den militære ledelsen. Hvorfor skulle noen i det hele tatt ønske å hjelpe Putin med å bevare makten? (Kanskje bortsett fra Donald) 1 1 1
Gjest Elooon Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 Jeg synes ikke det er skummelt, men unødvendig. Bare bra hvis Putin mister makten. Det må komme noen bedre folk å ta makten over Russland. Ikke Putin og ikke de der leiesoldatene, men noen som har litt mer vett og kan oppføre seg. Ikke bare kaldblodige som dreper uskyldige mennesker. Sånne folk har jeg fått nok av, men nei jeg bekymrer meg ikke.
Smos1 Skrevet 24. juni 2023 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2023 Whistler skrev (5 minutter siden): Uttalelsen fra Prigozhin er sitert til at han ikke er ute etter Putin, men den militære ledelsen. Hvorfor skulle noen i det hele tatt ønske å hjelpe Putin med å bevare makten? (Kanskje bortsett fra Donald) Fordi alternativene er så mye verre enn Putin selv.. 2
Whistler Skrevet 24. juni 2023 #5 Skrevet 24. juni 2023 Putin kan vel fikse dette selv ved å gi Prigozhin en uanstendig bunke penger. Sistnevnte er tross alt leiesoldat.
Smos1 Skrevet 24. juni 2023 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2023 Rucula skrev (2 minutter siden): Nydelig at Russerne får smake egen medisin. Det blir en kort godtelse hvis disse leiesoldatene kommer til makta og «skal vise Vesten». Disse er ikke vesten-vennlige, disse er pro krig. 4
Topsi Skrevet 24. juni 2023 #8 Skrevet 24. juni 2023 Jeg tror dette øker risikoen for at det tas i bruk atomvåpen, enten i Ukraina, eller i russiske republikken som forsøker å løsrive seg. Tror det kan gå fra vondt til fryktelig verre 3
Smos1 Skrevet 24. juni 2023 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2023 Topsi skrev (1 minutt siden): Jeg tror dette øker risikoen for at det tas i bruk atomvåpen, enten i Ukraina, eller i russiske republikken som forsøker å løsrive seg. Tror det kan gå fra vondt til fryktelig verre Enig. De vil gjenerobre gamle sovjet som nå er egne land og medlem av Nato. Wagner mener Putin ikke er «hard nok» til å krige i Ukraina. Disse er mye, mye verre enn Putin 1
Trikker Skrevet 24. juni 2023 #10 Skrevet 24. juni 2023 Propaganda, ser det er veldig effektivt og virker, ettersom flesteparten i kommentarfeltet nå sympatiserer med putin
Macro Skrevet 24. juni 2023 #11 Skrevet 24. juni 2023 Hvordan er han rasjonell? Alle har sagt at den dagen han går til kring internasjonalt vil Russland kollapse innover.
Topsi Skrevet 24. juni 2023 #12 Skrevet 24. juni 2023 Trikker skrev (1 minutt siden): Propaganda, ser det er veldig effektivt og virker, ettersom flesteparten i kommentarfeltet nå sympatiserer med putin Jeg sympatiserer ikke med noen av dem, men det er ingen tvil om at situasjonen, hvis den kommer helt ut av kontroll, kan medføre katastrofe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå